miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door vero86, 23 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vero86

vero86 Lid

17 jun 2008
    5
    0
    0
    nagelstyliste
    schoondijke
    thnx
    Misschien een rare vraag hoor, maar is het normaal dat ik heel veel grote zwarte proppen verlies met een hele nare geur? Miss is dat wel omdat t al 4 weken in mijn lichaam zit zonder leven? Wil niet gelijk naar mijn gync lopen en mijn HA die wil ik even niet meer zien...denk dat ik m niet zou aan kunnen kijken. Zit erover te denken om te veranderen van arts...t is niet de 1e keer dat hij zo een fout maakt...
    toen ik 15 was een aborus gehad en hij heeft daarna een spiraal geplaatst bij mij en hij heeft mij een half jaar laten lopen met een spiraal die schuin zat dus mijn touwtje zat naar binnen...die was dus flink gaan ontsteken.
    Zwanger van mijn dochter toen ik 18 was...hij zei: moet ik je feliciteren?
    AHUM?
    Zware bloedingen tijdens zwangerschap eveline...===>rusten?
    Nee zei de gync....je moet hier blijven met weeenremmers...heb in totaal 5mnd plat gelegen...en nu weer deze fout!
    Nu moet ik gelijk naar de gync als ik weer zwanger zou zijn vanaf de 1e week extra controle en moet nu al foliumzuur pakken en extra vit.
    Eerst maar eens een normale cyclus opbouwen denk ik...heb nu niet echt behoefte om weer verder te denken. Afwachten is t enige wat we kunnen....
    groetjes vero

2. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Wat een verhaal zeg. Als jij je niet prettig bij hem voelt is het misschien verstandig om toch te wisselen van arts. Je moet je natuurlijk wel vertrouwd voelen het is wel jouw lichaam.

Dat het zo stinkt klopt. Bij mijn mk in mrt. waren de bloedproppel zo groot als sinaasappelen. Ik heb toen onwijs veel bloed verloren en zat op het randje om naar het ziekenhuis te moeten. Hou het wel in de gaten dat je niet teveel bloed verliest en bel anders een andere arts op wat je het beste kan doen.

Sterkte meid

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Je kan ook altijd even na de verloskamers bellen in het ziekenhuis. Als je vragen heb daarover weten kunnen hun je meer vertellen. Nu zitten namenlijk daar de gyn en verpleegkundigen.
    Als je je niet fijn voelt bij je arts dan gewoon een andere zoeken. Mijn oude arts gaf me een foldertje met de abortusklinieken.Ik was net 18 en niet heel lang toen bij die jongen. Toen ik duidenlijk liet blijken dat ik mijn kleintje wilde houden, kwamen gelijk verontschuldigingen en alles. Ach hij is een goed man jammer genoeg is hij nu met pensioen. Dit was zijn enige misser bij mij.

Wat Cindy ook al zegt. Als het te veel word gelijk bellen. Mij werd verteld als je om het half uur je maandverband moet wisselen dan is het veel en moet je gelijk bellen naa het ziekenhuis en uitleggen anders naar de eerste hulp.
    Ik had ook donkere bloedproppen. Sommige ook heel groot. Maar als je het niet vertrouwd. Meis gewoon bellen want je kan beter te veel naar de gyn bellen dan te weinig he.

4. Trees

Trees Niet meer actief

Ook even je temperatuur in de gaten houden. Als het te erg stinkt en je krijgt koorts heb je kans op een infectie.

Misschien nog een tip voor je huisartsprobleem. Als je het echt niet vertrouwd kun je ook altijd na kantooruren de doktersdienst of dienstdoende huisarts bellen. Heb het zelf ook een keer gedaan (niet vanwege mijn huisarts, maar omdat ik me zorgen maakte) en werd toen nog dezelfde avond netjes naar de eerste hulp gestuurd voor een echo en consult bij de gynaecoloog.

Sterkte met alles!

Deel Deze Pagina