Zwanger na TP 2 cryo's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door samkids, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Jeetje noel, wat een spanning zeg! Blij dat alles goed is! En een fijn idee dat je zo vaak terug mag komen.

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Mooie echo drew. En wat een verschil met de vorige keer. Ik hoop dat je nu wat meer kan genieten meis!

3. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Hoelaat moet je morgen drew? Wat een luzze toch het al die mooie echo's.... Ik had vrijdag afspraak bij fertilitiet, maar ga gewoon volg woens naar gyn anders is misschien wel heel vaak... weet ook niet of dat zo goed is voor me buikje nu t toch zo kwetsbaar is daar binnen. Veel plezier morgen, ik zag trouwens dat je ook uit brabant komt, waar vandaan?

4. samkids

samkids Niet meer actief

Eind van de middag pas om half 5 echo. *bibber*

Enerzijds ben ik weer op van de zenuwen, chagrijnig en noem maar op, maar anderszijds heb ik er ook wel vertrouwen in. Beide keren kloppend hartje, beide keren gynaecologen die erg positief waren en die zeiden dat ik me geen zorgen mocht maken omdat het er perfect uit zag. Maar toch... toch knaagt het dat bij de meting van maandag de termijn 6w5d ipv 7w1d was (4 dagen, wat zeur ik nou). Ondanks dat gyn zei dat er in deze vroege termijn een meetfout van +/- 1 week mag zijn en ondanks de relatief lage kwaliteit van die echo. Als die afwijking er niet zou zijn, was ik nu een stuk positiever. Komt natuurlijk ook doordat ik het gewoon niet kan geloven dat het nu dan eindelijk wel een keer goed mag gaan.

Edit: vruchtje was dus wel van 4.8 mm naar 8 mm gegroeid. DUS WAT ZEUR IK NOU??

5. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Oh ja joh en de gyn is heus wel eerlijk als hij maar iets twijfeld is hij ook niet zo positief hoor. Ik ga vrijdag toch naar de echo weer eentje extra en dan kan ik het daar ook afsluiten en hoop ik er nooit meer heen te hoeven....

6. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Drew, je zeurt niet!

Ik vind het allemaal heel erg begrijpelijk hoor...

7. samkids

samkids Niet meer actief

ARMPJES EN BEENTJES GEZIEN!!
    In aanleg, dat wel natuurlijk, maar de eerste beginnetjes zitten er. En hartje klopte driftig, van 111 bpm naar 140 nu. En lengte kwam overeen met 7w2d. Bijna precies op schema dus. Man, wat ben ik opgelucht!
    Heb ook hele gave 3D echo's mee, zal straks thuis eens kijken of ik die ook hier kan plaatsen.

:):):):):)

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Super gefeliciteerd!!

9. samkids

samkids Niet meer actief

Tadaaaa!!

10. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

jeee ,wat ziet dat er mooi uit zeg
    mag je trots op zijn en ik ben heel erg benieuwd naar de vervolgecho's

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ooooh drew ben zo blij voor je!!!! En wat een leuke 3d echo. Wat klein nog he!! Lekker genieten meis. Kom je nog op wbm?? :D

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wauwwwwww Drew !!!!

13. Trees

Trees Niet meer actief

Wauw wat een mooie echo's!!!!

14. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Mooi zeg drew en fijn he om het weer te zien
    Wanneer mag je weer?
    Ik ga morgen weer voor echo, ben blij toe, heb nu alweer hele dag beetje bruin bij afvegen en ook al is het oud bloed, het voeld niet goed en ben blij als ik morgen kan zien of het goed zit.

15. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Oooohhhh... wat een goede berichten Drew!! Ben zo blij voor je!! Lekker genieten nu.

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Trees zie dat je ook een goede echo hebt gehad , spannend !! Gefeliciteerd , op naar de volgende echo , knuffff

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Noel succes morgen !!

18. samkids

samkids Niet meer actief

Noel, hopelijk wordt je vandaag gerustgesteld en zie dat in ieder geval één beepje goed gegroeid is. Hoe laat?

Ik ben volgende week woensdag bij Predict en volgende week vrijdag bij de gynaecoloog weer aan de beurt.

19. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Jeetje drew wat een luxe bijna 2x per week een echo!

Ik mag om 10.40 dus is nog haatsen ook. Kleintje hier zit nu te eten dan snel douche inladen en gaan. Ben wel weer gerust gesteld idd als ik mag zien dat alles nog goed is.

20. samkids

samkids Niet meer actief

Noel, meldplicht!!

Deel Deze Pagina