Zwanger na TP 2 cryo's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door samkids, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Spannend meiden, allemaal van de week de eerste echo..

Ik ook, dinsdag..dan ben ik 7 weken en 1 dag..zou er een kindje zitten? Zou er een hartslag zijn? En is die dan juist? En groeit het kindje wel goed???

Tot nu toe waren dat allemaal dingen die niet goed waren...

Soms durf ik niet meer te geloven dat t ook goed kan gaan..pff..

Ik duim voor ons allemaal.

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

3. samkids

samkids Niet meer actief

Uklodaatje, spannend hè? Ik kan echt aan niks anders meer denken en weinig andere dingen interesseren me op het moment. Alles wat ik doe zie ik als tijdverdrijf zodat het eerder woensdag is. Klinkt erg dramatisch, ik weet het. Ik ben gewoon nu al zenuwachtig voor woensdag.
    Jij hoeft gelukkig nog maar 1 dag te wachten. Is er deze ronde iets anders dan vorige rondes? Andere/betere medicijnen o.i.d.?
    Sterkte met de spanning vandaag en morgen. Ik hoop dat ik morgen goed nieuws van je lees.

En Noel, hoe reageerde je moeder?

*gil* nog twee nachtjes slapen!!!!

4. Iris 2

Iris 2 Actief lid

18 okt 2010
    128
    0
    0
    Gefeliciteerd!

5. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Drew ik moet nog tot vanavond wachten, bij de koffie geven wij taartje. Foto gezien?
    Ik ben gister avond ook ineens zo zenuwachtig en onzeker terwijlk ik dat helemaal niet was. Ben ook sinds vanm al mega misselijk moest kokhalze van een beschuit, maar toen ik het eenmaal op had ging het wel. Nu net 1 broodje naar binnen gepropt pff , nog 3 dagen....

6. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!

En noel natuurlijk ook gefeliciteerd!

7. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Jij ook gefeliciteerd karen, zo Zie Je maar daar die cryo tp t goed doen.
    Jij bent zwanger van 1 kindje? Ik verwacht bij mij eigenlijk 2 omdat ik eerst zo moe was en gelijk zo misselijk. Moe was ik bij mijn dochter niet en alleen'$ avonds misselijk wat ik herinner dan. woens weten we meer.

8. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Ja, bij mij zit er maar een kindje, maar ik had er ook maar 1 teruggeplaatst gekregen. Dus dat is niet heel raar. ;)

Heb wel nog steeds last van heel veel onzekerheid. Ik had met 7+1 mijn eerste echo, en die was toen prima. Vorige week met 9+4 ook een echo gehad en toen was ie al 3 cm!
    Het lijkt dus allemaal goed te gaan.

Wij willen het bekend maken op onze kerstkaart, maar stiekem vind ik dat heel eng, want stel nou dat er toch iets misgaat en ik dat niet merk? Er is helemaal geen aanleiding voor om dat te denken hoor, maar toch ben ik er bang voor.
    Ik heb de 29ste weer een echo. :)

Maar spannend hoor, woensdag!

9. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Oh, mijn cryo was zelfs B kwaliteit.
    Zo zie je maar weer dat dat zelfs ook niet uit hoeft te maken!

(Ik zeg ook maar: De B is van Baby. De vorige 2 terugplaatsingen waren allebei Atjes en die bleven niet zitten!)

10. samkids

samkids Niet meer actief

Uklodaatje, al echo gehad? Vertel vertel!!

