Ik kan echt niet meer de hele dag slapen terwijl ik wel moe ben. Ik lig gewoon niet lekker. Ik ben een buik slaper maar dat is nu al niet meer prettig. Op mijn zij gaat enigszins in 1 bepaalde houding en mijn rug slaapt niet lekker. Heb ik nooit gevonden. Daarnaast lijkt mijn slaap ook om 3 uur maar om half 6 val ik in slaap voor een half uur. Wat kan ik doen? Heeft er iemand een tip?
Ik slaap ook veel lichter de laatste 2 weken, wordt snel wakker en kan soms ook mijn houding niet vinden. Ik vind op de linkerzijde het lekkerste slapen en het schijnt ook het beste te zijn voor de kleine en de baarmoeder. Op de rug sliep ik ook graag maar vind ik nu echt niet fijn meer
Rond jou termijn sliep ik ook al weken slecht. toen heb ik een voedingskussen gekocht, op aanraden van m'n vk! Echt DE oplossing voor mij!
Idd met een voedingskussen gaan slapen..helpt wel om wat lekkerder te liggen.. En helaas er ook maar aan wennen dat je voorlopig niet meer zo lekker gaat slapen waarschijnlijk.. Ik kijk ook zo uit om weer op mijn buik te kunnen slapen straks!
Ik slaap half op zij half buik hahaha en dit vind ik nog wel goed vol te houden met een kussen tussen me benen. Zo heb je minder gewicht op je buik. Slecht slapen is hier door de nachterlijke toilet bezoekjes
I know! Ik wordt elke paar uur wakker. Met een (voedings)kussen slapen werkt wel echt. Gaat een stuk beter. ik werd helemaal gek van alleen op links liggen, zere heup enzo Dus toen maar even navraag gedaan bij mijn gynaecoloog. Die zei dat het niet uitmaakte of je op je linker of rechterzijde sliep..
Oh ik kijk ook echt niet uit naar de periode dat ik niet meer op m'n buik kan slapen. Gaat nu nog prima. Bij m'n dochter kon ik op het laatst alleen nog maar slapen in een zithouding met mijn benen omhoog hahaha. Maar dat was letterlijk een dwarsligger.
Hier precies zo gedaan met de 2 zwangerschappen. Ging prima tot het einde van de zwangerschap. Ik gebruikte alleen mijn vriend als kussen om mijn been op te leggen haha