Ik zou graag jullie advies willen vragen. In mei 2013 zijn wij bevallen van een doodgeboren kindje met 35 weken. Dit zonder dat hier een reden voor gevonden is. Snel 2.5 maand na mijn bevalling ben ik geheel onverwacht weer zwanger geraakt. Ik ben nu 24 weken zwanger, maar ik merk aan mijn lichaam en geest dat het steeds zwaarder word. Ik heb op mijn werk kunnen regelen dat ik ipv 4x8 nu 4x6 uur ga werken. Iedere 2 weken heb ik een echo bij de gynaecoloog. Het lijkt allemaal goed te gaan, bloeddruk is en blijft netjes, suiker is getest is en blijft netjes Kindje is iets aan de grote en zware kant, maar niet verontrustend. Nu bleek wel bij de vorige echo dat de placenta toch wel erg laag ligt, nu wachten we 2 weken af en dan gaan we kijken of deze ook over de uitgang ligt. zoja een nieuw behandelplan En daar kwamen de alarmbellen.... Ik begin mezelf nu over zoveel kleine dingetjes druk te maken. Hoe gaan/zijn jullie omgegaan met een nieuwe zwangerschap na een doodgeboorte? hebben jullie tips/adviezen voor mij? Ik merk dat ik mezelf volledig gek aan het maken ben, met veel harde buiken tot gevolg. Ik ben ontzettend emotioneel.