Beetje gekke vraag misschien, maar het schoot me ineens te binnen. De kinderboerderij met geitjes etc wordt afgeraden voor zwangere vrouwen. Vraag me nu af of ik gewoon naar de Apenheul kan volgende week. Die apen komen wel altijd uitgerekend op mij en mijn kinderen zitten. Kan dat geen kwaad? Of moet ik ze echt gaan vermijden? Of kunnen we beter ergens anders heen gaan? Wie weet het?
Ik neem aan dat de apen daar niet met rabiës besmet zijn, dus het lijkt mij geen probleem om te gaan. (Overigens wil je ook geen rabiës oplopen als je niet zwanger bent).
Ik zou gewoon gaan. En ik ga trouwens ook geregeld naar de kinderboerderij . Gewoon goede hygiëne in acht houden dan is er niks aan de hand.
Ik zou ook gewoon gaan hoor, ben ook op de kinderboerderij geweest tijdens de zwangerschap. Gewoon goede hygiëne aanhouden .
Toevallig willen wij 2 juni met familie naar de Apelheul. Ik had hier eerlijk gezegd niet eens over nagedacht. Naar de kinderboerderij ben ik tijdens de zwangerschap van de 3e ook gewoon geweest en wil komende week ook gaan.
Ik ga gewoon naar de kinderboerderij met mijn dochter hoor, gewoon goed mijn handen wassen daarna. Naar de Apenheul zou ik ook gewoon gaan, anders kan je dadelijk nergens meer heen..
Ik ben afgelopen vrijdag geweest. Totaal niet bij stil gestaan ook. Liepen ook meer zwangere vrouwen rond. Ik ga trouwens ook gewoon naar de kinderboerderij. Aai geen dieren en zorg voor goede hygiëne erna
Ohh ik ben vorig jaar geweest toen ik al best ver zwanger was. Mocht dat niet dan ? Nooit geweten.. maar je bent inmiddels misschien al geweest of niet?