Hoi meiden Eerst ff mijn verhaal neerzetten! Ik heb pcos en kan dus heel moeilijk, eigenlijk nihil kans op natuurlijk zwanger worden! Heb nu wel een flinke zoon van 3,5 dankzij Icsi! Ik ben netjes aan de pil! Bij de vorige strip, een week voor die stopweek kreeg ik ineens veel pijn in mijn borsten, iets wat ik buiten een zwangerschap nooit heb heb gehad en ook wel wat stemmingswisselingen! We gooiden er wat kruidvattestjes aan van 2 voor 5 euro! Deze blijven altijd spierwit maar deze hadden toch wel een lijntje die je al kon zien vanop een meter afstand, daar deze niet duidelijker werden hebben we er geen aandacht meer aan geschonken en heb ik mijn pil niet meer doorgenomen dus zaten nog een 4 tal pilletjes in de strip! Ik kreeg rapper mijn 'regels' door en vrijwel direct rood ( deze start anders eerst altijd paar dagen bruin ) en duurde maar een 3 tal dagen ( anders ( 5 a 6)! ook de pijn in borsten verdween maar bleven voller! Ben nu op pilletje 9 van de nieuwe strip en sinds 3 dagen doen mijn borsten weer veel pijn en heb ik sinds vandaag roze verlies bij het afvegen, ene keer meer dan de andere! Ik word hier heel erg verward door.. Ik heb nooit spotting of een doorbraakbloeding! Ik voel gewoon dat er iets niet klopt! Ik ga vandaag nog eens een testje wagen en deze week bloed laten trekken want moet dit zo snel mogelijk weten! Ik trouw in september en moet nu komende zaterdag ten laatste mijn kleed bevestigen met voorschot.. Ik herken men lichaam niet meer!