Hahaha hier ben ik helemaal blij en gerustgesteld Ik liep uiteindelijk pas 12:05 ziekenhuis uit belachtelijk meer als een uur uitloop !! Kleintje lag precies op schema 7wk 4 dagen. Die andere daarvan was zakje ook gegroeit maar echt heel heel leeg. Maar is prima ben al zo blij nu dat ik dit in mijn buikje mag dragen !! Nu kunnen we lekker het wknd in, alleen jammer dat ik veel moet werken vrijdag en zondag nacht pff maar ja.
Wat fijn Noel !!!! Uur uitloop is hier ook heel normaal , jammer genoeg ! En het lege vruchtzakje , , gaat je lichaam die nog afstoten , of blijft die gewoon zitten ............
Nou de dokter zei dat het "normaal "is dat dat gewoon verdwijnd of oplost. Er is met mijn bloedverlies enzo een kans dat mijn lichaam het afstoot en dat het eraf komt. Die goede vind dit natuurlijk niet leuk, maar het hoeft niet te betekenen dat ze allebei komen. We vertrouwen er maar gewoon op dat die ene het zo goed doet en het zo naar zijn zin heeft dat die lekker bij me blijft hihihi. Ach beetje goed vertrouwen proberen te hebben. Ik moet wel zei ze goed naar me lichaam luisteren en als ik moe ben gewoon ook echt rust nemen en een stapje terug doen. Ik ben best een stress kip, chaoot en ben heel de dag onderweg en aan het shouwen. us wij kwamen om 2 uur thuis heb mijn andere afspraak verzet en we hangen nu lekker op de bank. Vannacht word het nog druk zat dus nu lekker relaxe met een chippie
doe maar lekker rustig aan dan meid , en hopelijk neemt je lichaam het op en verdwijnt de vruchtzak ......en blijft je beep lekker in z'n paleisje zitten !!
Goed nieuws Noel! Maar wel spannend met het lege vruchtzakje... Hier ook al lekker met badjas chillen op de bank. Fijn weekend!
Oh gelukkig, goed nieuws! Fijn noel! Ik heb gisteren de 12 weken gehaald. Hoewel alles goed gaat is dat toch echt wel een heeeeele grote opluchting!
Karen, fijn, je bent de 12 wkn grens gepasseerd. Kan het genieten nu beginnen? Noel, hoe is het met jou? Wanneer ook al weer weer echo? Hier alles goed, voor zo ver ik weet, maar morgen weer echo en ik word toch wel weer beetje zenuwachtig... Maar wel minder dan vorige keren hoor. Maar toch. Als we deze echo hebben overleefd, kunnen we mijlpaaldansje doen, want heb na 8 wkn nog nooit goede echo gehad. Morgen om 14 uur...
Hihi wat een mooi woord zie ik daar voorbij komen Aha, morgen echo, niet donderdag. Super spannend weer. Toch lees ik ietwat posipower in je woorden, iets meer geloof. En dat is so mooi! Het lijkt terecht Maar je weet, ik blijf klavertjes gooien! En glittertjes natuurlijk. KUS
Drew , wat zou dat mooi zijn , maar eens moet de eerste keer zijn , en laat dat nu morgen zijn !! Duim duim duimerdeduim ... thinking of you en you're bjeutifullll beep !!
Lieve Trees, Marjon en Klingel, ik krijg er kippevel van. *kus* Maar Treesje, dat worden wel heul veul kaarsjes als je ze tot morgenmiddag aan wil houden! Wel heul erg lief. Klingel, jouw vocabulaire dringt steeds meer door bij alle zsp-meisjes. Hoe meer glitter, klaver, klitter, glaver, klaverglitter en glitterklaver hoe beter.
Iedereen bedankt voor felicitaties Karen ook gefeliciteerd ik ben ook blij als ik die mijnlpaal heb, toch een hele overwinning he. Ik voel me redelijk ben wel hele dag misselijk maar begint te "wennen " Ik moet morgen half 12 op controle lekker op tijd dus. k was vandaag werken en had super buikpijn hele dag. Nog wel hoor. Begin boven en trok door tot beneden. Dus je kunt nergens anders aan denken. Wss zijn het gewoon mijn darmen en krijg ik gewoon griepje, maar toch ben wel 30x naar toilet geweest om te checken of ik niet vloeide.... Ben blij om morgen weer een kijkje te nemen... Hoelaat mag jij drew? weer luxe 3D toch? En niet nerveus zijn joh het gaat zo goed, morgen weer mooi om te zien joh.
gaat gewoon helemaal goed komen morgen drew! lekker van genieten! jij gaat gewoon mama worden! *stuiterstuiter*
Vandaag om 14 uur echo, inderdaad weer een luxe 3D. Ben stuk minder zenuwachtig dan vorige week, maar toch wel een beetje hoor. Begin er wel steeds meer vertrouwen in te krijgen. Vandaag kerstschoonmaak op mijn werk dus heb tot 14 u wat afleiding. Noel, jij mag ook straks weer kijken. Leuk leuk leuk. Hopelijk is de buikpijn 'gewoon' bandenpijn oid. Zucht, wat een leuke banner hebben we toch...
Oh nou 2uur is het ook zo. Zeker als je genoeg te ruimen heb op werk. Ik moet hier thuis nog genoeg ruimen en 11uur alweer weg. Ik ben vann en gister avond ook zo misselijk geweest en die buikpijn was ook gewoon darmen denk ik hr zal best vandaag of morgen meedoen met iedereen met de buikgriep Ik hoor het vanm wel het het weer was. Succes en genietse!
Nog minder dan 4 uur Drew! En wat een luxe, 3d. Ik mag volgende week donderdag weer. Merk dat ik toch een beetje zenuwachtig ben. Ik hoorde afgelopen week weer een verhaal dat er bij iemand iets niet goed was gegaan, en hoewel niets er op wijst en ik 100.000 positieve verhalen lees helpt dat toch niet echt. Ik hoop dat ik na volgende week toch iets meer kan gaan ontspannen en genieten. Ik ben dan bijna 14 weken en dan mag iedereen het ook weten. Maar eerst een goede echo. Pff... Konden we maar gewoon even naar binnen kijken he...
Karen, wat blijft het toch spannend hè? Direkt na de echo ben ik even gerustgesteld, maar twee dagen later beginnen de twijfels en zenuwen al toe te slaan. Nu, een paar uur voor de echo, zijn ze natuurlijk op hun hoogtepunt. Ik zat me vanmorgen nog af te vragen of die echo's mij nu extra stress geven of juist extra rust. Enerzijds denk ik 'rust', want ik zou denk ik extra zenuwachtig worden als ik steeds twee weken zou moeten wachten. Anderzijds word ik misschien juist wel zenuwachtig doordat ik bang ben slecht nieuws te krijgen bij de echo. We zullen er nooit achterkomen en voor nu ben ik blij dat ik steeds echo krijg, ook al gaat het gepaard met heel veel zenuwen. Het is de enige bevestiging die we kunnen krijgen dat alles nog goed gaat. Ik las vanmorgen bij iemand dat zij vanaf 8w4d met de angelsound het hartje kon horen van haar kindje. Dat klinkt als iets dat ik ook wel zou willen. Geen idee of dat wel een slim idee is ivm schadelijkheid o.i.d., toch iets om eens uit te zoeken. Karen, wel late echo trouwens, of heb je er recent nog 1 gehad. Je bent nu al +12w. Dus theoretisch voorbij het kritieke punt. Toch nog eerst echo voor je het aan de wereld vertelt?