Zwanger na TP 2 cryo's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by samkids, Nov 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noel82

noel82 Bekend lid

Nov 18, 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Ik heb afspraak om half 3 dus vlak na jou. Ik blijf lekker bezig, ben niet heel nerveus moet ik zeggen, probeer er niet teveel aan te denken. Wij stappen 2uur in de auto. Ik ga eerst kerstboom optuigen nu en wat boodschapjes doen.... pff

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Succes , mijn duimpjes draaien in volle toeren voor jullie !!

3. Karen79

Karen79 Actief lid

Feb 21, 2011
    287
    0
    0
    Oh Drew, je zit nu al binnen!

Mijn duimen draaien ook hoor! En hoe moeilijk het ook is, blijf hoop houden!
    En kwaaltjes komen en gaan. Ik heb soms ook nog dat ik helemaal in de stress zit omdat mijn borsten ineens minder zeer doen. Maar echt... Het komt goed!

4. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    hopelijk lig je te genieten!

5. Trees

Trees Niet meer actief

Meis ik denk aan je en ik gil mijn longen uit mijn lijf voor een portie geluk!!

6. samkids

samkids Niet meer actief

Echo was GOED!!

7. Trees

Trees Niet meer actief

Whaaaaaah!!!!

Ik ga nog even door met gillen. Vertel, wat was er al te zien?

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Jjjoioeehhoeeeeeeeee jjeehhhhhhhhhhhh

geweldig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. samkids

samkids Niet meer actief

Zo, en dan nu even uitgebreid reageren... :)

Om half 2 dus intake bij Predict en dat was weinig bijzonders. Allerlei vragen over ons, of wij nog vragen hadden, meten omtrekken, gewicht etc. zelfs bloedprikken. Lief en ik hadden allebei zo iets van "doe dat lekker na de echo, als we weten of we uberhaupt mee kunnen doen". Maar goed, om 2 uur de echo, op van de zenuwen, bloedheet, chagrijnig, verdrietig en er heilig van overtuigd dat we slecht nieuws gingen krijgen. Al heel snel was een vruchtje te zien en binnen twee seconden riep ik "jaaaa, mèt kloppend hartje!!". Van de twee teruggeplaatsten is er eentje blijven hangen en die ziet er top uit. Zelfs de gyn was blij verrast nu al een kloppend hartje te kunnen zien en alles (voor zo ver dat te zien was) zag er goed uit. Mooi dooierzakje, goede hartslag (110 slagen per uur) , en dus al at 3D plaatjes. Maar ook dat ziet er nu nog niet heftig uit, volgende week waarschijnlijk al veel mooier.
    Al met al dus half uur op de tafel gelegen, vanalles gemeten, incl doorbloeding baarmoeder/placenta in aanleg.

Wat zijn we opgelucht!! En die kwaaltjes zullen van de zenuwen wel tijdelijk onderdrukt geweest zijn, want ze zijn weer in alle hevigheid terug.

Het heeft even geduurd voor ik hier wat kon posten, maar ik moest eerst nog onderwijs geven. Lief heeft even op me gewacht en nu rijden we lekker samen naar huis. Al een klein beetje op ons roze wolkje...:)

10. samkids

samkids Niet meer actief

Volgende echo al over 5 dagen bij gyn, en twee dagen later weer voor Predict... Heerlijk.

11. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

ha

ik zie dat je inmiddels een echo hebt gehad,

wat fijn dat je echo goed is en ook prettig dat je zoveel echo s krijgt
    voordeel van meedoen aan een onderzoek

heel veel geluk verder in je zwangerschap

ik kwam ook even spieken of het een tweeling zou zijn ;)

12. Trees

Trees Niet meer actief

Drew wat héérlijk dat het er zo goed uitziet! Ik kan me de stress voor de echo zo goed voorstellen en dat je uiteindelijk zelf verbaasd bent dat het er goed uitziet.

Maar het is gewoon helemaal goed. Kleine uk (wat wordt de werktitel? ;)) doet alles wat hij/ zij moet doen en dat is echt een groot wonder. Geniet van dit fijne moment en de plaatjes en nu toeleven naar de volgende echo.

13. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH JA !! eindelijk :D

onze drew is hartstikke roze! wat super t is jullie zo gegunt!
    ga straks mooi kaartje uitzoeken

ben wel errug benieuwd naar de 3d pics :)

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Drew hier kippenvel all over ...en nog 2 keer spieken in een week , mooi vooruitzicht .......Vanaaf mooi proosten met Jip en JAnneke champagne !!! ;)

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

Apr 19, 2008
    3,996
    1,582
    113
    Jaaaa drew wat een fantastisch nieuws!!!!! Ik ben zo blij voor jullie!!!!

16. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    Waaaaaaaahhhhh... SUPER NIEUWS!!! :D

Wat een opluchting voor jullie, heerlijk! Het is jullie zo ontzettend gegund! Geniet van dit heerlijke gevoel! En wat fijn dat je alweer snel een echo hebt. Ik hou je in de gaten.;)

17. noel82

noel82 Bekend lid

Nov 18, 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Helemaal TOP drew zie je nou !!
    Heerlijk al een hartje zeg!

Bij mij was ook heel goed, wel beetje dubbel...
    Ze zagen 2 vruchtzakjes een grote en iets kleinere. Bij grote was heel duidelijk beebje te zien, verder niet gekeken naar hartje, niet close up genoeg. En de andere was zo leek het leeg...
    Dus we zijn super blij dat we iig 1 heel goede vruchtzak hebben en andere nog onzeker.

We moeten vrijdag 16 dec terug en dan kunnen ze met zekerheid zeggen hoe of wat. Dus we kijken heel erg uit naar volg wk gaan goed broeden :)

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Noel , Gefeliciteerd !! Maar ook nog ff heel spannend !! Hopelijk volgende week een mooie echo , met wie weet misschien wel 2 hartjes ........................we duimen gewoon nog ff door !!!

19. noel82

noel82 Bekend lid

Nov 18, 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Dank je Marjon lief van je :)

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008