weet het niet meer naief dat ik ook ben

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door butterfly70503, 16 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly70503

butterfly70503 Nieuw lid

16 jul 2008
    1
    0
    0
    hoi ik moet het ff kwijt dat ik zo naief ben.
    Ik ben zwanger van me 2e kind niet de van zelfde vader als mijn zoontje van 5 jr waar ik bij d8 dit x heb ik het beter getroffen. d8 dat we met z,n 4tjes gelukkig zouden kunnen zijn maar kendelijk zit dat er niet in om een lang verhaal kort temaken ga ik nu bijna 4half jr met een jonge en toen ik wist dat ik zwanger was ws ik geschrokken en d8t ik van wat nu hij heel blij trots ,en wilde het meteen .4 mden lang behandeld hij mij als een oma tje met ik mag niks doen,je bent zwanger zei die dan vervolgens moet de bkr en onze kmr gedaan worden waar ik gek van werd en zelf deed en hij begon aan de bby kmr 1 muurtje behangt en veder niks hij bleef vol houden druk,druk druk kom goed voor je het weet is het af 3mden later no niet af ik hulp in geschakkeld en hij maar smoesjes om dat hij zelfstandig ondernemer is geworden en het brood op tafel wil zetten dat ie geen tijd heeft vervolgens dat hij moe is van mijn hormonen en ik nog geloven dat het zo is dat ie niet bij ons blijf maar alleen langs kom en nu op me 38ste wk wordt ik gebeld door een meisje dat me verteld dat ze samen wonen en zovrt
    weet het gewoon niet meer geen steun niks lig je in het ziekenhuis zeg die bel me maar als je beval is dit een eikel of niet! :cry: :evil: :cry:

2. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    wat vreselijk dat dit je is overkomen... dat je gewoon gebeld wordt na 4,5 jaar relatie dat ie samen woont met een meisje terwijl jij hoog zwanger bent. Ongelooflijk. Wat had dat meisje eigenlijk voor boodschap? wist zij van jouw bestaan af? dan is zij net zo fout als dat hij is.
    Sterkte, je komt er wel weer bovenop, wees sterk voor jou en je kids... makkelijker gezegd dan gedaan, dat is ook zo, maar je zal t toch moeten doen...

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    ach meisje toch.

Wat een eikel is die vent maar ja daar heb je niets aan om dat te horen.

Ik geef je vanaf deze kant een hele dikke knuffel.
    Ik heb er geen woorden voor zo erg vind ik wat hij heeft gedaan.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wat een l*l...
    Ik zou hem niet eens bellen als ik aan het bevallen ben. Zo iemand als hem heb je niet nodig bij de bevalling.
    En wat zegt hij ervan dat hij met dat meisje is.
    En waarom belde dat meisje jou op?

Meid, hij is jou gewoon niet waard, laat hem maar mooi bij zijn vriendin blijven. Jij red het wel alleen met je kids!

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ongelofelijk, wat een zak! Echt onvoorstelbaar... Ik zou hem pas laten weten dat zijn kind er is als je al bevallen bent. Lijkt mij tenminste dat het niet goed is voor jouw gemoedsrust tijdens de bevalling als hij er bij is! Heel veel sterkte, komt goed! :)

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Wat een loser! en we gaan e er niet inwrijven dat je naief bent, wrs kan je jezelf al wel voor je kop slaan....probeer je leven nu weer p te pakken, hoe moeilijk ook en laat hem idd maar helemaal nietw eten dat dat kind er is, als hij echt geinteresseerd is belt hij zelf wel, zo niet weet je meteen wat je er verder als vader aan hebt.....

7. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    lijkt wel een verhaal uit een boek! Ik snap niet dat er zulke mannen op de wereld zijn. Hel evel sterkte.

8. kitana

kitana Actief lid

12 dec 2007
    411
    0
    0
    Zwijndrecht
    hey butterfly

ik lees hier precies mijn eigen verhaal. ook ik ben tijdens mijn tweede zwangerschap (heb ook twee kinderen van twee verschillende vaders) te weten gekomen dat hij me bedroog. het enige verschil is dat ik het zelf te weten ben gekomen door zijn berichtjes te lezen. hij heeft me laten zitten.

ik heb hem niet laten weten wanneer ik weeen had en ook niet dat ik bevallen was. ik had nog een goed contact met zijn ouders en broer en zus. hen heb ik wel op de hoogte gebracht. zij hebben op hun buurt de papa op de hoogte gebracht. hij verschoot er echt van dat ik hem niet verwittigt had. Maar ik dacht op dat moment echt van boontje komt om zijn loontje.

veel sterkte

9. Niet meer actief

Jeetje meid dat is mooi klote dat je er zo laat in je zwangerschap, op zo'n manier achter moet komen wat voor eikel het is!

Heel veel sterkte

10. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Jemig joh, wat een eikel. Heel rot dat dit je is overkomen, sterkte daarmee..

Wel even een kleine tip: probeer in je volgende berichtjes even wat leestekens te gebruiken en misschien wat minder sms-taal. Het is voor mensen wel heel moeilijk om het zo te lezen!

Deel Deze Pagina