Heb gelijk je advies opgevolgd en naar de assistente gebeld . Hopelijk word ik morgen gebeld over de uitslag. Ik start liever gelijk met de laagste dosis medicatie dan dat het nog een week de tijd heeft om sneller te gaan.. Ben benieuwd Nee ik zou zo graag even “normaal” zijn op dit onderwerp, maar goed een gezond kindje is het allerbelangrijkste
Hopelijk word je morgen optijd gebeld met een antwoord! Snap je helemaal meid. Net wat je zegt een gezond kindje is het belangrijkste maar toch mag je zeker balen dat het niet gaat zoals je had gehoopt.
Goeiemorgen. Ik wil toch ff ook foto plaatsen van mn testen. Gister dacht ik, oploop sinds zondag is duidelijk. Maar is het genoeg? Ik zie wel oploop maar het is niet echt veel, voor 48 uur. Opzich is de test zelf wel super mooi. Sorry ik ben heel onzeker haha.
Ik zag iets in je tekst staan Gefeliciteerd!! Hele mooie testen! Ik zou stoppen met testen en lekker gaan genieten Jou onderste test had ik pas met 24 dpo. Heb je al een afspraak voor een echo staan?
Het is zo ontzettend begrijpelijk dat je onzeker bent! De kunst is nu denk ik om gewoon te accepteren dat het een mega onzekere periode is, want geen test gaat die weg kunnen nemen. Wachten op de echo duurt ook nog lang... Deze fase is gewoon echt een beetje taai. Je testen zien er super uit, dus je mag "gewoon" gaan geloven dat het voor nu in elk geval helemaal goed aan het groeien is. Maargoed, dat doen is een tweede
Jaaaaa toppertjes zijn jullie!! OOHHHH wat ben ik opgelucht! Haha ik heb gistermiddag echt om de 5 minuten zitten refreshen of je al wat had geschreven
Hee, ik wil je even wat geruststellen - die eerste paar weken kan je schildklier sowieso best een beetje op hol slaan, maar dat hoeft écht nog niet perse een ramp te zijn! Ja, 0,02 is laag, maar je FT4 is eigenlijk best redelijk. Dat betekent over het algemeen dat je lichaam 'gewoon' nog kan bufferen en dat het allemaal best meevalt! Het kan echt heel goed zijn dat als je een weekje later had geprikt, hij alweer netjes richting normaal zou gaan. Even diep ademhalen, het komt allemaal goed <3 (Oh en een vriendinnetje van me heeft ook schildklierproblemen gehad tijdens haar zwangerschap, die mocht gewoon bij de vk hoor )
Ohh kijk eens aan, dat zijn toch pracht testen! Prima oploop als je het mij vraagt hoor, gefeliciteerd meid
Poeh ik hoop het zoo.. dat had ik ook gelezen. Hoop dat de internist mij een beetje gerust kan stellen. Ergens ben ik ook ''gewend'' dat na goed nieuws, slecht nieuws komt ofzo.. Stapje voor stapje!
Super mooie testen! Ik ben denk ik niet eens tot zo'n knaller gekomen. Nu stoppen met testen en kijken of je binnenkort nog een CB wil doen met weken indicator?
Snap ik! Ik herken dat gevoel helemaal, iedere stap vooruit lijkt vergezeld te worden van een of ander type ellende. Maar! Dit is al een overwinning! Er zit een klein frummeltje in je buik dat zijn of haar hartje heel mooi heeft laten zien, en dat is voor nu even alles wat telt. Ik had het nog als edit erbij gezet, maar een vriendin van me heeft ook 'gewoon' bij de vk gelopen met schildklierproblemen. Sterker nog, zij heeft het volledige eerste trimester rondgelopen met een ontregelde schildklier zonder dat ze überhaupt wist dat ze zwanger was, en zelfs dat was geen belemmering! Ook al is het even shit, ik heb echt zo'n gevoel dat het helemaal goed gaat komen bij je
Is ook zo hoor. Heel veel komen er ''pas'' bij het eerste bloed onderzoek achter. Er zit ook verschil in snelle en trage schildklier. Trage schildklier met medicatie mag wel bij de verloskundige, maar een snelle schildklier met medicatie mag niet. Daar zit ook nog verschil in. Ach het voordeel is extra vaak echo's denk ik
@Humbly89 yes op 18 februari is de eerste echo.. het kon al aantal dagen eerder maar dan ben ik op wintersport. Ergens jammer maarja hoe later hoe beter .. @Sterre83 dankje <3 Ja ik denk dat ik die "gezonde" spanning wel kan accepteren straks, als ik met vijf weken mn laatste testje heb gedaan de vorige twee zwangerschappen zo gedaan, en dan is de test streep donkerder dan de controle, en heeft testen ook echt geen zin meer (want met een week of zes kan je weer hebben dat je testen door hook effect juist minder worden). Ik heb het vast gemist maar heb jij de 20 weken echo al gehad of nog tegoed? @pingpongpcos dankjewel @Lieke2022 Ik heb een weken indicator nog van Kruitvat, zou dat net zo goed zijn qua kwaliteit als de CB? Ik ga morgen nog een easy@home doen, en dan zondag of maandag die weken indicator dinges van kruitvat
