@El1983 lijkt me zeker balen van de miskraam, maar zoals Redhead al zei, je klinkt wel positief. Ik heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt voor zover ik weet. Het lijkt me verschrikkelijk, maar als het onverhoopt toch gebeurt dan hoop ik dat ik me met de gedachte zal kunnen troosten dat een miskraam meestal niet voor niets plaatsvindt, snap je wat ik bedoel? Hopelijk wordt ronde 2 jullie ronde!
Dat is totale koek. Ik had enorm erge pms en de ronde dat het raak is niet daarvoor was mijn menstruatie wel redelijk geregeld maar ik bloedde enorm weinig. Ik had wel een heftge ontrekkingsbloeding maar that was it. Ik heb trouwens de mirena 3,5 jaar gehad. Ik had een depo shot daarvoor en daarom had ik een tijd dubbele hormonen en kreeg ik inderdaad na een jaar of anderhalf wel maandelijks een lichte spotting echt miniem een verkleuring van afscheiding maar dat zal eerder komen door de shot van de prik pil daarvoor en de inname van de pil die mogelijk te zwaar voor mij waren dan wanneer je hormonen gaan 'uit'werken want dan zou je naar mijn mening beter van anti conceptie kunnen wisselen...
Zahra, wat spannend! Wel weer erg leuk inderdaad! Void, misschien heb ik het een beetje te simpel opgeschreven inderdaad. Mij is door de huisarts verteld dit zou kunnen als de mirena er zo'n 5 jaar in zit. Hij moet er niet voor niets na 5 jaar uit. Maar wie weet is het echt onzin, zou kunnen. Ik heb me er niet in verdiept, omdat ik wist dat ik 'm er nooit langer dan 2 jaar in zou laten zitten. Gefeli met je zwangerschap trouwens !
Wij zijn flink aan de klus.. Om de dag.. Heb geen flauw idee hoe mijn cyclus nu op het moment is.. dus we zullen dat snel genoeg merken! hihi.. Vervelend dat je een miskraam hebt gehad.. El, hoop dat jullie snel weer zwanger zullen zijn!! Ben wel benieuwd hoor.. eerste maand is altijd zo spannend vind ik haha.. je verwacht HEEEL veel, maar meestal valt het altijd tegen helaas!
Bedankt voor jullie lieve reacties Ga weer positief door het leven, was een paar weken geleden wel anders heb het een plekje kunnen geven Jullie ook veel succes Xx
Helaas negatief getest zojuist met kruidvat over een paar dagen als de ongesteldheid uitblijft nog maar een keer proberen...hoop idd wel dat als het nu nog niet zo ver is, dat iig mijn cyclus een beetje regelmatig is... wel balen hoor, maar goed, zolang de ongesteldheid wegblijft blijven we hoop houden, heb vast te vroeg getest !
Hoi meiden! Een aantal jaar geleden had ik na 3 jaar mijn spiraal eruit laten halen. Omdat ik ervanuit ging dat ik nooit sneldaarna zwanger kon raken, heb ik 1 x seks gehad, zo'n 3 weken na het rwijderen. En bleek dus van die ene keer zwanger te zijn geworden!
El1983, graag gedaan . Ben je heel verdrietig geweest? Lijkt me ook vreselijk om mee te maken. Fijn dat het nu weer beter gaat! Zahra2, he bah, wat jammer! Maar wie weet inderdaad te vroeg. Lovekisses, dat is snel zeg! En nu weer voor de tweede keer aan de slag?
Spiraal op 2 maart verwijderd. (Mirena) en op 30 maart positieve test.... Ging onverwacht erg snel! Ik had de spiraal 5 jaar gehad, de laatste 3 jaar had ik onder de spiraal een regelmatige cyclus van 26 dagen. Minimaal bloedverlies (1-2 dagen). Hopelijk zijn jullie snel zwanger, succes!
@ Redhead Heb helaas toen besloten om het weg te laten halen omdat ik niet meer gelukkig was in mijn relatie en vond dat ik op dat moment nog te jong was. Echter nu ben ik er helemaal klaar voor en hoop dat het nu net zo snel weer raak is!
Rian85, whaaa heel snel! De laatste loodjes nu zie ik. Gaat alles nog goed met je? Lovekisses, dat zal een lastige beslissing geweest zijn. Fijn dat je er nu wel klaar voor bent .
Ja, ik duim ook voor jullie!! Morgen weer testen... pff wordt gek van mijn huid, is echt zo raar aan het doen, zal wel door de hormonen komen... ik hoop de juiste ! @lovekisses: dat lijkt me idd een moeilijke beslissing, hopelijk gaat het deze keer net zo snel met zwanger worden meid! @rian85: wat fijn dat het bij jullie zo snel is gelukt! Geniet ervan!
Hallo allemaal, zit nu op dag34 van mijn cyclus, nog steeds geen posi test, wel twijfeltest gehad. Ik wacht nog ff met weer testen!
Bij mij helaas nog steeds negatief.. balen, ik hoop dat ik snel ongesteld wordt want die onzekerheid blijft irritant! Wat denken jullie? Als het de hele week uitblijft nog eens testen? Butterfly ik duim voor je!!!
Ik heb begin juni na bijna 9 jaar mijn spiraal verwijderd... Dit was ronde 5... Dinsdag is mijn NOD, maar net al licht positief getest... Dus volgens mij is het raak!