Zwanger na TP 2 cryo's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door samkids, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Hi drew hoe gaat ie? wij hebben ook 7 dec echo dan weet ik ook of het er 1 0f 2 zijn !! spannend. Mijn hcg gister was precies op 5 wk 7556 maar dat zegt natuurlijk helemaal niks. Maar iig goed, ik ben 's avonds vreselijk misselijk verder voel ik me erg moe, maar helemaal ok. Hoort erbij laten we maar zeggen. Hoe voel jij je nu ?

2. samkids

samkids Niet meer actief

Hier, voor zover ik dat kan zeggen, ook alles goed. Heb nog helemaal geen controles o.i.d. gehad, dus de enige zekerheid die ik heb is toenemende zw-testjes. Maar dat doe ik niet iedere dag meer omdat het verschil tussen knal en superknal moeilijk te zien is. :D Nu om de paar dagen. Morgen weer eens kijken.
    Verder wel wat kwaaltjws: weinig eetlust, maar soms ineens juist heel veel honger, boobs doen zeer en huid is wel eens mooier geweest. Maar ja, echt zwangerschap of gewoon door de grote hoeveelheid utrogestan die ik gebruik. Gebruik jij dat?

Ik tel echt de dagen, nee uren, af naar volgende week 14.00 uur...

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    pfffff .......wat spannend Drew ..Ik vind het gewoon eng om je berichtjes te gaan lezen , ben onwijs voor je aan het duimen .................................................en hoop zo dat het goed zit deze x...................knuffffffffffffffffffffffffffff

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :) ik schrik ook elke keer van t zal toch wel goed gaan

duim me suf meis! eindeijk op en hele grote roze wolk t nieuwe jaar in!

5. samkids

samkids Niet meer actief

Lief is ook steeds bang als ik bel. En als ik niet vrolijk genoeg klink, denkt-ie meteen dat er wat is.

Op dit moment is echt mijn enige doel die echo op woensdagmiddag 7/12. Dat is het enige waar ik momenteel naar toe leef. Al het andere is bijzaak en zelfs het komende sinterklaasweekend of congres waar ik morgen en overmorgen zit is puur als tijdverdrijf. Vrééééselijk, wat gaat de tijd langzaam.

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    OOh wat kan ik me dat voorstellen meid .....konden we de tijd maar ff vooruitspoelen he ...Jij een mooie echo met misschien wel 2 mooie plakbeeps met kloppend hartje !! Wauw wat zal dat mooi zijn ..................................................................

7. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Nee ik gebruik verder helemaal niks. Ik heb 2x die teste van clear blue gedaan vorige wk zondag op NOD dag gaf hij aan 3-4 wk zwanger en nu afg zaterdag 5+ wk zwanger dus zat goede stijging in. Maar jij heb toch ook 2 cryo's tp gekregen dus dan moet je toch vanuit ziekenhuis ook bloedprikken? Ik heb ook het nodige fout zien gaan maar probeer niet te stresse, t voelt goed en daar klam ik me maar aan vast, wknd werken en ma sint dan wil ik het me ma vertellen, weet alleen nog niet hoe, denk dat ik een taart ga bakken van zwangere buik.....

8. samkids

samkids Niet meer actief

Noel, waarom moet je bloedprikken na een TP? De eerste actie die bij 'mijn' kliniek wordt ondernomen na zwangerschap is een echo met ongeveer 7 weken. Dat is dus over een kleine 2 weken bij mij. (Maar de eerste niet in de kliniek gelukkig al volgende wk woensdag.)
    Een taart bakken van zwangere buik, wow! Kan jij dat? :)

9. samkids

samkids Niet meer actief

Ik begin me trouwens af te vragen of mensen in mijn omgeving zich al aan het afvragen zijn waarom ik toch steeds aan mijn tieten zit. :) Ik geloof dat ik om de 5 minuten wel even de welbekende 'tietencheck' doe.

Trees, wat was dat 'gedoe met testjes' ook al weer? Lichter worden de testjes maar gelukkig paniek om niks?

10. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Hahahaha ik ken helemaal geen teste met tietencheck enzo.

Maar drew bij ons moet 2 wk na tp altijd bloedprikken om te kijken of er hcg is en of het voldoende is. Ook al heb je menst gehad dan moet je nog komen. Vind ergens wel prettig toch fijne bevestiging. Ik kijk ook echt uit naar woens moet ik zeggen. JIj heb toch ook kans op 2 he? Ze zeggen misselijk en erg moe dat dat symtonen zijn voor 2.... dus ben benieuwd

11. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Maar ik ga vanm bakken dus zal eens een foto plaatsen van taartje. Heb vandaag wel buikpijn bij mijn rechter eileir, beetje steekjes.... ben gelijk beetje onzeker pff was t maar woens.

12. samkids

samkids Niet meer actief

Ik ben boos. En ik heb geen idee in welke categorie mijn boze verhaal valt, dus dan maar even in mijn eigen topic.