Zwanger na de MMM! Uitgerekend December 12 december - Flowertje27- 2e kindje - IUI 14 december - Daydreamer89 - 2e kindje - ICSI - geboren 23 november 15 december - Mopsje23 - 1e kindje - ICSI Januari 8 januari - Liliane92 - 2e kindje - IVF 11 januari - Klok - 3e kindje - IVF Februari 1 februari - Boontje96 - 1e kindje - IVF 10 februari - Knut10 - 2e kindje - IVF Maart 24 maart - Humbly89 - 2e kindje - ICSI April 11 april - Narcisje - 1e kindje - ICSI 13 april - Pingpongpcos - 1e kindje - OI Mei 23 mei - MamaManon - 4e kindje - IVF 31 mei - Palmpje - 3e kindje (en 1☆) ICSI Juni 15 juni - Sterre83 - 2e kind - IVF Juli 12 juli - GezelligZwangerWorden - 1e kindje - IUI September 1 september - Newbie123 - 2de kindje - ICSI 12 september - Panda95 - 1e kindje - IUI-D 14 september - Lieke2022 - 1e kindje - IUI Oktober 5 oktober - Milena92 - 2e kindje - IUI-D Afspraken 24 januari - Newbie123 - controle echo 25 januari - Sterre83 - 20wk echo 28 januari - Lieke2022 - eerste echo 30 januari - Panda95 - eerste echo 30 januari - Newbie123 - controle echo 30 januari - Palmpje - suikertest 6 februari - Pingpongpcos - cervixmeting + groeiecho 17 februari - GezelligZwangerWorden - 20w echo 18 februari - Milena92 - eerste echo 19 februari - SuzyCQ - 20w echo 20 februari - Pingpongpcos - groeiecho 27 februari - Pingpongpcos - controle gyn Geslacht Jongen! Joylynn Mopsje23 Daydreamer89 Pingpongpcos Meisje! Flowertje27 Klok Liliane92 Humbly89 Narcisje MamaMan0n Palmpje Sterre83 SuzyCQ GezelligZwangerWorden Wil je op de lijst? Vul de lijst dan zelf even aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Jaa jouw echo is morgen @Panda95 ik wens je heeel veel succes maar dit komt goed!! wordt vast een prachtig mooi moment.
Zwanger na de MMM! Uitgerekend December 12 december - Flowertje27- 2e kindje - IUI 14 december - Daydreamer89 - 2e kindje - ICSI - geboren 23 november 15 december - Mopsje23 - 1e kindje - ICSI Januari 8 januari - Liliane92 - 2e kindje - IVF 11 januari - Klok - 3e kindje - IVF Februari 1 februari - Boontje96 - 1e kindje - IVF 10 februari - Knut10 - 2e kindje - IVF Maart 24 maart - Humbly89 - 2e kindje - ICSI April 11 april - Narcisje - 1e kindje - ICSI 13 april - Pingpongpcos - 1e kindje - OI Mei 23 mei - MamaManon - 4e kindje - IVF 31 mei - Palmpje - 3e kindje (en 1☆) ICSI Juni 15 juni - Sterre83 - 2e kind - IVF Juli 12 juli - GezelligZwangerWorden - 1e kindje - IUI September 1 september - Newbie123 - 2de kindje - ICSI 12 september - Panda95 - 1e kindje - IUI-D 14 september - Lieke2022 - 1e kindje - IUI Oktober 5 oktober - Milena92 - 2e kindje - IUI-D Afspraken 30 januari - Panda95 - eerste echo 30 januari - Newbie123 - controle echo 30 januari - Palmpje - suikertest 6 februari - Pingpongpcos - cervixmeting + groeiecho 17 februari - GezelligZwangerWorden - 20w echo 18 februari - Milena92 - eerste echo 19 februari - SuzyCQ - 20w echo 20 februari - Pingpongpcos - groeiecho 27 februari - Pingpongpcos - controle gyn Geslacht Jongen! Joylynn Mopsje23 Daydreamer89 Pingpongpcos Meisje! Flowertje27 Klok Liliane92 Humbly89 Narcisje MamaMan0n Palmpje Sterre83 SuzyCQ GezelligZwangerWorden Wil je op de lijst? Vul de lijst dan zelf even aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Klinkt alsof je een plan hebt om de wachtweken door te komen, top! En lekker op vakantie is ook super fijn natuurlijk!! 20-weken echo gehad inderdaad. We zijn even doorverwezen naar het academisch ziekenhuis voor een extra echo (GUO), omdat er een werveltje iets leek uit te steken. Gelukkig bleken alle vitale onderdelen van haar rug helemaal in orde, en lijkt het er op alsof er idd 1 specifieke wervel is die een beetje scheef staat. Daar is verder heel erg goed mee te leven, daar hoef je niet eens last van te hebben. Met 30 weken gaat dezelfde (super kundige, hele fijne arts) er nog eens naar kijken, want over 10 weken is alles toch weer een stukje groter en kunnen ze het nog iets beter beoordelen. Daarnaast heeft ze ook gekeken naar de placenta, en die lijkt gelukkig niet ingegroeid in mijn keizersnede litteken en ligt ook niet te dicht bij de uitgang. Heel fijn, want dit zouden weer redenen kunnen zijn om voor een nieuwe keizersnede te moeten kiezen, terwijl ik eigenlijk graag vaginaal wil bevallen.