Hallo allemaal, ik weet ook sinds 2 dagen dat ik zwanger ben (2e ronde) maar zag dat het 1-2 weken was. Ik weet nu eigenlijk niet precies of het allemaal goed gaat want heb wel last van heel licht caramel kleurige afscheiding. Ik heb hiervoor een 34 daagse cyclus gehad nadat ik in jan ben gestopt met de pil dus als ik daarvan uit zou moeten gaan zou ik volgende week ongesteld moeten worden dus heb voor mij gevoel te vroeg getest, maar de reden dat ik ben gaan testen is omdat ik onwijs last van me borsten heb wat anders voelde als ik ongesteld moest worden en alle 3 testen waren positief. Heeft iemand dit ook meegemaakt dat je eigenlijk te vroeg test maar dat ze wel positief waren? Ik ben een beetje in de war nu en ik heb nog het gevoel dat ik toch ongesteld ga worden, maar denk dat ik dan toch moet afwachten tot volgende week. Moest het even kwijt. Alvast bedankt voor het meedenken. Veel liefs
gefeliciteerd meid!! ik heb ook te vroeg getest (11dpo en 13dpo) en beiden pos....2de test was ook donkerder dan de eerste.... gek he als het dan eenmaal zo ver is hahahaha is nog zo onwerkelijk
hoi visje gefeliciteerd ik heb ook 6 dgn voor nod getest (zie fotoalbum, middelste foto) en nu is de uitkomst van mijn te vroege test alweer bijna 7 maanden oud maar blijf realistisch het is een vroege test spinnekop
Hallo meiden! Wat leuk dat ik reacties zie, begon me al zorgjes te maken dat ik de enige was..haha. Maar van harte gefeliciteerd meiden met jullie prille zwangerschap! Maar ik blijf het raar vinden want ik weet nu niet waar ik vanuit moet gaan, wat voor cyclus moet ik aanhouden als ik met de pil altijd een cylcus 28/29 dagen had en de eerste ronde een cyclus van 34 dagen, ik denk ook dan dat me eisprong toch eerder was dan waar ik vanuit ben gegaan..klopt dit?? Liefs visje
hey ik heb ook te vroeg getest.. Afgelopen maandag al posi en vandaag was mn nod(als ik uitga van een lf van 14 dagen(eisprong op dag 12), en dan dus een 25dagen cylcus, anders pas maandag mn nod bij 28 dagen.) De testen werden wel steeds donkerder en heb vandaag ook geen ongi. test van vandaag was al bijna net zo donker als de controle streep. En het kan heel goed dat je eisprong eerder was hoor.