Wat zou jij doen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door woepie, 30 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Hoi hoi ik ben het mmm traject bij de fertiliteitskliniek gestopt. Maar nu ben ik niet ongesteld geworden en ook niet zwanger. Getest wit uiteraard wat wil je ook na 2,5 jaar. Maar goed. ......ik heb altijd altijd altijd krampen van de menstruatie. Twee maal wat bloed verlies gehad. 1 maal vlak na de ovulatie. En 1 maal na de gemeenschap. Tussendoor alleen wat bruin. Geen tampons nodig of in de nacht wat moeten gebruiken. Is echt nieuw. Maar ik weet ook dat ik niet zwanger ben. Moet ik me weer melden bij kliniek of is dit iets wat gewoon gebeurt. Heb dus wel eisprong gevoeld. ....twijfel. ....

2. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Wanneer is je eisprong geweest denk je? Je schrijft dat je gestopt bent bij de kliniek, zou je terug willen om je cyclus weer op gang te krijgen? Of om te weten wat er nu gebeurt? Ik kan je nu nog geen advies geven, maar het lijkt me een moeilijke keuze om het traject te stoppen. Veel sterkte!

3. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Sorry dat ik afwezig was. Ik werd prompt twee dagen later (goeie week overtijd) ongesteld. Toen had ik mijn antwoord. Dat lucht dan gek genoeg ook weer op. Ja ik zat te twijfelen moet ik met zo'n vreemde cyclus niet weer contact opnemen met de arts. Maar eigenlijk ben ik blij dat het getouwtrek aan mijn lijf klaar is. Dus ik zit niet te wachten op onderzoeken.
    Dapper was het enigzins om ermee te stoppen. Het is niet mijn weg om te gaan en ik wilde niet dat onze zoon zou lijden onder ons verlangen. Hij is er en hij verdient mijn aandacht. Tenminste dat was mijn visie en dat voelde voor mij goed. Daarmee veroordeel ik ieder ander besluit niet hoor.

Deel Deze Pagina