Zwanger na pfizer vaccin?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door vanessa1, 7 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.835
    3.591
    113
    Vrouw
    Wat erg dat mensen dat tegen je zeggen:eek:
    Die mensen moeten zich de ogen uit de kop schamen. Hopelijk trekken jullie het je niet te veel aan. Er zijn ook genoeg mensen die je er absoluut niet de schuld van geven! Zoals ik:)
    Veel sterkte in de zoektocht en het verwerken ervan❤️

2. MDvD96

MDvD96 Fanatiek lid

2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    Ik ben afgelopen mei gevaccineerd met Pfizer, ik was toen net 4 weken zwanger. Dat is een miskraam geworden. Daarna nog een miskraam gehad. En nu weer opnieuw zwanger. Dit is dus mijn 3e zwangerschap in 5 maanden tijd. Hier heeft het vaccin dus in ieder geval niets nadeligs met de vruchtbaarheid gedaan.

Tot nu toe 2 goede echo’s met kloppend hartje gehad en goed gegroeid kindje. Dus ik durf te gaan geloven dat dit een goede zwangerschap is! :)

Ang1987, suus1983, Zxcvb en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ik ben na mijn eerste vaccin zwanger geworden on juni maar dat is een miskraam geworden. Toen even maandje pauze genomen (even geen stress met eisprong testen en gewoon lekker cocktails gedronken in Griekenland).

Daarna 2e vaccin gehad en weer gelijk zwanger (12 weken nu).
    Het is mijn eerste blijvende zwangerschap na 5 miskramen dus ik ben niet ontevreden over het vaccin;).

Daarentegen zou ik mezelf niet laten vaccineren als ik zwanger ben.

Zuul vindt dit leuk.
  4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik niet naar mijn medewerker is zwanger geraakt na haar tweede vaccinatie, omdat haar menstruatie even van slag was :D

De baby was welkom maar iets eerder dan gepland, zwangerschap verloopt voorspoedig.

5. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.750
    113
    Vrouw
    Als ik deze succes verhalen lees zou ik mezelf haast laten vaccineren...

GroeneBomen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina