Nooit gedacht dat ik een berichtje hier zou zetten, maar vanmorgen om 6 uur (tja je moet toch plassen) had ik een echte + op mijn CB test!! Ik ben ZWANGER!! Heel onreeel nog en heel erg wennen aan het idee. Maar kan niet meer stoppen met glimlachen! Nu snel een afspraak maken in het zkh en op naar de eerste echo! Lfs
Hey loesje, van harte gefeliciteerd meid. Ben je nu spontaan zwanger geraakt buiten de MMM. en meid de test zegt genoeg geniet ervan.. doe ik ook hihi. xxx
Hi meriam, Dankjewel! We lopen precies gelijk zo te zien! Ik heb maandag een afspraak in het zkh, nog een test en laatste afspraak bij de dokter. Ik liep nog steeds in het ziekenhuis en ben zwanger geraakt door puregon en pregnyl! Dus het wordt zeker Moeders voor Moeders voor mij! Wanneer heb jij positief getest?
hey loesje, Ik heb maandag voor het 1st positief getest. ik krijg een brief vanuit het ziekenhuis wanner ik mag komen voor de 1ste echo maar zal waarschijnlijk over 2-3 weken zijn. en jij? xx
Ik ga maandag nog terug naar de fertiliteitsverpleegkundige waar ik bij liep. Daar gaan ze nog een test doen en dan misschien ook wel een inwendige echo. Ik moet nog een keer terug naar de gynaecoloog en dan als het er maar 1 is mag ik naar de verloskundige. Dus ik schat nog een maandje zkh en dan ben ik er klaar mee Hebben jullie er lang over gedaan om zwanger te worden?
Wat een lieve reacties allemaal!! Dankjulliewel :-D Ben ook echt in de wolken, maar dan zie ik die stomme CB test waarvan nu alleen de - nog zichtbaar is en ga ik twijfelen... straks nog maar even KV test halen en opnieuw testen morgen ochtend..
hey , we hebben er 3 jaar over gedaan ofzo en we zijn tussendoor niet eens zwanger geweest. niet 1 keer. en nu ineens zijn we zwanger. we hadden het allebei niet verwacht en we voelen ons dan ook heel raar en bang maar hopelijk mag het goed gaan.. x