Wat erg dat mensen dat tegen je zeggen Die mensen moeten zich de ogen uit de kop schamen. Hopelijk trekken jullie het je niet te veel aan. Er zijn ook genoeg mensen die je er absoluut niet de schuld van geven! Zoals ik Veel sterkte in de zoektocht en het verwerken ervan❤️
Ik ben afgelopen mei gevaccineerd met Pfizer, ik was toen net 4 weken zwanger. Dat is een miskraam geworden. Daarna nog een miskraam gehad. En nu weer opnieuw zwanger. Dit is dus mijn 3e zwangerschap in 5 maanden tijd. Hier heeft het vaccin dus in ieder geval niets nadeligs met de vruchtbaarheid gedaan. Tot nu toe 2 goede echo’s met kloppend hartje gehad en goed gegroeid kindje. Dus ik durf te gaan geloven dat dit een goede zwangerschap is!
Ik ben na mijn eerste vaccin zwanger geworden on juni maar dat is een miskraam geworden. Toen even maandje pauze genomen (even geen stress met eisprong testen en gewoon lekker cocktails gedronken in Griekenland). Daarna 2e vaccin gehad en weer gelijk zwanger (12 weken nu). Het is mijn eerste blijvende zwangerschap na 5 miskramen dus ik ben niet ontevreden over het vaccin. Daarentegen zou ik mezelf niet laten vaccineren als ik zwanger ben.
Ik niet naar mijn medewerker is zwanger geraakt na haar tweede vaccinatie, omdat haar menstruatie even van slag was De baby was welkom maar iets eerder dan gepland, zwangerschap verloopt voorspoedig.