Het is toch zo dat je ongeveer een week na de eisprong, er een eventuele innesteling gaat plaatsvinden? Wie weet wat de symtomen zijn en kun je deze innesteling voelen? Ik had vorige week maandag een positieve ovutest, dus ik ben nu aan t wachten op hopelijke symtomen van een zwangerschap Groetjes
Sommige vrouwen hebben licht bloedverlies bij een innesteling, maar volgens mij voel je niets van de innesteling. Ik ben zwanger van de derde en heb voor m'n eerste een miskraam gehad en heb alle vier de keren niets van een innesteling gemerkt. Geen bloedverlies, geen andere symptomen. Pas toen ik rond de periode zat dat m'n menstruatie uitbleef, kreeg ik gevoelige borsten en lichte misselijkheid. Succes!
Hier was ik ook benieuwd naar. Ik heb vorige week (ik dacht ongeveer een week na m'n eisprong) een paar dagen wat bloedverlies/bruinige afscheiding gehad en hoop dat dat een innesteling was. Ik heb behalve gerommel in m'n buik en af en toe steekjes geen klachten en wil nog tot eind van de week wachten met testen. @Germar: Heb je al iets van symptomen(welke dan ook)?
Ik heb het gevoelt en het was snachts, ik werd er wakker van. Het is een soort trekkerig gevoel heel apart. En ik weet met 110% zekerheid dat het de innesteling was. Echter heb ik nooit bloed verloren erna.
Hoi Hoi, dezelfde vraag heb ik een keer gesteld aan een verloskundige via deze site, zij gaf aan dat je een innesteling niet kunt voelen.. maar als ik de reactie van Chai lees zijn er misschien toch uitzonderingen! succes!
Mmh ik denk het ook gevoeld te hebben! Midden in de nacht onwijze krampen!! Het kan bijna niet anders dan de innesteling geweest te zijn. Ik zou niet weten waarom je dit niet zou kunnen voelen?
ik heb het achteraf 2 keer gevoeld op dat moment geen seconde bij stil gestaan dat het DAT was maar ik vond t echt niet prettig het voelde als n heel heftige ongibui die op kwam
laatst voelde ik ook een hevige kramp/steek in m´n linker zijde.of voel je het dan meer in het midden van je buik zeg maar?
Ik heb de innesteling ook gevoeld, soort van kleine steekjes/prikjes in m'n baarmoeder, wat later op de dag werden het een aantal scherpe felle steken achter elkaar, maar ik heb geen bloed verloren.
bij mij is misschien ook een innesteling gaande. vorige week zaterdag heb ik weer waarschijnlijk mijn ei gehad. in de loop van afgelopen week steeds wat buikpijn gehad en vanaf zondag heb ik licht bloedverlies. oranje rood roze, zonder stolsels. nu hbe ik ook wat kramp, alsof ik ongesteld moet worden, maar er komt niet echt wat. en mijn baarmoedermond is hard, klein en dicht.
ik heb vanochtend een vroege test van zwanger en kids gedaan. het was nog vroeg, dus ik heb 5 minuten gewacht, geen streepje en ben toen weer naar bed gegaan. maar toen ik net uit bed ging, stond er wel een licht streepje! ik dacht aan een indrooglijntje, maar toen heb ik een test erbij gepakt die ik eerder deze week gedaan heb. en daar was geen indrooglijntje te zien. en trouwens ook niet bij eerdere testen van Z&K. voor hetzelfde geld is hij in minuut 6 gekomen. ik probeer er niet teveel waarde aan te hechten en dan doe ik vrijdag weer een test. spannend!!
Ik vroeg me dit dus ook af of je een innesteling kan voelen.. Vorige week vrijdag of zaterdag had ik steekjes linksonder in men buik doorstralend naar men bovenbeen.. 2x geklust zaterdag heb er verder niet veel meer aan willen denken want tja je voelt dan ook maar vanalles en weet je niet meer of het echt is of niet Deze nacht wakker geworden (dus een week na die steekjes) met rommelende buik en ik had echt geen honger hihi ^^ en sinds ik deze morgen wakker geworden ben, heb ik echt steken in men buik niet links of rechts gewoon laag middenin eigenlijk.. Ik probeer er niet aan te denken maar dan komt er weer zo'n venijnige steek iemand dat gehad? ik gebruik geen ovutesten of temp ook niet dus zo kan ik het dan ook niet merken..
haha lastig hé meiden... ik heb zondag op maandag mijn ei gehad.. Gisteravond toen ik op de bank zat, had ik elke keer steekjes in mijn linkerkant/zij.. En vandaag af en toe steekjes in mijn buik...Tja.. Mijn NOD verwacht ik rond 5 sept.. Heeft iemand dit ook meegemaakt?
hoi missguit, ik heb vandaag ook van die steekjes, rechtsonder in m'n zij. Mijn NOD is 2 of 3 september dus in het beste geval zou het innesteling zijn maar ja steekjes in m'n ZIJ??? ik voel wel m'n borsten heel erg nu maar dat was vorige maand ook en toen ben ik gewoon ongi geworden. We wachten af!
Hoi Berbeltje, Ja steekjes in je ZIJ(!)inderdaad..vaag hé..maar ik ze heb vandaag ook wel wat gehad in mijn buik moet ikzeggen hoor. Niet constant ofzo..maar zo af en toe... Nou ja we wachten af... Spannend!
Bij me jongens heb ik nooit wat gevoeld maar bij me meisje wel. Lag echt te kreperen van de pijn. Wist eerst niet dat het me innestelling was maar nadat ik met de vk heb gepraat en terug gerekend was het wel degelijk zo dus je kan hem wel voelen!