Hoi hoi, Heb een beetje een rare vraag, ik at net (biologische) broccoli en toen ik al een paar stukken op had zag ik dat er allemaal vieze beestjes in/tussen zaten. Meteen weggegooid toen ik het zag natuurlijk. Maar zal het geen kwaad kunnen dat ik wel wat op heb? Ben 14 weken zwanger en maak me meteen druk
Je Brocolli is toch gekookt neem ik aan? Of in ieder geval verhit? Lijkt me sterk dat dat een beestje overleeft. Maar goed stel je hebt een beestje op, dan kan dat geen kwaad. Het beestje is dood zodra het in je maagzuur komt als het je kiezen al overleeft heeft. Dus geen zorgen. Maar vind het een vreemd verhaal
Bedankt voor je reactie. Het was inderdaad gekookt, de beestjes waren ook dood maar het zat echt tussen de roosjes, zag het pas toen ik het op mijn bord sneed. Waarom vind je het een vreemd verhaal?
Ja als de beestjes nog leefde na het bereiden van Brocolli... had ik raar gevonden. Als je zegt dat ze dood zijn is het niet raar. Maar maak je dan helemaal geen zorgen dan zijn alle bacteriën van dat beestje ook dood. Kan geen kwaad.
Aaaaaaaaah ik heb dit dus ook twee keer gehad he!!!! Zo goor. Volledig vol rupsen. Liepen zelfs over het aanrecht. Vond er later nog een boven in de wasmand. Wtf. Maar goed, het zijn gewoon eiwitten. Niks om je zorgen over te maken. Vroeg of laat gaan we allemaal aan de insecten