hallo sinds een paar weken loop ik hier al mee rond. Eerst aan beide kanten en nu alleen de linker. Het lijkt op een soort spierpijn en het doet met name pijn als ik zit en opsta. Ook draaien in bed doet pijn. Wat zou het kunnen zijn? Heb donderdag een afspraak bij de verlosk en zal het zowiezo even aankaarten daar maar was even benieuwd. groetjes
Het zou zwangerschapischias kunnen. Er zit dan een zenuw klem doordat je bekken "losser" wordt (voorbereiding op bevalling). Ik heb dat ook gehad en kreeg wekelijks fysiotherapie. Succes ermee!
Hier ook last van gehad tijdens de zwangerschap vanaf zo'n 20 weken, maar niet dagelijks gelukkig. HEt straalde dan door naar mijn been. Ik wist eigenlijk niet dat het zwangerschapischias heet, dat lees ik nu pas en het klopt precies met wat ik ook voelde. Nu had ik het pas ook weer eventjes, maar dat was maar 1 avond, hopelijk blijft het bij af en toe, als je veel last hebt inderdaafd maar even naar de fysiotherapeut
heb zitten googelen en de symptonen komen inderdaad erg veel overeen. Zou de verlosk. me doorsturen naar de fyshio? En zo ja, welke is het beste? Las namelijk dat er verschillende soorten zijn. Hoe is dat gegaan bij degene die het nu hebben? Vooral die pijnscheutem bij het opstaan zijn bij mij echt niet te harden .
Het zou ook bekkenpijn kunnen zijn. Ik heb daar last van, en heb ook last van mijn zitbotjes bij het zitten, al voelt het niet als spierpijn.
Hier precies hetzelfde, ook in mn linkerbil. Hoe meer ik op een dag doe, hoe erger het wordt. Na een dagje rust is het veel minder.
Ik ging destijds naar een bekkentherapeut. Zij gaf ook direct tips voor mijn houding etc. Je hoeft trouwens geen verwijzing te hebben hoor, tenminste bij ons niet. Kan gewoon zo bellen voor een afspraak.
Ik had ook een bekkentherapeut. Ze heeft mij veel oefeningen gegeven. Nu ik thuis zit is het aardig stabiel maar toen ik nog werkte had ik er dagen bij dat mijn hele linkerbeen sliep, echt een rot gevoel. En die pijn.. Pfff.. Maar nu is het gelukkig goed te doen! Hier ook geen doorverwijzing gehad, heb telefonisch contact gehad met mijn vk en die gaf aan dat t verstandig was om te bellen. Dus direct gedaan en kon s avonds nog terecht!
Ik herken het ook en hier ook helaas zwangerschapsisschias. Ik heb bij een gewone fysio gelopen (via mijn werk) en rust werkt idd ook. Heb ook oefeningetjes mee gekregen. Heb dit sinds 18 weken ongeveer.