Vorige zwangerschap (miskraam) wel klachten.. Deze zwangerschap amper!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Littlemom, 13 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littlemom

Littlemom Lid

26 dec 2016
    83
    1
    8
    NULL
    NULL
    Afgelopen donderdag had ik een positieve test in handen.. Een paar maanden geleden heb ik een miskraam gehad..
    Die zwangerschap wat totaal anders.
    Vanaf het begin al gerommel in mijn buik, diarree, en pijnlijke borsten..

Maar nu.. (Ik weet het is nog vroeg) helemaal niets. Ik het snel een lage bloeddruk en heb het idee dat ik soms wat zweverig ben en een telage bloeddruk heb.
    Over 3 weken heb ik mijn eerste echo.. Onwijs spannend, want ik voel me totaal niet zwanger!

Ik moet zeggen dat ik bij de vorige Zwangerschap al meteen heel onzeker en nerveus was, en het lijkt nu wel of ik er een stuk rustiger onder ben.

Is het normaal dat je bij de ene zwangerschap wel, en nu totaal niets verneemt? Het is dat ik 3 positieve testen in handen heb gehad.. Maar anders..

2. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja dat is normaal. Elke zwangerschap is anders! ;)

3. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Ja dat is idd normaal. Bij mijn eerste zwangerschap was ik heel misselijk en beroerd en nu is dat een stuk minder. Ik hoop dat je klachtenvrij blijft :)

4. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Kan hoor. Ik ben vandaag 14 weken zwanger en behalve vermoeidheid he-le-maal geen kwaaltjes. Het is dat mijn buik nu echt groeit en mijn borsten ook anders had ik niet in de gaten dat ik zwanger ben.
    Van de eerste heel misselijk geweest overigens.

5. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Dat kan zeker! Hier nu de zwangerschap en alle vier totaal anders...

Gefeliciteerd!

6. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Hier ook totaal anders! Vorige zwangerschap had ik voor nod al grotere zere borsten..liep uit op een miskraam! Nu net een postieve test in mn handen..en nergens last van.
    Eerste zwangerschap ook nergens last van gehad dus duimen dat dit een plakker is.
    Gefeliciteerd trouwens, hopelijk voor jou ook een plakker!

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Kan hoor! Ik heb een probleemloze zwangerschap, tot ik vanaf een week of 16 in toenemende mate bovenbuik- en rugklachten kreeg. Nu, maanden later, blijkt dat ik waarschijnlijk galstenen heb. Dus hoe probleemloos in het begin, hoe barbaars pijnlijk nu af en toe (al heb ik nog wel hoop als de buik wat meer zakt.. paracetamol en omeprazol halen de scherpe randjes eraf!).
    Ik wil alleen maar zeggen: genieten zolang het kan. Ik heb me voor de rest altijd top gevoeld. Nooit ziek, nooit giga moe, nooit lusteloos, geen rare cravings. Tot 8 weken ofzo geloofde ik niet eens dat ik wel zwanger was.

8. Love123

Love123 Actief lid

7 dec 2016
    138
    9
    18
    Ik begrijp je helemaal. Bij mijn vorigez zwangerschap lag ik ik week 7,8 en 9 plat op de bank zo misselijk. Ontzettend veel last van mn borsten en ik rook alles 10 x zo sterk. Helaas een MA waar ik pas bij de eerste echo met 11 weken achter kwam.

Nu zes weken zwanger en alleen wat last van mn darmen. Ik merk helemaal niet dat ik zwanger ben. Ook geen gevoelige borsten. Maakt me erg onzeker, vooral omdat ik al een aantal keren wat bruin bloedverlies heb gehad. Hopelijk gaat alles goed!

Maar het verschilt dus erg per zwangerschap.

9. Littlemom

Littlemom Lid

26 dec 2016
    83
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb te vroeg gejuigd! Volgensmij deze week ook een griepje onder de leden gehad.. Maar lig al een week plat. Enorm duizelig en een bloeddruk van 100/70.. Volgens de huisarts hoort het erbij.

10. NieTa

NieTa Bekend lid

26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Hoe is het nu met je? Heb je al een echo gehad?

Hier nu 6 weken week zwanger en nog amper kwaaltjes.
    Bij de andere was ik echt misselijk en nu af en toe een heel klein beetje
    Verder wel gevoelige tepels als iemand er tegen aan komt en veel bandenpijn, maar dat9 is het terwijl ik bij onze jongste echt hondsberperd geweest en.
    12 juli heb ik mijn eerste echo maar die onzekerheid om gek van te worden.
    Hiervoor heb ik een mk gehad en dat maakt dat je nog meer bewust ben dat niet alle zwangerschappen goed gaan

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Is een nette bloeddruk hoor

12. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

23 jan 2017
    637
    231
    43
    Hoe is het nu?

Ik moet zeggen dat ik het allemaal wel erg herken. Had de vorige keer (MK) ook allerlei klachten, deze keer amper ook al is het nog vroeg (4w3d) Maar net als jij voelde ik me de vorige keer vanaf dag 1 ook al super nerveus, alsof ik onbewust wist dat het al fout zat. Deze keer voel ik me gek genoeg best wel relax, al stress ik hem soms wel als ik merk dat ik ineens symptomen ''kwijt'' ben.. Ach het zal vast goedkomen! Fijne zwangerschap!

13. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Net of ik mezelf lees. Maart miskraam, nu weer zwanger. Denk 4w3dagen. Maar voek weinig. Wel wat misselijk, maar zeker niet tot overgeven aan toe (naar dat heb ik bij geen enkele zwangerschap meegemaakt). Wat ik bij andere keren wel had, was pijnlijke borsten. Die voel ik nu dus helemaal niet. Ze zijn ook nog zacht en niet groter dan normaal. Nu denk ik dus meteen dat het weer mis is. Nou ja, het enige dat ik kan doen is afwachten.

14. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Hier precied hetzelfde, vlagen misselijk maar totaal niets aan me borsten pff en duurt nog zo lang voor je zekerheid heb :(

15. Littlemom

Littlemom Lid

26 dec 2016
    83
    1
    8
    NULL
    NULL
    Helaas heb ik donderdag tehoren gekregen dat het weer foute boel is. Inmiddels het ik wel en nogsteeds klachten, dus het zegt echt helemaal niets. Morgen word ik gecurreteerd.

16. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    #16 nicole1987, 10 jul 2017
    Laatst bewerkt: 10 jul 2017
    Oh meen je niet! sterkte :(

Ik heb ook een vroege echo aangevraagd omdat ik het niet vertrouw..de 28ste pas

Doe rustig aan en geef het een plekje:(

Deel Deze Pagina