Joehoe! na ruim een jaar oefenen had ik gisteren een positieve test in handen! Begin straks aan de 5e week(volgens test). Dacht dat ik ongesteld moest worden, maar het zette niet door, dus ff een testje gedaan! Ik schrok niet eens, het voelt goed, ookal vind ik het wel heel erg spannend allemaal voor de 1e keer! Nu snap ik ook waarom ik zo slecht slaap, buikkramp heb en moe ben(hoewel ik daar ook last van heb als ik ongesteld moet worden, hihi).
Gefeliciteerd!!! Ook hier zwanger van de eerste. Zo spannend. Na 9 maanden oefenen had ik op mijn verjaardag een posi test in handen!! Omdat mijn menstruatie heel onregelmatig was, heb ik geen idee hoelang. Daarom heb ik 7 januari een echo om het allemaal na te kijken ! Toch is er ook een domper op de feestvreugde. Wij wilden op de dag dat mijn allerbeste vriendin en haar man een 8 weken echo hadden, hen s'avonds verassen met het feit dat we samen zwanger zijn. Helaas kregen ze slecht nieuws, het hartje klopt niet. Dit maakt het voor ons heel moeilijk en heb nu ook werkelijk geen idee hoe we hen nog kunnen vertellen dat wij zwanger zijn. Het was ze zo gegund... Zo, dat moest ik even kwijt...sorry :&. Liefs