Noel, hoe was jouw echo??? Hier wel goed. We hebben zelfs al een beginnend oortje gezien. Hartslag was van 140 vorige keer naar 176 deze keer. Maar toch, het zint me niet dat volgens de meting 'Sjef' maar 8w0d oud is. Ze hadden een groeicurve en Sjef groeit mooi volgens zijn eigen groeicurve, en die ontwikkeling vonden ze belangrijker dan de daadwerkelijke 'leeftijd' op één tijdspunt, maar toch... Ik vrees echter dat ik altijd wel wat weet te bedenken waardoor ik niet 100% gerustgesteld wordt.
Drew , kan me wel voorstellen dat je je nog altijd zorgen maakt hoor ....en kan wel zeggen dat je nu moet genieten van het moment , maar weet zelf ook dat dat heel moeilijk is als je al zo vaak teleurgesteld bent ...Maar denk wel dat ze gelijk hebben hoor als Sjefke mooi volgens zijn lijntje groeit , is het goed ........ Maar we spreken af dat je vanaf de 12 weken mooi op die grote roze wolk zit he en het liefst al eerder ........ Maar tjakka deze mooie echo heb je weer , en zover ben je nog niet geweest ......................knuffffffffffffffffffff
Drew onze dochter liep de eerste maanden ook altijd een paar dagen achter, maar resulteerde uiteindelijk uit in een reuzenbaby . Ik weet hoe makkelijk het is om je hier druk over te maken, maar het zegt op dit termijn geen *spreekwoordelijke* bips! Bij mijn echo's stond er trouwens ook altijd het termijn volgens de meting met -/+ een halve week. Tot zeven week stond er zelf -/+ 1 week. Metingen zijn niet op de dag nauwkeurig en de één is nu eenmaal een mm groter dan de ander.
Oh super drew en wi weet maakt sjef straks een groeispurt daar kun je toch weinig van zeggen joh. Bij mij was de echo goed, maar ben eigenlijk wel boos als ik hier ff mijn gal mag spugen. Dit was natuurlijk gewoon controle, dus kwam ik bij co ass. die zou echo doen. Dus ik krijg binnewaartse echo. Nou ik kek op het schem niks.... ja zei ze deze echo is heel slcht ik kan ht licht bter uit doen. Bij mij brak het zweet best wl uit. Oh daar is een hartje ! dus alles goed. Mooi hoor voor 7 wk 3 dgn... uhmmm ben 8wk 2 dgn hoor....oh ja hij is 13. 3 mm... dat betekend dat ie sinds vrijdag is gekrompen dan= vraag ik uhmmm, nou weet je zegt ze dit app. klopt niet maar je heb het hartje gezien en dat is waar je voor kwam. Maak maar afspraak voor ovr 3 wk. Ik zeg nou mijn eigen gyn wil me iedere wk zien dus ik heb afspr voor volg wk. Oh uhmm ok ook goed zegt ze doeii. Stomme Tr.. Ik zal eens bellen en navragen bij wi ik volg wk ben
Nou das lekker voor je vertrouwen NOel...........wat moet je daar nu mee .. Gelukkig natuurlijk wel een kloppend hartje , maar je wil weten of je beepjegoed gegroeid is ....Misschien morgen eens rustig bellen en kin je voor de feestdagen misschien nog wat extra zekerheid krijgen en anders dik je gwoon wat klachten aan ......
Trees, dank voor je geruststellende woorden. De gynaecoloog van de kliniek zei vorige keer ook dat ze er met dit termijn zelfs 1 week naast mogen/kunnen zitten. Dus jullie meisje was ook de eerste paar weken kleiner dan je verwachtte op die termijn? Noel, wat een verhaal en wat een ellende. Natuurlijk mag je je gal spuien. Je moet je verhaal kwijt, je moet de woede kwijt. Stomme co. Die wordt zeker geen gynaecoloog als ze later groot is. Welk ziekenhuis was je? Ja, fijn, het hartje klopt, maar om nou te zeggen dat je gerustgesteld bent. Was er geen 'echte' gyn bij?
Nou heb net gebeld, afspraak van vorige wk was weer bij haar... maar ben nu verzet naar andere arts wel echte gyn. Was geen enkel probleem heb gewoon eerlijk gezegd wat ik ervan vond. Was verpleegster die mij vanm gewogen enzo had erg lief mens. Dus ben blij toe nu ! Voel me wel beetje kreng hahaha maar ja moet aan mezelf denken nu he. Was in tweesteden ziekenhuis in tilburg. Daar kom ik altijd. Ben al 11 jaar bij mijn gyn is ook vertrouwd. Wel super mooie echo wer drew !
Ze was elke keer 2 á 3 dagen kleiner. Ze is zelfs een keer gekrompen in 5 minuten tijd, wat ook iets zegt over de nauwkeurigheid van de metingen . De gynaecoloog bleef aangeven dat een paar dagen kleiner of groter heel normaal was en dat hij het dagelijks zag. Uiteraard geloofde ik hem niet, maar hij had toch gelijk Vanaf 16 weken liep ze plotseling voor en uiteindelijk is ze voor het termijn waarop ik beviel als een grote en zware baby ter wereld gekomen.
Ik las trouwens over die angelsound. Ik lees dat ook en ik heb er ook ng vanmijn dchter, met digitaal schempje waarop staat hoeveel slagen per min er zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet geprobeerd heb. Ik ben ok net 8 wk, maar idd ze zegegn dat het schadeijk kan zijn. Ook daar zijn de meningen ver verschild. De een doet het bij wijze van spreken 10x per dag 5min en ander 1x 5 min en niemand heeft een raar kindje zeg maar. Ik zal vd wk is kijken, maar lijkt mij apart omdat ik dacht dat je baarmoeder achter je schaambeen ligt... ook al heb ik buikje maar dat zijn gewoon naar boven gepropte darmen haha
pff nou hier ene fijen kerst.... flink bloedverlies. Ben op controle echo geweest alles wel goed maar het kan alle kanten op als ik blijf vloeien.... pff wat een zorgen zeg...
Jeetje Noel . wat een spanning ..Misschien is het het lege vruchtzakje wat je lichaam aan het afstoten is ........Hopelijk blijft je beepje goed zitten .. knufffff, blijf duimen voor je !!
Nou vanmorgen nog wel wat bloed maar niet zo dik en donker als gister, vandaag maar rustig aan doen en het best van hopen.... dokter zei gister pas met week 13,14 kun je wat gerustgesteld zijn, nou daar gaat mijn mijlpaal van 12 weken dit is nu pas eind januari
Vandaag 11.1 weer echo, fijn weer om ff een kijkje te nemen van binnen. Heb de angelsound geprobeerd, hij regeisteerd een hartslag van 151/154 dus kan niet de mijne zijn hahaha. Maar vind toch fijn om het ff op het schermpje te zien zeg maar.