Lieve allemaal, heel onwerkelijk, heel pril, en heel spannend! Maar gister had ik toch echt een positieve test in mn handen! Het is nog een beetje te vroeg, de 18e zou mn NOD zijn, maar volgens mij is het streepje duidelijk genoeg.. Bekijk bijlage 293036 Als alles goed mag gaan, ben ik 27 augustus uitgerekend.. Een lekkere lange zomervakantie dus met het verlof er bij haha Dinsdag doe ik nog een CB digital test.. en als die positief mag zijn, dan geloof ik het toch maar voor 200% Dit betekend trouwens dat mijn ouders in 2013 2x opa en oma mogen worden, want mn zusje is in maart uitgerekend!!
Ik zie de streep ook duidelijk hoor! Ik heb gisteren een test gedaan, zelfs 3x, al had ik op de 1e al een hele dikke vette streep! Had al een CB-test in huis, om voor zekerheid te testen, mocht een andere test een positieve uitslag geven. En ja hoor, die was ook positief! Het is voor ons de 1e(en ook uitgerekend in augustus!), dus het is erg spannend allemaal, ik vind het nog erg onwerkelijk, gek idee dat we volgend jaar met kerst mss met zn 3en zijn...Maar er kan nog zoveel gebeuren, ik wacht eerst de 1e afspraak met de VK maar af. Ik hoop dat je een goede zwangerschap mag hebben en we elkaar in augustus kunnen feliciteren Groetjes en suc6!
Nora gefeliciteerd! Gek he, zo onwerkelijk! Ik vind de test al heel mooi voor een heel vroege test! Ik zit pas 12dpo.. Ik ben er wel heel blij mee en super dankbaar voor!
Thanks voor jullie lieve reacties! Vandaag is mn NOD, en ik mocht deze mooie test zien Bekijk bijlage 293404
Gefeliciteerd!!!! Ik heb vanmorgen een positieve test in handen gehad! Ik ben 26 augustus uitgerekend, mocht alles goed gaan! En dat moet gewoon, omdat het de vorige keer niet goed is gegaan.... Erg spannend dus...
Oh ML dat is heftig Spannend ik duim voor jullie en hoop mee dat deze beeb mag blijven plakken en gezond is! Bedankt voor de felicitaties