Hallo Allemaal, Ik ben begin januari gestopt met de pil en een week later ongi geworden daarna nog 2 x ongi geworden en nu sinds deze maand begonnen met ovetesten. Vorig weekend had ik een duidelijke LH piek. Zaterdag licht roze streepje Zondag 2 duidelijke strepen en maandag weer licht roze streepje. Flink geklust dit weekend . Maar nu sinds 2 dagen heb ik steken in mijn onderbuik en lies aan de linkerkant. Zou dit kunnen betekenen dat het eitje zich innestelt? Ook de dag voor me eisprong had ik vreselijke steken in mijn buik/lies aan de zelfde kant. Iemand hier meer ervaring mee? Ik hoor graag van jullie. Ik kan pas vanaf 1 april testen
Zoals je omschrijft... Zo voelt mijn eisprong altijd. Ik had vorige week ook die pijn, rond de periode van de innesteling, kon nauwelijks rechtop staan (paar uurtjes) 2 dagen erna zeer minimaal bloed verlies. Maandag is mijn NOD. Maar verkijk je niet op het ontpakken, ik had gelijk een regelmatige cyclus maar tjonge, wat hield mijn lichaam me voor de gek. Elke keer weer dacht ik zwanger te zijn, maar helaas. Deze maand niets geks aan hand... Maar blijft kwestie van afwachten, succes en ik hoop het voor je.
Ja ik weet dat je lichaam je voor de gek kan houden. Ik ben ook vrij regelmatig ongesteld. Voel nu voor het eerst die steken. Dus het is maar afwavhten. We blijven maar duimen.
Die steken in mijn lies heb ik sinds 2 dagen en vooral als ik in bed lig.. zou ook niet weten wat het zou zijn! spannend en weer even afwachten...
Ja het is inderdaad allemaal afwachten. En probeer er niet te veel aan te denken maar dat is best lastig. Ik voel het versprijd over de dag maar gister voornamelijk in de avond en toen ik in de auto zat. Maarja we zullen duimen.
hoi miranda88, ook ik heb nu dezelfde klachten sinds vandaag.zoals jij ze omschrijft. hoop ook zo op een innesteling.maar moet er wel bij zeggen dat ik dit gevoel vorige maand ook al had en tja...helaas niks opgeleverd. hou je me op de hoogte. zou leuk zijn als we tegelijk kunnen testen!! xx
Ja vervelend is het dan als je klachten heb en toch niet zwanger blijk te zijn. Ik was vorige maand overtijd 1 test gedaan negatief na 5 dagen pas ongi geworden dan baal je ook wel. Moet wel zeggen dat ik toen geen last had van steken. Heb wel dit keer voor eerst ovu test gedaan kijken of dat heeft gewerkt. We wachten af. En zal duimen voor ons dat we straks allebei een posi test in onze handen hebben.
Ik heb er sinds gisteren ook last van hopelijk is het de innesteling nog even geduld tot ik kan testen zie banner
Ikkeook:heel veel succes! Miranda88:heel veel succes! Ik duim ook ontzettend voor jullie. We zitten weer in een aantal spannende dagen. Laat die positieve testen maar komen!
Hoihoi, Ik heb ook rond 7DPO steken gehad in mijn lies, rechts. Ik was blij dat ik kon blijven zitten. Het zou ook mijn ei kunnen zijn geweest, of innesteling. Ik snap er soms niet veel meer van =( ik voel mijn ei ook nooit geloof ik. Dus ben benieuwd! Ook voor jou/jullie!
Hoi meiden!!! Hier regelmatig een zeurderig gevoel bij mijn liezen...weet niet wat ik ervan moet denken....we zitten nu in de negende ronde en heb al zoveeel gevoeld en gedacht....en elke keer toch weer die ongi... Heb ook veel last van pijn in me onderbuik en naar de wc gaan (sorry haha) gaat ook niet meer zo makkelijk. Mijn nod is 2 april, maar kan ook aanstaande zaterdag of zondag zijn....mijn cylus doet de laatste paar rondes een beetje apart...want ik schommel nu tussen de 28 en 30 dagen. Pffffff je wordt er zo moe van he en vooral ook zo onzeker....hebben jullie dat ook???? Zwanger proberen te raken is echt iets wat je elke dag wel bezig houd en veel onzekerheid met zich mee kan brengen zeg... Ohwja en met me domme kop heb ik vandaag (ja veel te vroeg i know...) een test gedaan en die was natuurlijk negatief. Maar op dat moment denk ik, als ik zwanger zou zijn...miss kan ik dat nu al zien als ik een vroeg eitje heb gehad (als ik die al heb gehad, dat weet ik niet). Moet ook gewoon stoppen met dat voor nod testen...maar dat zeg ik ook al maanden tegen mezelf...haha!! Stresss....hahaha!!! Heel veel succes meiden en ik hoop dat iedereen snel een positieve test in handen mag hebben!!!
Ik weet wel dat ik toen ik zwanger was ( helemaal in het begin) ook veel steken had in m'n liezen. Weet alleen niet of ik dt al voor m'n nod had toen. Spannend hoor!
Bij mij zijn de steken inmiddels minder tot bijna weg. Maar het blijft spannend ik zit 5 dagen voor me nod en ga pas testen 1 dag na me nod. Spannend voor iedereen.