Wie o wie heeft er ervaring mee en bij wie klopte het??? Volgens deze kalender zou ik een jongen krijgen... ben benieuwd
ik heb 3 verschillende gevonden... alle 3 zeggen nu jongen, maar k weet nog niet of ze kloppen (hoop t stiekem wel )
Er zijn inderdaad 3 verschillende kalenders. Bij mij zeiden ze alle drie een jongen. Maar we verwachten toch echteen meisje... klopte dus niet bij mij.
Bij mij klopte hij wel, maar vind het onzin, je hebt sowieso 50% de kans dat het goed is. Het is sowieso 1 van de 2!
o zijn er 3? ik heb tot nu toe 2 verschillende gevonden waarvan de ene zegt jongen en de andere zegt meisje. Dus ik wacht het rustig af
Bij mij klopte het bij alle 3! Ben benieuwd of het nu ook weer klopt Ik zal het laten weten als het zo ver is!
Mij was die kalender onbekend. Heb net even gekeken en hij geeft aan een meisje. Spannend hoor, ik moet nog zeker 14 weken wachten voor bevestiging, hihi.
Bij de eerste klopte hij en nu is hij fout. Zou een zoon krijgen maar het is een dochter. Ze heeft 3 keer op verschillende momenten gekeken en ze weet het zeker dus geen blauw hier
leuk die reacties... heb het geprobeert bij al mijn 4 kids en dat klopte ook!!! dus zal ik nu een jongen moeten krijgen maar goed we zullen zien haha