Ik kreeg vanmorgen WhatsApp van vriendin waarmee ze vertelde dat ze ruim 9 weken zwanger is. Dat had ik aan haar gevraagd, of ze er geen poeha van wilde maken maar het desnoods via sms zou vertellen als ze ooit zwanger zou raken. (Ik ben daar nl een beetje door getraumatiseerd, vrienden die onaangekondigd ineens in onze keuken staan om goed nieuws te vertellen.) Ik dus blij berichtje terug gestuurd. Vragen hoe het met haar is, feliciteren uiteraard, en vragen wanneer de eerste echo is. Ik stond zelfs op het punt om van mijn eigen zwangerschap te vertellen, maar wilde toch liever eerste echo afwachten.

Krijg ik net een berichtje terug dat ze al drie echo's heeft gehad omdat ze in augustus een miskraam had. En dat schoot me helemaal in het verkeerde keelgat. Zij weet alles van mij!! Van mijn miskramen, dat het ook in mei weer een keer fout was gegaan, dat we bezig zijn met IVF, echt alles. En zij vertelt me even tussen neus en lippen van de miskraam. Enerzijds vind ik dat je mensen niet kunt verplichten alles te vertellen maar anderzijds is dit voor mij wel een teken dat onze vriendschap dus blijkbaar éénrichtingsverkeer is. Afgelopen zomer waren we zelfs met ze op vakantie naar een bounty eiland en zijn we iedere avond gezellig uit eten geweest en hebben we flink gefeest.

Ik moet echt even bijkomen... En heb ook echt helemaal geen zin meer te vertellen van mijn zwangerschap. Ik riep net zelfs nog tegen lief 'en ze krijgen het geen dag eerder te horen dan 12 weken!!!'.

13. samkids

samkids Niet meer actief

Noel, hoe is je taart gelukt?? Ik wil wel foto's hè?! ;)

14. samkids

samkids Niet meer actief

*gil* over vier dagen eerste echo. Help!!

15. Trees

Trees Niet meer actief

Raar van die vriendin. Klinkt inderdaad als eenrichtingsverkeer, maar misschien moet je het t.z.t. eens aan haar voorleggen. Wie weet hebben zij ivm schaamte (?), emoties en dergelijke ervoor gekozen het alleen met haar vriend te delen. Voor velen is een miskraam nog een gigantisch taboe of misschien wilde ze jou er niet mee lastig vallen, omdat ze dacht dat jij als genoeg aan jezelf had? Misschien dacht ze wel dat haar verhjaal in het niet zou staan met haar verhaal? Uiteraard weet ik het niet, maar er kunnen meer kanten aan het verhaal zitten.

In ieder geval een dikke knuffel en ik gil de komende vier dagen gewoon met je mee ;)

16. samkids

samkids Niet meer actief

Trees, er zal inderdaad wel een reden zijn dat ze het niet verteld hebben. Maar ik hoor vaak van mensen dat ze vinden dat ik er zo open over praat, dus men weet dat ik het niet erg vind om er over te praten.

Ik zal dit zeker een keer bij die vriendin ter spraken brengen, als ik haar een keer alleen spreek. A.s. zaterdag gaan we met een hele groep sinterklaas vieren, ze wil het dan aan de rest van de groep vertellen. Daar zie ik echt heel erg tegen op. Hopelijk kan ik het iets beter aan als ik a.s. woensdag een goede echo heb gehad.

*gil* en nog een *gil* voor jou Trees!!

17. Trees

Trees Niet meer actief

Over tiepfauten gesproken. Ik was in mijn vorige betoog wel goed bezig :).

Ik hoop gewoon dat je echo woensdag goed is en dat je met een glimlach kan luisteren naar haar nieuwtje zaterdag. Anders lijkt het me vreselijk en zou ik denk wat later gaan en met haar afspreken dat zij het eerder vertelt? Bah daar willen we eigenlijk helemaal niet overna denken.

Het MOET MOET MOET gewoon goed zijn woensdag.

Zo Trees heeft gesproken en gaat weer een portie gillen ;)

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ooohh Drew , bijna woensdag al lijkt het voor jou vast nog ver weg ..............................En beetje raar van je vriendin , maar ja wie weet heeft ze er idd een rede voor ,maar het blijft vreemd als jij je helemaal bloot geeft en dat je dit dan nu hoort ..

ik wil ook wel ff voor jullie gillen ......................................;)

19. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Goedemorgen,
    "druk"aan het werk dus tijd zat om even te reageren.

Met die vriendin zal straks als boosheid gezakt is vast wel helemaal uitgepraat kunnen worden. Zit vast reden achter.

En positief blijven. Woensdag heb ik ook mijn 1e echo dus word een top dag! vind nog wel ver weg hoor. Vanmi en morgen siterklaas hoop dat dat beetje helpt om de tijd wat sneller te laten gaan.

En die taart is gister wel gebakken, maar was zo misselijk dat ik verder niks gedaan heb. Ga straks vullen met 2 lagen pepernoten slagroom en misschien bekleden en dat anders morgen. Foto volgt zowiezo!

20. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    #60 noel82, 4 dec 2011
    Laatst bewerkt: 4 dec 2011
    Nou taartje is klaar alleen geen idee hoe ik de foto plaats. Hij is wel leuk geworden al zeg ik het zelf. NU kijken hoe moeders reageerd morgen :)

Zijn nu 10 min verder en ze staan bij mijn profiel in een album anders wist ik het ook niet.

Deel Deze Pagina