Wachtweken met ovitrelle

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Coccie, 15 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Hoi allemaal!

Komt ie: PICSI poging 3 (in totaal al 8 ICSI's...lang verhaal)

25-2 5000ie Gonasi
    27-2 punctie
    2-3 1500ie? 8 klikjes ovitrelle
    4-3 terugplaatsing blasto
    5-3 1500ie 8 klikjes ovitrelle
    8-3 1500ie 8 klikjes ovitrelle

Vandaag, 7 dagen na de laatste ovitrelle, een licht positieve test met de nodige symptomen.
    Mijn eerste keer dat ik HCG spuit na terugplaatsing. Vandaar...

Wat moet ik hiervan denken? Officieel is mijn testdag op mijn 40e verjaardag komende zaterdag. :confused:

2. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.200
    1.995
    113
    Je bent nu 16 DPO. Een lichte test voorspelt sowieso nog njet heel veel goeds is mijn ervaring.

3. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.603
    4.454
    113
    Vrouw
    Heb je gisteren ook getest? Sowieso morgen weer even testen of je op- of afloop ziet. Maar op 16 dpo zou je eigenlijk wel een knaltest verwachten als ik eerlijk ben. En 7 dagen na ovitrelle zou ook nog van de ovitrelle kunnen zijn. Ontzettend spannend voor je, ik wil je veel succes wensen. Wat een traject heb je er al opzitten.

4. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Ik heb gisteren ook getest. En naar mijn idee is hij wel wat duidelijker geworden.
    Zo zie je maar dat zelfs na zó veel behandelingen het steeds weer anders loopt met zo'n ronde.
    Ik heb bij mijn enige ongecompliceerde zwangerschap van mijn dochter, overigens nooit een knaltest gehad. Zelfs die van M voor M was tamelijk licht. Dank voor je succeswens!

Krv vindt dit leuk.
  5. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    De test. Ik vind hem live net iets duidelijker dan de foto.

Bijgevoegde bestanden:

6. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.603
    4.454
    113
    Vrouw
    Ik zie duidelijk een streepje maar ik vind ‘m licht voor 16 dpo. Hier betekenden lichte testen helaas nooit goed nieuws. Ik zie dat jij wel een positieve ervaring hebt met lichte testjes dus daar hoop ik weer op voor jou! Mag je eventueel bloed laten prikken van de kliniek? Ik duim met je mee, hopelijk een mooie opgelopen test morgen.

Coccie vindt dit leuk.
  7. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Ik zie oploop, heb er een Kruidvat testje naast gedaan. Want de certain test van Z&K heeft zo'n irritant niet strak stripje. Ik vind de KV toch tamelijk positief voor het waterige plasje dat ik erop deed. Ik probeer al de hele tijd aan geconcentreerde pies te komen, maar ik pies me een slag in de rondte.

Bijgevoegde bestanden:

Krv vindt dit leuk.
  8. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.603
    4.454
    113
    Vrouw
    Spannend! Heb je een foto van de 2 certain testen onder elkaar? Lastig te vergelijken met de kv omdat het een andere test is. Ik vind de kv wel mooier dus zou lekker daarbij blijven!

Wat zegt je gevoel? Hier had mijn gevoel het ook vaak al bij het juiste eind.

9. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    @Krv
    Ik heb gisteren al een Kruidvat test ernaast gedaan en die laat ook oploop zien. Ik hou me inderdaad maar weer bij de oude vertrouwde Kruidvat testen (bestelde eerder wondfo op bulk maar die zijn niet meer te krijgen).
    Mijn gevoel zegt: oplopende testen, symptomen en vooral géén bloed is goed.
    Normaal vloeide ik altijd al vanaf dag 8 na TP.