Wat een ellende hier. Ik kan echt aan niets anders meer denken en ben er heilig van overtuigd dat ik morgen zwaar teleurgesteld ga worden. Gewoon omdat ik mezelf niet kan voorstellen zwanger te blijven en over paar weken dikke buik te krijgen. En dan ineens dingetjes die veranderen, waardoor ik denk 'ja zie je wel, het is aan het fout gaan'. Zo voel ik sinds twee dagen ineens weer meer 'gerommel' in mijn buik, soort van krampen. En weken heb ik slecht geslapen en sinds 2 dagen slaap ik ineens weer goed. "Zie je wel, minder hormonen en daardoor slaap ik weer beter." "Oh, kramp, ja, het is aan het fout gaan."
    Heel soms heb ik toch sprankje hoop. Dan denk ik 'mijn lichaam heeft problemen met zwanger blijven' (daar ga ik dan maar even van uit gezien mijn medische voorgeschiedenis) en ik junk nu progesteron, dus zou het deze keer dan toch goed mogen blijven gaan. Gisteren in al mijn onzekerheid toch weer eens een test er tegen aan gegooid en die knalde van het stripje af. Dat lijkt dus ook goed te zitten. En sinds een paar dagen heb ik een haat/liefde verhouding met mijn maag. Op zich toch allemaal dingen die de burger moed geven.
    Maar toch ben ik chagrijnig, ga ik liever om half 9 dan half 10 naar bed, durf ik niks voor na morgen te plannen (film kijken met vrienden o.i.d.) omdat ik bang ben dat ik alleen maar zielig in een hoekje wil gaan huilen na morgen, en ben ik eigenlijk gewoon al verdrietig omdat ik zeker weet morgen slecht nieuws te krijgen.

Morgen rond deze tijd weten we het... *gilletje* *huil*

11. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Oh kop op drew ! Ik ken het wel, je twijffeld zo aan je lichaam, maar moet je juist eigenlijk niet doen. Makkelijk gezegd weet ik. Maar stress kunnen we nu niet gebruiken. Hoelaat moet je morgen? Ik half 3 dus heb nog hoop tijd vtv zeg maar. Ik ben ook heel blij als ik t morgen met eigen ogen gezien heb. Ben vandaag minder misselijk terwijl het gister toppunt was. Maar ik heb er wel vertrouwen in.... denk ik....maar... zo gaat het heel de dag. Vanavond iid vroeg naar bed des te eerder is het morgen.

Wij vonden vanm onze cavia dood, Niet geheel onverwacht, want gister nog bij DA geweest en was al bang hiervoor. Maar viel tich vies tegen ik heb met die keine goed hard kunnen huieln. Vorige week ook hondje in laten slapen dus moet nu alles tegelijk komen?

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zet hm op meis, t MOET gewoon een topecho worden!

duimen draaien hier overuren!

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Nog 2 spannende nachies meisje en dan op naar je super echo!!

Nee niets anders gedaan dan een pauze van een jaar waardoor door onbekende reden mijn TPO op 4 is komen te staan ipv 2500...Die waarde moet onder de 60 zijn het liefst.

Ik heb Hashimoto.

Alleen pregnyl van de keer. We zijn na drie keer icsi overgestapt op donorzaad.

Daarbij heb ik altijd alleen pregnyl gespoten.

Ik duim keihard voor je hoor! Oh hihi heb banner aangepast...ben gewoon meteen 2 daagjes vooruit gezet hihi..

Heb nog nooit een goeie echo gehad..wauw..nu duimen dat dit zo doorgatt..en mijn onzekerheid, is alleen nog maar groter nu..

14. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Oh helemaal super, Heb idd je geschiedenis gelezen. Helemaal top joh.
    Gewoon erin geloven !! Gefeliciteerd !! komt vast helemaal goed dit keer.:D

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    oohh Drew , spannend , moet nu gewoon goed zijn !!

16. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Drew, heel veel succes morgen!!! Ik denk aan je!

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat een goed begin Ulkodaatje , hopelijk blijft het zo doorgaan !!

18. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Het is eindelijk woensdag! nu ff bezig blijven, maar komt goed. Hoelaat mag jij drew? Nou succes komt helemaal goed.

19. samkids

samkids Niet meer actief

Thanks meiden voor het medeleven.

Ik heb eerst om 13.30 intake voor het Predict spreekuur en om 14.00 de echo. Jij Noel?

Ik ben echt zooooooo zenuwachtig. Niet normaal. Ik voel me helemaal niet zwanger meer. :( Ik heb me geloof ik nog niet eerder zo ellendig gevoeld.

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    nog 3 uurtjes en dan kunnen jullie je wondertje bewonderen!

Deel Deze Pagina