Na mega veel tegenslagen teste ik vanmorgen zwanger!! Moet eigenlijk zondag bloed prikken. Dus het is nog heel pril maar hij knalde er vanaf hoor
Jee, zie nu pas dag 8 staan! Dat is wel super vroeg! Kan dat al dan?? Dat scheelt een hoop zenuwentijd dan!!
Heyy bedankt Ja dag 8 is heel snel!! Maar er zijn 2 meercellige terug geplaatst denk zelf(misschien zit ik er naast hoor) dat ze beide ingenesteld zijn en dat de hcg dan sneller toeneemt. Maar hoop zondag dat we dat kunnen zien. Maar bij jou zit t ook niet meezeg. Hoop dat t voor jou ook snel raak is!!
Ik zeg ook gefeliciteerd. Maar kan het niet zijn dat je pregnyl in je bloed hebt zitten? 8 dagen is echt vlot zeg. Super hoor.
Net na het plassen wat bruin aan mn papiertje... Pfff t zou toch niet???? Het is wel anders als normaal geen klontjes of iets niks
heb ik ook bij alletwee de zwschppen gehad meid......kan van innesteling zijn of van inspanning!! Zolang jij geen krampen of rood bloedverlies krijgt is het in orde.....het is hartstikke eng ik weet het probeer rsutig te blijven....
Heb heeeel soms een krampje maargoed dat is al vanaf een zaterdag zo!! Het word steeds minder iig. Heb vanmorgen gewerkt. Het was erg druk maar heb me rustig gehouden. Heb een zere onderrug was gisteravond veel erger en vanmorgenw as het over. Gooi er morgen ochtend een testje tegaan of het streepje niet lichter is geworden. Bedankt voor jullie reacties
meid komt goed krampjes van het groeien is normaal natuurlijk.... Bruinverlies is oud bloed dus het komt goed....echt waar!!
Ja hoop het Wou dat het snel zondag is!! Bel morgen denk ik maar of we zaterdag niet mogen komen. Kan het allicht proberen.
hm ja maar als het bij bruinverlies blijft zit het denk ik wel goed..... Maar gewoon bellen als je je dan beter voelt meid!!!
Hebben net gebeld en we mochten niet eerder komen. Het is al veeeel minder, bijna over zal k maar zeggen. Hoop dat het zo blijft of nog minder word