Hahah ik heb ook een tosti fase gehad en een boterhammen met pindakaas .. Ik had geen trek in speciale dingen, maar gewoon extra veel trek in dingen die ik normaal ook al lekker vond haha
Gefeliciteerd!! Heftige weg maar gelukkig dat het herstel nu wel goed gaat en je het hebt over genieten Hoop dat het minstens een fijnere tijd is dan vorige keer. Liefs!
Jaaa, wat fijn om te lezen. Gefeliciteerd met de geboorte van de kleine! Nu vooral rustig herstellen en genieten van je prachtige gezinnetje!
Kleine uk weer gezien! Mooi kloppend hartje en perfect op de termijn ❤️❤️. Zelfs een dagje ervoor! Dacht 1,9 cm nu. Over drie weekjes weer spieken!
Zwanger na de MMM! Uitgerekend December 12 december - Flowertje27- 2e kindje - IUI 14 december - Daydreamer89 - 2e kindje - ICSI - geboren 23 november 15 december - Mopsje23 - 1e kindje - ICSI Januari 8 januari - Liliane92 - 2e kindje - IVF 11 januari - Klok - 3e kindje - IVF Februari 1 februari - Boontje96 - 1e kindje - IVF 10 februari - Knut10 - 2e kindje - IVF Maart 24 maart - Humbly89 - 2e kindje - ICSI April 11 april - Narcisje - 1e kindje - ICSI 13 april - Pingpongpcos - 1e kindje - OI Mei 23 mei - MamaManon - 4e kindje - IVF 31 mei - Palmpje - 3e kindje (en 1☆) ICSI Juni 15 juni - Sterre83 - 2e kind - IVF Juli 12 juli - GezelligZwangerWorden - 1e kindje - IUI September 1 september - Newbie123 - 2de kindje - ICSI 12 september - Panda95 - 1e kindje - IUI-D 15 september - Lieke2022 - 1e kindje - IUI Oktober 5 oktober - Milena92 - 2e kindje - IUI-D Afspraken 6 februari - Pingpongpcos - cervixmeting + groeiecho 17 februari - GezelligZwangerWorden - 20w echo 18 februari - Milena92 - eerste echo 19 februari - SuzyCQ - 20w echo 20 februari - Pingpongpcos - groeiecho 26 februari - Panda95 - 12w echo + nipt + plgf 27 februari - Pingpongpcos - controle gyn 27 februari - Lieke2022 - termijn echo 13 maart - Lieke2022 - 13w echo 19 maart - Palmpje - controle gyn Geslacht Jongen! Joylynn Mopsje23 Daydreamer89 Pingpongpcos Meisje! Flowertje27 Klok Liliane92 Humbly89 Narcisje MamaMan0n Palmpje Sterre83 SuzyCQ GezelligZwangerWorden Wil je op de lijst? Vul de lijst dan zelf even aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik denk gewoon echt niet aan eten ook geen trek om te eten wanneer ik geen honger heb. Dus ik zou het gewoon vergeten om elke keer iets te eten. Ik eet echt gewoon om te overleven eigenlijk. Ja echt zielig! Hij heeft het al van vrij jong. Soms kan hij opeens beginnen krijsen en dan vredig verder slapen. Vroeger werd ik uiteraard elke keer wakker en stond ik al uit bed klaar. Ondertussen zijn we het dus al gewoon en wordt ik er niet heel bewust meer wakker van, want dat breekt je nachten ook wel heel erg. Gek genoeg een dingetje blijkbaar langs mijn kant van de familie. Zijn neefje doet het ook, maar die huilt dan echt ontroostbaar door. Bij ons gaat het over van zodra hij ons voelt. <3
Aww <3 Ja ieder kind heeft weer zn eigen slaapproblemen he. Wel heel goed dat hij gewoon zelf verder gaat slapen nu! Het is inderdaad zwaar als je er steeds uit moet (en dan sochtends ook nog vroeg )
Ik lees hier al een weekje mee maar nog niet gereageerd. Ik ben vandaag 7 weekjes zwanger. Heel traject achter de rug dus blij dat het eindelijk gelukt is! Zijn dit niet 'gewoon' nachtangsten? Eigenlijk slaapt je kindje dus gewoon door (en herinnert zich ook niks van dit hele gebeuren). Mijn zoontje kreeg het (ineens) op 7 jarige leeftijd? Heeft 2 jaar geduurd en nu is het weer helemaal over. Is zelfs een keer uit een hoogslaper gevallen in z'n paniek, niet wakker van geworden.
