Iemand ervaring? Nieuwschierig

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lovejay, 27 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    Hoi dames,
    Even een vraagje, donderdag miskraam gehad en vrijwel direct negatieve zwangerschapstesten. Afgelopen maandag bijna zo goed als gestopt met bloeden, heel af en toe een veegje.
    Nu ben ik toch maar weer gestart met ovulatietesten. Ik vind deze van vanmorgen al weer aan de donkere kant na mijn miskraam. Ik weet dat hij niet positief is hoor. Zal dit dan nog misschien reageren op Hcg (zwangerschapstesten zijn negatief) of gaat mijn cyclus misschien toch weer verder? Iemand ervaring hiermee? Ik weet dat ik er niet heel veel van moet verwachten maar is het überhaupt mogelijk dat je al snel na een miskraam weer een eisprong kan krijgen?

Bijgevoegde bestanden:

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik heb met deze testen de hele cyclus zulke streepjes, als mijn LH-piek eraan komt worden ze zichtbaar donkerder en na mijn piek heb ik weer zulke streepjes als jij nu.
    Ik had vorige ronde op dag 13 na mijn miskraam een positieve ovulatietest

lovejay vindt dit leuk.
  3. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Mijn ervaring is dat wanneer de testen wit zijn mijn cyclus alweer op gang was. Aangezien deze test nog niet positief is lijkt het me zeker een optie dat je binnen een week een positieve test hebt en weer gewoon een eisprong krijgt.

lovejay vindt dit leuk.
  4. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Zou heel goed kunnen dat je eisprong er al weer aan komt, zeker als je zwangerschapstesten negatief zijn. Maar met zekerheid is dat natuurlijk niet te zeggen. Zou wel door blijven testen, dan mis je hem in ieder geval niet.

lovejay vindt dit leuk.
  5. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    Doortasten was ik van plan, ik wilde graag jullie mening en eventuele ervaringen horen.
    Ik was benieuwd of het al zo snel weer op gang kan komen.
    Ik weet dat de test negatief is maar vond hem redelijk donker voor na een miskraam..

6. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Kan goed hoor, dat je eisprong er alweer aankomt/ je cyclus terug op gang.
    Bij mijn MA had ik eerst een eiloze cyclus nadat mijn zwangerschapstesten weer blanco waren, alvorens de maand erop mijn cyclus weer vanouds was. Na mijn VMK had ik aansluitend weer een goede cyclus én telde ik meteen weer aan van een gezonde zoon.

lovejay vindt dit leuk.
  7. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    Ik heb net mijn controle echo gehad, alles zag er goed uit. Geen afwijkingen of achterblijvend weefsel.
    Morgen wil ze nog dat ik een controle test doe om te kijken of deze negatief is. Maar al mijn testen waren al negatief dus snap niet helemaal goed waarom maar het is een kleine moeite om deze nog te doen.
    Ik ben benieuwd hoe mijn cyclus het op gaat pakken.

8. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Hier duurde t 32 dagen na miskraam voor eisprong en cyclus was 43 dagen.

Begreep dat gemiddeld de cyclus na een eisprong 6 weken is. Maar kan dus gewoon 4 weken zijn.

Wat fijn dat je een extra check had trouwens. Had ik niet bij m’n miskraam

lovejay vindt dit leuk.
  9. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Allereerst, super vervelend van je miskraam! Dikke knuffel!

Wanneer ik een miskraam had, had ik telkens weer een gewone cyclus van 29 dagen. Ik heb toen wel telkens getempt en ovulatietesten gedaan zoals ik ook deed toen ik geen miskraam had. Succes en hopelijk snel een blijvende zwangerschap!

lovejay vindt dit leuk.
  10. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    Dat vond ik ook fijn. Ze vroeg of ik dat wilde om te kijken of alles schoon was. Dat vond ik erg prettig. Ik had ook bij de huisarts een bloedtest op Hcg aangevraagd maar wilde daar niet aan mee werken want vond dit pas zinvol na 3 weken na de miskraam omdat de test nog positief kan zijn na miskraam. Ik legde uit dat mijn zwangerschapstesten al negatief waren maar zei dat ik eerst de echo bij vk moest afwachten.

11. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Zou kunnen hoor. Ik heb 2 keer een miskraam gehad, 1 voor mijn dochtertje en 1 voor mn zoontje. Bij allebei had ik na 4 weken weer een positieve zwangerschapstest

lovejay vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina