Hoi! Ik ben zwanger van de eerste (week 5). Niet helemaal gepland, maar absoluut gewenst. Het was even slikken, gezien mijn leeftijd (22) en de papa die er niet helemaal blij mee is. Het is nog even afwachten en hopen dat alles goed gaat.. Ik ben in ieder geval toe naar het positieve van zwanger zijn en de negatieve reacties snel de deur uit te gooien!
Ai, dat is even schrikken ja, als de zwangerschap niet gepland is! Maar het belangrijkst is dat jij er blij mee bent, dus: Gefeliciteerd!! Ik weet natuurlijk helemaal niet hoe je leefsituatie is, maar denk je dat de vader van je kindje ook de vaderrol op zich gaat nemen? En wat vinden je ouders er van dat ze opa en oma worden?
Dankje! De vader gaat hopelijk een rol spelen in het leven van het kindje. Er is helaas nog geen volledig besluit genomen, maar ik begrijp dat het ook voor hem nog even schrikken is. . Gelukkig was mijn broer me een half jaar geleden al voor, dus ook oma vindt het uiteindelijk erg leuk!
Fijn dat Oma iig "on board" is. Soms zie je van die tv programma's dat de ouders heel boos worden en de aanstaande moeders er echt alleen voor staan. Of dat de nog thuiswonende moeders uit huis worden gegooid als ze zwanger blijken te zijn... die logica heb ik nooit begrepen Gelukkig zijn we hier natuurlijk niet zo drama-gevoelig als die amerikanen op tv
Gefeliciteerd! Lijkt me inderdaad even schrikken als je onverwacht zwanger wordt. Ik hoop dat papa ook on board is als hij van de schrik bekomen is .
Dankje meiden Ook ik hoop dat de papa bijdraait, dat zou een ideale situatie opleveren. Kan alleen niet dwingen..
Gefeliciteerd. Hoop dat de vader zich uiteindelijk bedenkt. Miss moet hij gewoon even wennen aan het idee
Het moet ook wel ff schrikken zijn als vriend zijnde als je vriendin ineens zwanger blijkt te zijn terwijl jullie t er nog niet over gehad hadden natuurlijk.... Heb je hem nog wel gezien sinds het grote nieuws?