Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muurbloempje22

    26 apr 2019
    13
    9
    3
    Ik heb last van vermoeidheid, heel veel pukkels (op mijn rug, terwijl ik dat nooit heb) en ik ben heel erg emotioneel. Ik heb net nog in de auto moeten huilen, omdat een Belg mij zo nodig moest afsnijden.. Zo ben ik normaal gesproken nooit. En ik ben overtijd, maar het kan zijn dat dit door de MAP komt (cyclus ontregeld).
     
  2. Toeteke

    Toeteke Fanatiek lid

    15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Die andere klachten kunnen dus ook komen door de MAP.
    Je kunt inderdaad voor de zekerheid (en je eigen gemoedsrust) morgenvroeg nog een testje doen, maar deze is inderdaad negatief en na de bewuste seks van maart zou hij nu wel positief aangegeven hebben :)
     
    YellowEyes, Roodborstje2 en Muurbloempje22 vinden dit leuk.
  3. Roodborstje2

    Roodborstje2 Fanatiek lid

    18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Je mag er veilig vanuit gaan dat deze negatief is. Ik heb 's avonds laat positief getest 9 dagen na de bevruchting, meer dan een maand erna zie je hoe dan ook wel een streep. Normaal gesproken natuurlijk niet blij voor zp'ers met negatieve testen, maar aangezien je aangaf dat het nu echt de bedoeling was, ben ik blij voor je :D
     
    Sylva en Muurbloempje22 vinden dit leuk.
  4. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik denk dat elke test nu wel een goed streepje zou laten zien als je zwanger was geweest, maar zou voor je eigen gemoedsrust morgen toch nog 1 doen :)
     
    Sylva en Muurbloempje22 vinden dit leuk.
  5. Silinde

    Silinde Fanatiek lid

    8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik heb 2 keer de MAP genomen na een ongelukje met het condoom en beide keren was mijn cyclus verschillende (3-tal) maanden in de war daarna. Ook volgende maand dus niet in paniek slaan als je "overtijd" bent oid. :)
     
    Muurbloempje22 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina