nou zwanger worden doe je niet van een ovutest hihi stom he? Maar als jij een positieve ovutest hebt gewoon sex hebben en hopen dat het raak is meid...succes!!!
Wij zijn bij de 1e zwanger geworden na ovu-testen, maar pas in de 3e ronde! Dat was voor ons ook de laatste keer dat we het zouden proberen voor we naar de huisarts gingen. Dus we hebben gecombineerd: Ovutesten + temperaturen.
Sja je hebt meer een richting als je een positieve ovulatietest hebt. Ik heb ze nog nooit gebruikt. Enige wat ik de laatste maand ben gaan doen is temperaturen. Voor de rest is het allemaal puur maar dan ook puur geluk geweest. Gewoon zo vaak mogelijk proberen sex te hebben, niet teveel focussen van 'dit keer MOET het raak zijn' dat werkt niet.. Ik dacht zelfs dat ik deze maand had verschoten.. en kijk mn banner.. Succes meis! knallen met die handel hahaha
het is zo ik heb wel cevix slijm maar de ovulatietesten bliven negatief zeggen vind dit erg raar kan het zo zijn dat ik niet de juiste hoeveelheid hc in me urine heb maar wel een ei? mijn cyclus varieert nog al vandaar de ovulati testen
Ik ben meteen de eerste keer dat ik ovulatietesten heb gebruikt in verwachting geraakt. Alleen waren die niet van cb,ik had ze besteld via internet!!!! Heel veel succes ermee.
Toen ik zwanger raakte van mijn zoon gebruikten mij man en ik Clearblue ovulatietesten en ik was meteen de eerste maand zwanger Btw ze zeggen ook dat als je ovulatietesten gebruikt meer kans hebt op een jongen dan op een meisje dan als je gewoon hoe zeg ik het op de gok sex hebt dan heb je meer kans op een meisje dit zou te maken hebben met hoe lang het sperma onderweg is naar de eicel Bakerpraatje of niet deze voorspelling of hoe je het ook noemen wilt kwam bij ons wel uit we hadden twee meiden daar hebben we nooit ovulatietesten bij gebruikt maar op de gok gedaan en bij onze zoon met ovulatietesten en toen kregen we een jongen Mijn gevoel zegt ook dat als we zwanger worden we nog een jongen krijgen niet alleen om de ovulatietesten alleen maar ook iemand op het forum die voor me pendelde zij dat we als vierde kind een jongen zouden krijgen maar goed mischien nattevinger werk je weet het pas als het pas echt zeker als je een echo laat maken of het na als het goed is negen maanden uit je buik komt Liefs
Dat is dan inderdaad wel heel toevallig wat jij schrijft. Want ook wij hebben een zoon gekregen hahahahaha!!!! Ik wens jullie veel succes met de vierde zwangerschap! Ik zou er echt niet aan moeten denken dat er hier nog een tweede komt. Maar ja wie weet!!!!
Ik gebruikte ovu testen van sensitest, niet 1 dag een dikke 2e streep en zie mijn banner.....(wel slijm gehad, dus mijn gevoel vertrouwd)
Ik ben van mijn zoontje ook zwanger geworden door de digitale cb ovulatie test. Had 3 dagen een smiley op die dagen geklust en ik was zwanger.