Ik ben vandaag dan 4w 3d en bij mijn dochter stond moeders voor moeders rond de 6e week op de stoep met zoals gezegd lichte testen.
    Toen was het fenomeen knaltesten mij nog geheel niet bekend. Dochter is vanuit een IUI waarbij ik pas dag 17 DPO een streep zag. Ik had dag 14 negatief getest en zelfs de wijn al open getrokken. :roflmao:

10. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.603
    4.454
    113
    Vrouw
    Wow, wat een verhaal haha! Misschien dan toch een latere eisprong gehad bij de IUI? In principe is het vrij ongebruikelijk om pas zo laat positief te testen. Ik snap heel goed dat je al een wijntje had ingeschonken. Wanneer heb je de eerste echo? Ik wil je voorzichtig feliciteren en hoop op een mooie echo voor je ❤️

11. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Wat lief! Dankjewel voor je felicitatie!

Ja dat verhaal van mijn dochter was echt bizar. Een al bijna afgeblazen IUI vanwege belachelijk lange aanlooptijd (al héél lang aan het spuiten en er wilde maar niks groeien) dus de dokter begon het verhaal: 'tja, misschien moeten we deze ronde maar laten voor wat het is.'
    We waren al voor de intake van ICSI gegaan.
    'Maar we kijken eens met de echo.'
    'Verhip! Daar is dan tóch nog een follikel.'
    En dat werd onze dochter.

Verder de vroeggeboorte van onze zoon, en een aantal miskramen. We waren nu al naar het einde van het behandelverhaal aan het werken gezien onze leeftijd. Maar omdat de kliniek waar we nu zijn nog andere kunstgrepen te bieden had: PICSI met calciumtoevoeging, infusen wegens mijn afweer etc. Wilde ik toch echt nog vanalles geprobeerd hebben voordat ik het los kon laten. En tot nu toe lijkt het goed uit te pakken. Ik moet morgen de kliniek mailen met het resultaat. Maar mijn telefoon brand in mijn handen om vandaag te bellen.

Krv vindt dit leuk.
  12. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Ik post het verloop voor de zoekende lotgenoten onder ons: duidelijke oploop!!
    Morgen is de TP 14 dagen geleden. Ik denk dat ik stiekem toch vandaag al ga bellen. :)

13. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg

Bijgevoegde bestanden:

Krv vindt dit leuk.
  14. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.603
    4.454
    113
    Vrouw
    @Coccie wat een verhaal zeg. Het is zo lastig om het los te laten hè, kijk eens waar je nu staat! Een mooie test in handen. Ik hoop dat je een fijne zwangerschap mag hebben met een voldragen kindje aan het einde. Ik zou ook lekker bellen vandaag hoor!

15. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Jouw verhaal is ook niet niks! :oops:
    Maar nu ook heerlijk zwanger zie ik!
    Ik heb gebeld (in het weekend enkel mailcontact mogelijk) en mag maandag weer voor een Intralipid infuus. Dan denk ik ook meteen even de vervolgafspraken regelen.

16. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.603
    4.454
    113
    Vrouw
    Ja, eindelijk! Net voordat ik op het punt stond om ermee te stoppen. Ik trok het echt niet meer. En jij kunt met een gerust hart het weekend in en maandag de vervolgafspraken plannen, spannend hoor! Geniet ervan!

Coccie vindt dit leuk.
  17. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Ja dat was hier dus ook zo! Echt iedere keer met het spuiten van de hormonen dacht ik: wat doe ik mezelf nog aan! Want ja, meer dat 10 jaar lang, met slechts korte pauzes aan de hormonen gaat je echt niet in de koude kleren zitten!
    Maandag plan ik inderdaad het vervolg, als ik mijn infuusje binnen heb.

Krv vindt dit leuk.
  18. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.603
    4.454
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met je? ❤️

19. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Top! Knaltesten! Komende week al eens stiekem spieken bij de verloskundige. Met 8 weken pas op de kliniek. Hopelijk mag dit goed blijven gaan. Hoe is het met jou?

Krv vindt dit leuk.
  20. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.603
    4.454
    113
    Vrouw
    Wat fijn zeg! Super!

Hier gaat het goed!

Coccie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina