Hoi dames, Zouden jullie aan de hand van mijn tijdlijn kunnen zeggen waar deze bloedingen eventueel vandaan kunnen komen? 31/08 een positieve ovulatietest 01/09 een hoopje bruin/zwarte resten met slijm (kan nog van mijn mk zijn van vorige maand) 01/09 donor komt in de avond 05/09 3 druppels helder rood bloed 06/09 Start Utro 2x 100mg (besloot 't nu maar te doen) 11/09 1 veegje helder rood bloed met slijm Testen zijn nog negatief Ik heb werkelijk geen idee waar ik me op dit moment bevind. Is dat oud bloed met oude resten rond mijn ovulatie geweest of zal het toch die 3 druppels helder rood bloed zijn, dat hij iets later is gekomen? Ik weet het, het komt ontzettend weinig voor, maar ik heb in een maand nog nooit zoveel bloedinkjes gehad. Xx
Het 1e scenario wat ik in mijn hoofd heb: Dat dat bruine/zwarte troep een ovulatie bloeding was. Die 3 druppels helder rood bloed een mislukte innesteling bloeding o.i.d. Bloeding van 2 dagen terug... geen idee Conclusie: Niet zwanger Scenario 2: Door het openen van mijn baarmoedermond vlak voor eisprong, is dat bruine/zwarte troep naar buiten gekomen. 3 heldere druppela rood bloed ovulatie bloeding Bloeding van 2 dagen terug een innestelingsbloeding. Conclusie: ik test te vroeg... Verder heb ik geen idee.. hebben jullie ideetjes?