Hey dames, Ik zit hier met iets heel raars wij zijn ondertussen al 13 maanden bezig voor een tweede kindje. vorige week dinsdag ( 16/08) zijn we bij de gyneacoloog geweest om te overleggen over de volgende stap. nu zit mijn cyclus altijd tussen de 28 en 30 dagen en mijn cyclus is gestart op 01/08 deze maand? nu vorige week bij gyne. zag hij met een echo dat ik deze maand later ging ongesteld worden. dus ten vroegste pas de 30ste. Nu komt het rare, ik ben donderdag beginnen bloeden, het is met bruin begonnen en nu is het rood. Het lijkt nog niet echt op mijn menstruatie maar ben er toch niet gerust in. nu spookt het heel de tijd door mijn hoofd dat de dokter zei dat ik pas ten vroegste ongesteld ging worden rond de 30ste?! Heeft iemand ervaring met zoiets? of zou het dan toch mijn menstruatie zijn? Hoop dat iemand mss een antwoordje heeft.... groetjes greetje x
Lijkt mij dat je gewoon ongi aan het worden bent. Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen en een tijdje geleden was daar ineens mijn ongi met 24 dagen. Zou me er niet al te druk over maken.
bedankt voor je reactie, vind het gewoon nogal raar. nog nooit sinds een jaar een cyclus van 24d gehad en dat de gyne.zij dat ik deze maand moest uitgaan van de langste cyclus. want mijn eisprong moest de 16de nog komen?! och, we zullen maar gewoon afwachten zeker...