Proficiat!! Ja hoor, dat kan het zeker zijn! Maar hij heeft het wel niet zó erg dan dat ik het bij sommige kinderen lees en ook bij zijn neefje zie. Hij wordt wel degelijk wakker en of rustig wanneer we bij hem zijn of zijn tut en knuffel geven. bij nacht angsten blijven ze echt in hun droom zitten als ik me niet vergis. Iig hij ondervind er zelf niet echt hinder van want gaat gewoon graag en goed slapen in de avond.
Jeetje wat een verhaal! Maar wat ontzettend fijn dat jullie het nu allebei goed doen en dat jullie lekker thuis zijn. Gefeliciteerd meid, geniet ervan <3
Zwanger na de MMM! Uitgerekend Januari 8 januari - Liliane92 - 2e kindje - IVF 11 januari - Klok - 3e kindje - IVF Februari 1 februari - Boontje96 - 1e kindje - IVF 10 februari - Knut10 - 2e kindje - IVF Maart 24 maart - Humbly89 - 2e kindje - ICSI April 11 april - Narcisje - 1e kindje - ICSI 13 april - Pingpongpcos - 1e kindje - OI Mei 23 mei - MamaManon - 4e kindje - IVF 31 mei - Palmpje - 3e kindje (en 1☆) ICSI Juni 15 juni - Sterre83 - 2e kind - IVF Juli 12 juli - GezelligZwangerWorden - 1e kindje - IUI September 1 september - Newbie123 - 2de kindje - ICSI 12 september - Panda95 - 1e kindje - IUI-D 15 september - Lieke2022 - 1e kindje - IUI Oktober 5 oktober - Milena92 - 2e kindje - IUI-D Afspraken 17 februari - GezelligZwangerWorden - 20w echo 18 februari - Milena92 - eerste echo 19 februari - SuzyCQ - 20w echo 20 februari - Pingpongpcos - groeiecho 26 februari - Panda95 - 12w echo + nipt + plgf 27 februari - Pingpongpcos - controle gyn 27 februari - Lieke2022 - termijn echo 13 maart - Lieke2022 - 13w echo 13 maart - Pingpongpcos - groeiecho + controle gyn 19 maart - Palmpje - controle gyn 25 maart - Pingpongpcos - controle gyn Geslacht Jongen! Joylynn Mopsje23 Daydreamer89 Pingpongpcos Meisje! Flowertje27 Klok Liliane92 Humbly89 Narcisje MamaMan0n Palmpje Sterre83 SuzyCQ GezelligZwangerWorden Wil je op de lijst? Vul de lijst dan zelf even aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Zwanger na de MMM! Uitgerekend Januari 8 januari - Liliane92 - 2e kindje - IVF 11 januari - Klok - 3e kindje - IVF Februari 1 februari - Boontje96 - 1e kindje - IVF 10 februari - Knut10 - 2e kindje - IVF Maart 24 maart - Humbly89 - 2e kindje - ICSI April 11 april - Narcisje - 1e kindje - ICSI 13 april - Pingpongpcos - 1e kindje - OI Mei 23 mei - MamaManon - 4e kindje - IVF 31 mei - Palmpje - 3e kindje (en 1☆) ICSI Juni 15 juni - Sterre83 - 2e kind - IVF Juli 12 juli - GezelligZwangerWorden - 1e kindje - IUI September 1 september - Newbie123 - 2de kindje - ICSI 12 september - Panda95 - 1e kindje - IUI-D 15 september - Lieke2022 - 1e kindje - IUI Oktober 5 oktober - Milena92 - 2e kindje - IUI-D Afspraken 17 februari - GezelligZwangerWorden - 20w echo 18 februari - Milena92 - eerste echo 19 februari - SuzyCQ - 20w echo 20 februari - Pingpongpcos - groeiecho 20 februari - Newbie123 - 12 weken echo + nipt 26 februari - Panda95 - 12w echo + nipt + plgf 27 februari - Pingpongpcos - controle gyn 27 februari - Lieke2022 - termijn echo 13 maart - Lieke2022 - 13w echo 13 maart - Pingpongpcos - groeiecho + controle gyn 19 maart - Palmpje - controle gyn 25 maart - Pingpongpcos - controle gyn Geslacht Jongen! Joylynn Mopsje23 Daydreamer89 Pingpongpcos Meisje! Flowertje27 Klok Liliane92 Humbly89 Narcisje MamaMan0n Palmpje Sterre83 SuzyCQ GezelligZwangerWorden Wil je op de lijst? Vul de lijst dan zelf even aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]