Hier op dag 37 nog steeds geen ongi.. Wordt er zo langzamerhand en beetje moe van elke keer voel ik die krampjes in mijn buik.. Denk ik nu ben ik ongi maar dan check ik weer is eet nijd anders dan witte afscheiding!! Vrijdag maar weer en testje doen??
Hmm jammer loutje Mamavannikhil.. Wat kan dat lang duren he!! Die steekjes waren bij mij bij de eerste de eerste tekenen van zwangerschap! Hopelijk bij jou dus ook! Ik zou vrijdag een testje doen als ik jou was! Hoop het zo!! Ik ben voor het eerst bezig met ovulatietesten.. Bah wat een hel zeg.. begrijp er helemaal niks van.. 27 oktober een duidelijker testje dan daarna.. wordt steeds lichter.. terwijl ik nu juist naar mijn ei toega.....
Had je bij je vorige ook een spiraal? Of had je andere anticonceptie.. Hihi.. Ovulatietesten.. Ik begin er niet aan! Ik lees al die verhalen over de ovutesten.. Voor mij genoeg om te zeggen dat ik het niet doe! wanneer ben je begonnen met ovutesten? Als de eisprong al geweest zou zijn hoop ik dat je van te voren al lekker geklust.hebt hihi.. Succes!! Denk dat ik idd donderdag maar een testje loop ik die vervolgens vrijdag te doen...
Ik weet niet of de eerste zin op mij geld... maar bij de vorige had ik anticonceptie. Was na 7 maanden zwanger.. Ik ben de 27ste al begonnen met de ovu testen.. dus opzich.... haha vandaag lijkt die iets donkerder te zijn.. En geklust... jajaja vanaf dat het bloed weg is om de dag... af en toe moet ik hem nogal dwingen... haha.. maar goed.. dan speel ik het tactisch haha
Hey meiden... Vanochtend digitale test gedaan... Positief! Gisteren oog een 2v5 en die was ook donkerder! Vandaag maar afspraak met verloskundige gemaakt... Spannend!!!
Hoe het bij mij ging na mijn spiraaltje: Mijn spiraal is er eind juli uitgehaald en ik was bij de derde ronde zwanger. Ik had wel vreemde cyclussen (de eerste van 26 dagen, de tweede van 38 en de laatste cyclus zou gezien mijn late eisprong ook weer rond de 38 zijn geweest, ware het niet dat ik toen zwanger werd.) Ik had mijn spiraal al vier jaar en werd toen helemaal niet ongesteld. Maar je kunt dus weer heel snel vruchtbaar zijn, zo blijkt.
duimen voor iedereen... En zal jullie op de hoogte houden.. Momenteel pijnlijke borsten.. Normaal met ongesteldheid maar last van mijn linkerborst.. Nu van beiden.. en steken in mijn buik maar of dat wat kan zijn weet ik niet... Maar we wachten geduldig ( ongeduldig ) af.. wachten tot 2 november, Gefeliciteerd mietie mijn verhaal op mijn 14e ben begonnen met de pil, omdat ik toen elke maand veel last had van buikklachten. maar met de pil ben ik gestopt omdat ik met de pil zwanger ben geweest op mijn 16e ( miskraam toen ik 11 weken zwanger was) heb toen een mirena gekregen.. werd elke maand gewoon ongesteld met de mirena.. na 4,5 jaar werd ik opeens niet meer ongesteld en kreeg ik buikklachten, heb toen de mirena eruit laten halen.. werd daarna netjes elke maand gewoon weer ongesteld. Met de mirena kreeg ik elke maand steeds vaker last van migraine nu nergens last meer van gelukkig.. 1e kindje ronde 2 ..
Ik heb bij mijn vorige 2 zwangerschappen de pil gebruikt. De oudste ging door de pil heen, was toen ziek, overgeven en en bij nr 2 was ik in de strip gestopt 1 doorbraakbloeding gehad en gelijk zwanger. Nu 2 jaar spiraal en nu na 7 weken zwaar ongesteld. We zien wel. Hoop over 2 weken me eisprong te hebben.
Gefeliciteerd mietie! En voor de andere nog evven afwachten!!! Spannend!! Voor mij vandaag een beetje teleurgesteld.. Had al een week last van veel plassen, pijnlijk plassen en vandaag werd het bevestigd dat ik blaasontsteking had.. Nu vanmorgen ovu testje gedaan en deze was al een stuk donkerder!!! Wilde vandaag dus graag klussen maar dit lukte dus niet.. Hoop dat ik door de antibiotica morgen pijnloos ben(extra antibiotica gevraagd wat tijdens zwangerschap mocht ) maar rvoel me er dus wel een beetje. Naar over... Wil niet mijn eitje missen!!
Dat is echt super vervelend voor je meid! Maar meestal werken die medicijnen erg snel.(bij mij al binnen paar uur)
jeetje! net op het verkeerde moment zeg... pff ik hoop voor je dat de medicijnen snel gaan werken!! Ik ga straks even richting de kruidvat om een testje te halen.. als deze niet positief is besluit ik voor me zelf dat ik NIET zwanger ben.. na 39 dagen zou er toch iets te zien zijn als ik al zwanger zou zijn.. Hoop natuurlijk dat er een tweede streepje komt te staan.. duimen jullie met mij mee? heb net 1 kop koffie op.. nu ga ik niks meer drinken, straks naar de winkel en dan testen! (mijn vriend was het er trouwens niet zo mee eens, dat ik weer ging testen. hei zij; als je vandaag zwanger bent dan ben je dat volgende week ook nog wel.. mannen begrijpen natuurlijk niet dat wij vrouwen graag duidelijkheid willen ) Groetjesssss
Hey meiden, ik zou hier ook graag mee willen komen kletsen/lezen Gisteren is bij mij mijn mirenaspiraal verwijderd en nu is het dus wachten op mijn eerste menstruatie! Succes allemaal en voor een aantal voor jullie is het dus al duimen draaien, spannend! Voor de meiden die zwanger zijn: Gefeliciteerd! Groetjes, Fleur
hier was ik weer.. Vanmiddag toch even naar de winkel gegaan voor een testje Kon het toch niet laten... om nog een dag te wachten.. Kan het nog niet echt geloven, morgen vroeg nog een testje doen, deze test heb ik vanmiddag gedaan.. Hier een foto