Hoi dames, Vandaag de tweede afspraak bij de fertiliteitspoli gehad, zaadkwaliteit was gelukkig goed, mijn bloedonderzoek ook. Ik zit nu op dag 17 van mijn cyclus, meestal heb ik mijn eisprong tussen de 20e en 25e dag. Op de echo vanochtend was te zien dat ik waarschijnlijk mijn eisprong vannacht had (eiblaasje was niet rond, maar had een onregelmatige vorm), zou wel vroeg zijn, maar goed, het kan! Nu hebben we zaterdagavond voor het laatst geklust, zou dat dan te vroeg zijn geweest? Zo jammer dat ik me dit dan pas op de terugweg afvraag en niet tijdens het gesprek in het ziekenhuis..
Volgens mij blijft sperma ongeveer 48 uur in leven. Volgens mij is er dus een klein kansje dat het raak zou zijn. Je weet het pas echt als je een positieve test in handen hebt. Ik hoop het voor jou!
Dank je, Jori! De verhalen die ik op internet lees zijn zo verschillend over de levensduur, loopt uiteen van 24-48 uur tot 72 uur en zelfs 5 dagen. Ik weet het niet meer! We klussen gewoon verder, voor de zekerheid..
Hoi ik heb laatst ook die echos gehad eitje was ook al gesprongen dag er voor ik me echo weer had. heb je al een samenlevingstest gehad?? hier sinds gisteren bruin bloed verlies... kzou zeggen houd de hoop er in succes!
2-3 dagen is een normale 'overlevingsduur' van zaad. Sterk zaad kan wat langer leven en zwak zaad wat korter. Maar 2-3 dagen moet het normaal gesproken wel kunnen blijven leven.
Bedankt Flora, dat is goed om te lezen! Wat een traject waar jij je in bevindt.. Heel veel succes en een prachtige afloop toegewenst! Hoi Beebbie, heb je bruin verlies van je menstruatie of kan het een innesteling zijn? Ik vroeg gisteren naar de samenlevingstest, maar het ziekenhuis waar wij komen doet die test sinds 2014 niet meer.. De artsen zijn wel overtuigd van de test, maar iemand heeft besloten dat het te veel stress voor de patiënten met zich meebrengt om steeds naar het ziekenhuis te komen. Heb jij 'm wel gehad? En een hsg?