jeeeeej haha hoeist meid??? haha ik bekijk altijd je tempkaartje.. zie dat je heavy had en dag erna spotting.. hmm
Jaa goed! Moet nog effe wakker worden! Had lang geslapen vannacht pff.! Hoe is het daar ? Had je iedereen gemaild al over de nieuwe club ?
uhm ja naat en essie.. coco wist ik niet precies wat haar naam was en kon dr niet meer vinden!! ja gaat goed hoor we leven weer naar ons ei toe... en met jou verder? heb je lang geslapen? had je wel nodig dan! was je ijsje nog lekker?
Oke, ik zoek Coco straks wel even dan Ja we zitten alweer op dag 4, dat schiet alweer op Was wel beetje laat naar bed gegaan, want had TVOH vrijdag niet gezien, dus gisterenavond nog zitten kijken tot half 1. Maar had het wel even nodig een flinke slaap! Ijsje nog niet open gemaakt, was het helemaal vergeten haha.
oke das goed.. want jij hebt haar denk ik wel in je vriendenlijst toch? aaah ijsje vergeten!! tis zonde.. ach wie wat bewaart, die heeft wat enne ja we zitten op cd4.. ben benieuwd, vorige keer hadden we beiden op dag 16 en ei.. haha zo toevallig ! ik had trouwens mail gehad van spiritual garden, die man schreef dat het inderdaad kon komen door de maansteen dat ik een korte lf had.. omdat hij een grote invloed heeft op je hormonen en geslachtsorganen.. en probeert de juiste balans te vinden.. ik houd hem nog een maandje om en heb hem aan mijn bh gespeld ipv onderbroek.. ben benieuwd.. had namelijk vorige ronde wel mn ei er door gevoeld!! maandag middag/avond en dinsdag gesprongen.. FF gaf woensdag aan, maar da klopte volgens mij niet.. dus dan zou mn lf nog 10 zijn als hij dinsdag was gesprongen haha...
Even ter info @allen: mijn naam is nu Astarte en niet meer wat ie hij was want ik vond het toch wel privacy gevoelig worden!! Dus niet in de war raken it is me!!! XXX Gezellig een nieuwe kletsplek!!!!!
Ja ik heb dr al gemaild, en Mamaloes ook Ja heb nog een hele bak 450 ml dus komt vast wel goed Wist trouwens niet dat ze die ook in light hadden, zal eens kijken binnenkort Ik hoop dat deze ronde mijn eisprong wat vroeger komt dan dag 16.. vorige week een week te vroeg begonnen met 'klussen' dus nu beter timen hopelijk Spiritual Garden gemaild dus..? Zei hij ook nog iets over die schitteringen die je had gezien ? Vind het vreemd dat het zo'n grote en dus eigenlijk nadelige invloed kan hebben dan hoor, ik denk persoonlijk dat het niet komt door de maansteen. Maar iig goed dat hij nu onder de BH hangt, even iets meer afstand. Ovulatiepijn komt trouwens voordat je ei springt, dus als je die dinsdag ovulatiepijn had, kan hij best die nacht van dinsdag op woensdag, of woensdag gesprongen zijn. Zo ik heb het bloedheet! Is het weer zomer ofzo ??
over die schitteringen heb ik het niet meer over gehad ! stom.. indd nu maar even wat hoger dragen dan normaal.. nee ik had maandagmiddag/avond pijn!! en FF gaf woensdag ei aan... maar goed hij zei dat het zeker wel mn lf kon verkorten.. ohh ik hoop ook dat ik mn ei eerder krijg dan dag 16!! en dat ik een langere lf mag hebben haha... nou ik heb het stik koud! wat heb je gedaan dat je het zo warm hebt? lekker vanavond van je ijsje genieten! hihi ik ga vanavond lekker zalmwraps maken.. hmm nu al zin in!
Ja hoop het ook dat je een langere LF hebt, misschien een LF van een maandje of 9 hihi Koud ? Kan me er niks bij voorstellen haha. Kwam net mannetje aan de deur voor meters opnemen, maar mijn hele gang stond volgebouwd met meubels die ik weg ga doen, dus was aan het sjouwen voordat hij uberhaupt naar binnen kon.. en daarna meteen gaan stofzuigen en dweilen en afwas doen, en nog steeds daarmee bezig maar ff pauze pffff Nou daarom heb ik het dus bloedheet lol. Zalmwraps.. klinkt apart, hoe maak je dat dan ? Ga je verder nog iets doen vandaag of ben je aan de PC
haha dat zou mooi zijn.. een lf van een maandje of 9 ! haha jaaa koud brrrr net zelf ook was gehangen! jeeetje wat heb jij veel gedaan net haha kan me voorstellen dat je het warm hebt!! enne zalmwraps: soft wraps beetje bakken in de pan, met kruiden roomkaas, plakjes gerookte zalm, sla naar keus en honing mosterd saus.. hmmm lekker met een kopje soep ofzo! haha wat ga jij eten vanavond? nou ga zo ff boodschappen doen.. ben aan het solliciteren geweest en vanavond lekker alleen eten.. mannetje is werken en daarna meteen trainen.. en lekker filmpjes kijken met kaarsje aan enzo haha vermaak me wel en jij?