Noel, kan me voorstellen dat het dubbel is. Maar ondanks dat ben je wel blij toch? Spinnekop, bij jou is het nog even héél spannend als ik het zo lees? Succes en sterkte vandaag. Hoe laat echo? In mijn stress/spanning gisteren vanalles vergeten op mijn werk. Apparaten die eigenlijk uit hadden gemoeten, aan laten staan en vice versa... Hopelijk vandaag iets geconcentreerder, maar ik vrees het ergste.
hahhaha Drew , kan ik me heel goed voorstellen , als ze straks weten waarom dan nemen ze het je vast bniet kwalijk , hihhihi
Lief begon vanmorgen al 'Nou, dan ga ik dit weekend maar eens schilderen boven. Welke kleur wil je het hebben?' Als ik er serieus op in was gegaan, was hij met alle waarschijnlijkheid ook daadwerkelijk gaan schilderen dit weekend. Maar laten we daar nog maar even mee wachten. Ook heeft hij al helemaal zin om op kinderkamerjacht te gaan. Voor al deze dingen wil ik toch liever even nog een paar echo's afwachten voor we onzelf al helemaal gelukkig prijzen. Gisterenavond lagen we in bed en toen zei hij 'heb je nu een beetje een gerust hart?' waar op ik zei 'zelfs twee geruste harten.' *zwijmel*
Oh heerlijk he drew.. Tuurlijk ben ik super blij ! maar niet geheel gerustgesteld moet ik zeggen. Hoop zo dat die 2e ook wat is maar dat ze dat niet konden zien. ! of 2 maakt me niks uit maar nu er toch 2 zijn hoop je ook dat ze het beide redden zeg maar.... Kijken uit naar volg wk vrijdag.
Eens kijken of ik wat echo foto's hier neer kan zetten. Het worden wel 2D plaatjes, want de 3D foto's heb ik hier nu niet bij de hand. En daar is nu nog vrij weinig op te zien.
Wauw drew! Mooie echo's! Gefeliciteerd meid! Ben zó blij voor je dat alles goed is! En noel ook! Gefeliciteerd meid! Ik snap helemaal dat het een beetje dubbel is om een leeg vruchtzakje te zien.
Mooi mooi mooi Drew !! Lief dan manlief al wil gaan beginnen , maar ik zou ook net als jij nog ff afwachten en meer zekerheid hebben , maar laat het nu een sjullie tijd zijn ...damned , daar blijf ik voor duimen ...
Whooohoooo darling ook nog even hier, een grote lieve glitterende klaverende feliknuffel! Morgenochtend een mooie echo, het moet dus het sal. Kus!
Gisteravond behoorijk was bloedverlies en buikpijn ! Zh gebeld, als t aanhield mocht ik komen anders vanmorgen. Ben gister niet gegaan, kunnen toch niks doen, pff dus zo maar even bellen.... kan nooit goed zijn
ppfff Noel , wat klote .................klinkt niet goed , maar misschien is het wel dat ene lege vruchtzakje en is het andere vruchtzakje wel blijven zitten ... Dikke knufffffff , hoe laat moet je er zijn ?
Nou 1000% meegevallen. Beebje zat er nog was 9mm en hartje klopte driftig. Het andere zakje zat er ook nog maar deze is echt leeg en zal met 11 a 12 weken langzaam gaan verdwijnen... maar ben iig nu gerustgesteld. Moet wel wekelijks op controle komen omdat ik nu eigenlijk wel een 2e tweelingzw heb en er gewoon veel kans is dat het mis gaat... Nu moet ik vrijdag nog op controle bij fertiliteit en dan elke woens komende 3 weken
Jeetje Noel, wat een verhaal!! Maar gelukkig zit er nog een beepje. Zeiden ze nog iets over wat het bloedverlies veroorzaakt kan hebben? Vanmorgen weer echo gehad en hartje klopt nog. Maar wat een deceptie, die apparatuur bij de gyn. Zoveel minder gevoelig dan de apparatuur bij het Erasmus MC. Ik moest echt heel goed kijken naar het hartje en dan zag je alleen maar een mini knipperlichtje. Volgens de gyn zag het er allemaal perfect uit en mocht ik me geen zorgen maken, maar ik had me toch ingesteld op een wat duidelijkere echo. Gelukkig over twee dagen weer een duidelijke predict-echo. Hier, moet je het verschil tussen deze en die van vorige week zien: