Er zijn de laatste tijd al veel topics geweest over hoe het voelt wanner de baby indaalt, en die steekjes en zo had ik al een poosje maar nu heb ik sinds twee/drie dagen een ontzettend beurs gevoel bij m'n vagina. Ik vergelijk het de heletijd met alsof ik heel hard daar getrapt ben ofzo (om je een idee te geven ;p). Het doet soms echt flink pijn waardoor fietsen en lopen ineens vervelend is geworden en ook bijv. Bij het uit bed op staan doet het echt zeer. Deze klachten kon ik nog niet ergens anderd vinden maar hoort het ook gewoon bij het indalen?
Ik gok dat het bij het indalen hoort inderdaad... Er komt toch een aardige druk op de bekkenbodem/vagina te staan... Ik heb ook een beurs gevoel... Wat je omschrijft... Precies alsof iemand er een flinke schop tegenaan heeft gegeven .
Er zijn er in ieder geval meer met hetzelfde pijntje Denk dat het dus gewoon bij het indalen hoort. Ik kan het nog altijd bij de volgende afspr. met de vk vragen.
Ja zo voelde het bij mij ook! Het indalen, en ook alsof ik een soort bowlingbal tussen mijn benen had hangen, die op me vagina drukte, een zwaar gevoel, echt helemaal beurs voelde het toen ik net bevallen was
Yep!! Afgelopen vrijdag ook bij de gyn aangekaart. Bekkenpijn, baby is aan het indalen en het hoofdje drukt de weke delen steeds verder uiteen zeg maar. Ik heb gemerkt dat ik vooral in beweging moet blijven, een uurtje op een stoel blijven zitten en dan opstaan en lopen is echt zeeer pijnlijk. Zelfs in bed omdraaien of opstaan doet zeer. Volgens de gyn ga je vanaf dit moment dan ook steeds meer waggelen