Zwanger na TP 2 cryo's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door samkids, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samkids

samkids Niet meer actief

Heb echo van morgenvroeg weten te verplaatsen naar vanavond 18.45. We waren eerder thuis van vakantie dan verwacht. Spannund!! *bibber*

2. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Fijn dat je straks al kan drew!

3. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Oh fijn drew!! spannend, zal weer een mooie echo zijn ;)

4. samkids

samkids Niet meer actief

Wow!! Het heeft me een jaar van mijn leven gekost (ik was er al van overtuigd dat het einde oefening was doordat ik niks zag bewegen), maar dan heb je ook wat: een druk bewegende en draaiende frummel met druk bewegende armpjes.
    Men, ik heb daar echt een potje liggen huilen tijdens die echo... Zo ver ben ik nog nooit gekomen.

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wauw wat een knapperd al DRew , nu voorzichtig met 1 been op die wolk he !! knufffffffffffffffff

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    wauw drew!!! wat is sjefke al een prachtige super beeb!

ennuh nu genieten heh! (makkelijk gezegt i know)

7. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Wow drew! Super nu zal die van woens helemaal mooi zijn deze is al zo duidelijk!

8. samkids

samkids Niet meer actief

Heb vannacht gewoon niet kunnen slapen, zo blij was ik. Beetje jammer wel, want ben alles behalve fit. Ging ook met hoofdpijn van de spanning naar bed, en slecht slapen maakt dat niet beter.
    Maar dat kan me allemaal niet schelen!!

Marjon en Mutsy, ik heb een hele grote stap op de roze wolk gemaakt hoor. We zijn er nog niet, voetje voor voetje, maar het begin is er zeker.

Noel, ik verheug me ook erg op de 3D echo van morgen. Dat moet gewoon prachtig worden.

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    oohhhh Drew , ben zo b;ij voor jullie , en wen er maar vast aan dat niet slapen over een week of 30 is dat zeker over , hihhihhi

10. samkids

samkids Niet meer actief

Tadaaa, weer nieuwe 3D echo!!
    Vooral bovenlijfje is goed te zien. Hoofdje, oortjes, armpjes voor het gezicht. Beetje slechte foto want die heb ik even snel op mijn werk met mijn telefoon gemaakt. Misschien die weekend toch eens alle echofoto's die we hebben (en dat zijn er veel, van zojuist al een stuk of 8!) netjes inscannen in plaats van dit soort lamme fotootjes.

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ja dan wil ik ze ook gelijk allemaal en goed zien !! Joehoe !!!!!!

wat lekker , hebben jullie het eigenlijk al tegen iedereen verteld Drew ...

12. samkids

samkids Niet meer actief

Familie weet het inmiddels, want daar heb ik alle feestdagen mee doorgebracht. En als ik geen alcohol drink, valt dat meteen iedereen op.
    Dit weekend willen we het ook aan vrienden vertellen. Weken geleden hadden we dat al bedacht, want we gaan dit weekend met zijn allen uit eten. Maar nu het dichterbij komt, denk ik toch 'zal ik niet even wachten tot de echo van 11w3d?'. Maar waarschijnlijk denk ik volgende week dan 'ik wacht liever tot de echo van 12 weken'.

Marjonneke, ik denk dat je wel even geduld moet hebben, want het zal wel een werkje zijn, om die allemaal mooi in te scannen. Maar als je nu in mijn album kijkt, zie je al hele mooie plaatjes. Maar ja, ik ben niet echt objectief. ;)

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Is toch juist een mooie gelegenheid om het te vertellen , waarschijnlijk zit je zo stralend aan de tafel dat er wel iets opvalt ...

Ik heb geduld hoor !!! knufffff

14. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Wij zijn paar dagen naar disney geweest gister av thuis gekomen en vanm vroeg echo. Deze was gelukkig helemaal goed. Kleine lag ondersteboven verder rustig, miss aan het slapen ofzo. 2e zakje was er nog steeds e verder niks wat bloed verklaard. Maandag nacht zijn wij vertrokken en ma av vloeide ik echt veel bloed. Moest gelijk aan jou denken drew, denk lekker straks heb ik net als jou ver van huis en er gebeurd iets.

