AC voor de man

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door mamamama85, 12 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamama85

mamamama85 Actief lid

5 aug 2014
    281
    0
    0
    hoi!

gezien mijn lijf met 3 zwangerschappen, 2 keizersnedes en 1 normale bevalling met kunstverlossing al genoeg heeft gedaan, wil mijn man aan de "anticonceptie" We gebruiken nu CD's maar we willen liever iets voor de langere termijn. Mijn man had gelezen over een injectie in het scrotum (moet herhaald worden) ik heb het over "de knoop"
    Wie heeft er ervaring met een van deze twee methodes? Een andere methode met AC voor de man is ook welkom. ;)

2. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Mijn man is gesteriliseerd, echt super. Was een korte ingreep. Hij heeft een kleine week wat last gehad, daarna niets meer.
    Super, nooit meer ergens aan denken :)

3. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier man ook gesteriliseerd, ingreep van 10 minuten...
    Heeft 1 dag op de bank gelegen en weekje met " breed spoor " gelopen.
    Zijn nu 3 maanden verder, alle zaadcellen dood en nergens last van!
    Bij de man veranderd er niks qua gevoel, libido en je ziet er ook echt niks van!
    En idd....vrouw geen hormonen en nergens druk om te maken! Ideaal alleen je moet er wel echt 100% achter staan!

Hier ook de keuze gemaakt na 2 keizersneden en 2 medische kindjes....genoeg zo :)

4. mamamama85

mamamama85 Actief lid

5 aug 2014
    281
    0
    0
    Dankjulliewel!!

Stomme vraag misschien maar... weten jullie of je zaad kan laten invriezen voor het "stel dat" scenario zodat ivf nog een optie zou kunnen zijn? Ik verwacht dat hier niet want we zijn al zo lang samen en gelukkig getrouwd...
    Ik weet zeker dat ik geen kind meer wil mn lijf kan het niet eens aan...

5. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij kunnen ze eventueel nog wel zaadcellen vrijmaken mocht dat een keer nodig zijn. Er wordt namelijk niet weggehaald alleen iets onderbroken. Je zou dit kunnen overleggen met de arts. Ik weet niet of de injectie al veel wordt toegepast volgens mij is dat nog in een testfase. Dan kan het heel makkelijk ongedaan worden gemaakt.

Gewoon even aan de arts vragen die weet dat wel. Hier gaan we ook voor sterilisatie als onze kinderwens vervuld is. Zo lekker dat je er dan geen omkijken meer naar hebt.

6. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Je kunt sperma altijd op verzoek laten invriezen, naar mijn weten. Wel betaal je geloof ik €500 per jaar dat je het laat invriezen.

Deel Deze Pagina