verdrietig

Discussion in 'Zwangerschap' started by Namosae, Jul 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Namosae

Namosae Lid

Jul 8, 2010
    79
    0
    0
    Hello,

Ben vandaag geweest voor de echo maar konden niets zien? Ben 28 mei voor het laatst ongesteld geweest en testen waren positief. Iemand ervaring hiermee??

Liefs Siham

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Is het misschien te vroeg? Het zou kunnen dat je over een week of een paar weekjes wel wat kan zien, hebben ze je daar geen mogelijke verklaring gegeven?

3. jes4

jes4 Fanatiek lid

Apr 30, 2010
    1,536
    0
    0
    Hoi, vandaag zou je dus 6 weken zwanger zijn. Was er ook geen vruchtzakje te zien? Hebben ze ook naar je eileiders gekeken of bloed afgenomen? Je zou minstens een vruchtzakje moeten zien, het vruchtje kan wat later komen door een verlate innestelling. Heb je al een andere zwangerschapstest geprobeerd; bij andere topics is te lezen dat ze niet allemaal betrouwbaar zijn. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!!! Kan me voorstellen dat je nu vooral verdrietig bent. Sterkte

4. Hibatullah

Hibatullah Actief lid

Dec 21, 2008
    117
    0
    0
    Laborantje
    Bij 7 weken zou je wel iets moeten zien. Als je HCG nog hoog is maar ze zien nog steeds niets, dan moet je aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap denken. Dus ik zou dat wel in de gaten houden.

5. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    3,148
    23
    38
    Hoi,
    Wat vervelend. Heb je een inwendige of uitwendige echo gehad? En wat gaan ze nu doen? Krijg je binnenkort nog een echo? Echt naar voor je! Ik weet inmiddels wat een stress en teleurstelling het is!
    Sterkte!

6. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,996
    0
    0
    Was 28 mei je laatste ongesteldheids dag?

Want als je vanaf die dag 16 dagen erbij telt zit je op ongeveer 14 juni en zou je nu dus 4 weken zwanger zijn ongeveer?

Dan zou het toch wel kunnen kloppen dat ze nog niets zien of weinig zien?

Of zit ik nu echt helemaal verkeerd te denken?
    Heb je nog een vervolg afspraak?

7. Namosae

Namosae Lid

Jul 8, 2010
    79
    0
    0
    Dat weet ik dus niet. De huisarts heeft ook een test gedaan maar die was negatief maar bij de verloskundige was het positief. De verklaring daarvan is dat ik heeel veel water moest drinken voor de echo en dat mijn plas verdund was. Vandaar dat de test negatief was bij de huisarts. Ik heb daarna ook twee testen gekocht en weer positief.

8. Namosae

Namosae Lid

Jul 8, 2010
    79
    0
    0
    Nee gewwon helemaal niets. het kan een verlate innesteling zijn dat was ook de verklaring van de verloskundige of een miskraam. Ik heb gewwon ongesteldheid buikpijn. Ik heb gewoon de hele nacht niet geslapen

9. Namosae

Namosae Lid

Jul 8, 2010
    79
    0
    0

ik hou er rekening mee dat ik gewoon bloedingen krijg.

10. Namosae

Namosae Lid

Jul 8, 2010
    79
    0
    0

Ja heel erg vervelend. Ik heb ze allebei gekregen. Of te vroeg of vruct is niet gegroeid.

11. Shaida

Shaida Bekend lid

Dec 23, 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meid wat vervelend voor je. Kan me voorstellen dat het een enorme schrik is.

Maar (was er natuurlijk niet bij) vind dat je vk wel je meer had mogen bijstaan. Hoe zit het met een vervolgafspraak?

Overigens weet niet of dit je eerste zs is, maar het was dan ook een beetje erg vroeg voor een echo. Ik heb mij onlangs weer aangemeld bij de vk. En ondanks mijn eerdere miskramen willen ze mij geen echo geven voor 8wk. Reden was dat daarvoor misschien geen hartactie zichtbaar is ofzo.

12. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

May 27, 2008
    2,602
    6
    38
    Female
    Hi meis,

Wat vervelend, deze situatie!
    Is het niet te vroeg?
    Mijn laatste ongesteldheidsdag was op 27 mei en ben dus nu 6wk+1dag. Ik heb 20 juli pas een echo, want dan is er ook duidelijk wat te zien.
    Misschien heeft jullie kleine frummel zich een beetje verstopt. Hij/zij is ook nog zo klein!

Heb je ook last van zwangerschapssymptonen? Dat is ook wel een belangrijke graadmeter!

Liefs Lisszy

13. Namosae

Namosae Lid

Jul 8, 2010
    79
    0
    0
    hoi Lisszy, thanx voor je reactie, We schelen maar een dag. Ik denk ook dat ze me te vroeg hebben gestuurd naar de echo. Maar ik heb nu zon ongesteldheid pijn. Ik heb vandaag bloed laten testen. ik zit nu echt met stress hoor pfff.

Liefs Siham

14. Namosae

Namosae Lid

Jul 8, 2010
    79
    0
    0
    Ja ik heb de hele weg zitten janken. Dit is mijn eerste zwangerschap als het blijft zitten en groeien. Heb je nog geen echo gehad.

15. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

May 27, 2008
    2,602
    6
    38
    Female
    Kan me heel goed voorstellen dat je in de stress zit...
    Wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest?
    Maar er is wel iets, want je bent echt ver overtijd (weet niet of je normaal gesproken een regelmatige cyclus hebt?)!
    Maar behalve de ongi-pijn heb je ook last van gespannen borsten, vermoeidheid, mood-swings, sterke reuk, misselijkheid? Dit kunnen namelijk allemaal symptonen zijn van een zwangerschap.

Ik heb ook gevraagd of ik eerder voor een echo mocht maar om teleurstellingen en onzekere situaties te voorkomen doen ze het hier liever niet zo vroeg, eigenlijk net als Shaida al zei.

Sterkte meid, ik hoop het echt voor je!

16. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Ook al zou je nu 5 of 6 weken zijn, dan zou je toch wel een klein vruchtzakje moeten zien (bij inwendige echo dan, uitwendig zul je inderdaad niets zien).
    Je hebt neem ik aan wel een vervolgafspraak gekregen???
    En je bloed op HCG laten testen??
    Anders moet je inderdaad aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap denken. Is met echo vaak moeilijk te zien, maar bij positieve zwangerschapstest en geen vruchtzak ín je baarmoeder....
    Ook als je veel buikpijn hebt/ krijgt zou ik anders gewoon weer even je verloskundige bellen!!

17. Namosae

Namosae Lid

Jul 8, 2010
    79
    0
    0
    Waarom zou ik niets zien bij een in en uitwendige echo? Ik durf niet te bellen. Ik voelde me gisteren al alsof ik gek was.

18. Namosae

Namosae Lid

Jul 8, 2010
    79
    0
    0
    De uitslag krijg ik pas maandag. Ja geloof het soms 28, 29 tot 34 maar nooit langer. Nee ga niet te vroeg anders heb je stress en is dat misschien ook niet nodig. Heb je geen buikpijn en wat ik ook heb dat er steeds iets naar beneden vloeit, een beetje waterig. heb het nooit gehad.

19. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

May 27, 2008
    2,602
    6
    38
    Female
    Oh, dus nog even een spannend weekend!
    Ik heb niet echt buikpijn, wel bandenpijn. Als ik bijvoorbeeld moet niezen of ineens een beweging maak voel ik steken onderin mijn buik. Ik herken het van mijn eerste zwangerschap. Overigens had ik deze sypmtonen toen veel later in de zwangerschap.
    Dat er iets vloeit, dat kan wel kloppen. Je kan wat meer (wittige en doorzichtige) afscheiding verliezen als je zwanger vent, heb ik ook hoor!

20. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Omdat bij deze zwangerschapstermijn je baarmoeder nog zo laag achter je schaambeen ligt, kun je met een uitwendige echo het vruchtzakje nog niet in je baarmoeder.
    Inwendig moet je dit wel al kunnen zien bij 6 weken, dan zit je schaambeen niet in de weg en kijk je rechtstreeks op de baarmoeder...

Maar ik begrijp dus dat je een uitwendige echo gehad hebt???

Share This Page