Maar ok ik heb 12 jan. mijn termijn echo, is dit bij jou ook al bekend drew? Ik ben benieuwd hoor naar de andere echo's ik kan me goed een voorstelling maken hoe het er nu uit ziek.

15. samkids

samkids Niet meer actief

Hi Noel! Gelukkig, jij en je beep hebben Disney overleefd! Nog steeds bloedverlies of wordt het al minder?

Ik had afgelopen maandag echo om de termijn te bepalen en 17 januari echo voor nekplooimeting. En tussendoor nog iedere week 3D echo. Nu nog twee, laatste 18 januari en daarna moet ik het zonder doen. Poeh... Hoop dat ik tegen die tijd het hartje kan horen, dat ik dat in ieder geval als houvast heb.

16. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Bloedverlies is wisselend, wel elke dag nog bruin verlies bij toilet bezoek. Ach we wachten het af ondanks dat heb ik er stiekem wel goed gevoel over. Ben ook wel een beetje jaloers op je hoor drew met je mooie echo's, wij moeten het met die donkere korrelige doen... hahaha ja en tegen die tijd van eind januari zul je hartje wss best horen dan komt het volgens mij wel boven je schaambeen uit. Ga je angelsound kopen? Via markplaats staan er ook zat hoor. Wij doen geen nekplooimeting, dus alleen termijn echo de 12e.

17. samkids

samkids Niet meer actief

Als het bruin is, is het al weer minder erg dan rood, toch? Maar het blijft spannend, poeh!

Groot verschil he, tussen die echo apparatuur. Bij de gyn van de kliniek was het ook drama vergeleken bij wat ze in het Erasmus MC hebben. Maar ook het echocentrum waar ik maandag was, heeft erg mooie apparatuur.

Trouwens grappig, vk zei vandaag dat met de 3D echo van 13 weken het geslacht mogelijk al te zien is, als de beep er goed voor ligt. We moesten dus van te voren even goed nadenken of we dat willen weten. Ja!!! Wil ik weten! Even checken alleen of lief er ook zo over denkt, maar vast wel. Moeten we wel alleen 25 weken proberen onze mond te houden, tenzij we het niet erg vinden dat iedereen het weet, maar dat weet ik zelf nog niet.

18. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Ja daar hoop ik idd ook op het is geslacht is te zien aan het NUB maar weet niet of het 100% zeker is al. Met 20 wk is het dan natuurlijk al meer he. Moet je maar eens zoeken via google en dan afbeeldingen dan kun je het redelijk zien. Word iig duidelijk wat je moet verwachten. Wij wisten het bijonze dochter ook, dat is zo leuk zij heeft een echt heel roze, barok tutte kamer gekregen. Wij hebben het wel iedereen verteld alleen de naam was een verrassing. Volgens mijn dochter word het een jongen... toen het er 2 waren was het beide en heel raar ze zei ineens nu is het 1 baby jonge baby... spannend he

19. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Mooie buikfoto trouwens drew begin is er he, zag hem bij juli babays hahah

20. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Oh jemig... Wat spannend zeg met al dat bloedverlies! Dat maakt het ook echt niet makkelijker zeg.

Maar... Drew en noel, jullie naderen de 12 weken! Dat was voor mij het moment dat ik echt wat relaxter werd. Nou ja, eigenlijk was dat bij 13 weken en 4 dagen, toen ik nog een echo had.

En Drew, zit jij ook in Rotterdam? Wij hadden vorige week intake in het EMC voor de 20 weken echo (10 februari al! Zo raar dat ik dan al op de helft ben!) en we kregen dus onverwacht nog een echo. Beeb lag lekker rustig te slapen en te duimen. Heel verschil met een week eerder toen het echt een enorme drukte was daarbinnen.
    Ik denk zelfs dat ik m vrijdagochtend gevoeld heb! Ik lag smorgens in bed met mijn handen op mijn buik en ik voelde allemaal bubbels naar buiten komen. Daarna niet meer gevoeld dus het was vast een toevalstreffer. Maar jeetje... Het idee dat ik m over een paar weken vaker ga voelen vind ik zo bijzonder!

Wij gaan volgende week voor het eerst naar de verloskundige. Vind ik eigenlijk ook wel spannend. Ben ik straks een keer 'normaal'. Tussen alle 'normale' zwangeren! :D

Deel Deze Pagina