Zwanger naar Curacao

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mien30, 9 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.493
    13.953
    113
    Vrouw
    Ach, weer wat geleerd over zika toch?! Een mens is nooit te oud om te leren. ;)

En zoals ik al zei, het was absoluut niet als een persoonlijke aanval naar jou bedoeld, excuses als dat wel zo is overgekomen.

Daarbij zou ik het een zwangere ook nooit verbieden om naar Curaçao te gaan, maar het wel afraden met daarbij een uitgebreide uitleg. Maar gelukkig leven we in een vrij land en mag iedereen, dus ook zwangere vrouwen, hun eigen keuzes maken, dus ook qua vakanties.

NatasjaaD vindt dit leuk.
  2. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Wij gaan volgend jaar naar suriname en aruba en stellen daarom zwanger proberen te worden uit tot daarna. Ik vind het risico te hoog. Als mijn kinderwens sterker was zou ik naarbeen gebied gaan zonder zika. En mijn zwangerschappen vond ik de eerste weken best zwaar dus ik denk dat ik ook als er geen zika was toch een bestemming dichter bij huis zou zoeken.

Lisa280887 vindt dit leuk.
  3. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Ik ben aan het begin van mijn zwangerschap naar Curaçao geweest. Dat was welliswaar in 2013. Was Zika er toen ook al? Anyway, heerlijke vakantie gehad. Vliegen had ik geen last van, maar dit is natuurlijk heel persoonlijk. Het enige waar ik tegenaan liep was dat ik die heerlijke cocktails moest laten staan ;)
    Zwemmen met dolfijnen is natuurlijk wel een hot item op Curaçao. Mocht dat een grote wens zijn dan moet ik je teleurstellen, dit mocht ik toen niet ivm mijn zwangerschap. Verder gewoon echt een heerlijke relaxte zonvakantie gehad.

Deel Deze Pagina