Ik heb 17 november mijn laatste pil geslikt. Ik heb de afgelopen 3 weken last van pijnlijke tepels gehad. Ook ben ik heel moe,snel geiiriteerd, opgeblazen buik, steken in onderbuik, en grotere borsten. Tot nu toe heb ik 2 negatieve zwangerschapstesten. Zijn er dames die dit ook hebben meegemaakt?
ik denk dat het nog ontpillen is.. kan wel tot een half jaar duren voor je ongesteld kan worden.. nog even afwachten! en je kan om de 2 weken of elke maand een zw test doen voor de zekerheid...
Ja ik denk ook aan ontpillen hoor, je lijf moet het nu zelf doen. Het kan ook zijn dat er een eisprong aan zit te komen... dat je dat nu allemaal voelt.
ik heb dezelfde klachten steeds rond me eisprong(voel deze altijd heel erg)en vlak voor mijn ongi succes ermee
hallow!, Ik had dezelfde klachten na het stoppen met de pil, wist dus ook niet hoelang mijn cyclus was. Ik ben toen maar uitgegaan van 28 dagen en heb op 11 december positief getest. Dus het kan wel. Had 2 x te vroeg getest, omdat ik mezelf dus niet kon bedwingen. Groetjes Vanillajaguar