wie is er zwanger geworden door de 2e eisprong? men zegt dat je een zogenaamde 2e ei hebt, dit heeft te maken met de stand van de maan, deze moet gelijk zijn aan de stand van de maan bij je eigen geboorte... wat is jullie ervaring?
ik ben wel zwanger geraakt zonder ongesteldheid. in feb een miskraam gehad, daarna niet meer ongesteld geweest. 27 mei naar gyneacoloog om te kijken wat er mis was, en toen bleek ik zwanger te zijn. (6 weekjes)
Ik geloof er niet in, omdat je medisch gezien geen 2e eisprong kunt hebben op een later punt in je cyclus. Voor ons eerste kindje zijn we 5 jaar bezig geweest met zwanger worden, dan had ik hem toch een keer tegen moeten komen!
Ik heb er echt nog nooit van gehoord! Ik ben behoorlijk thuis in de biologie, maar dit klinkt als een bakerpraatje!
http://www.zwangerschapspagina.nl/about ... asc-0.html hier al 1 van de vele erder geopend topic over dit onderwerp.. als je gaatr zoeken op bio ei of maan ei dan vind je diverse eerder geopende topics op deze site... ook is er een duitse site waar je kunt berekenen wanneer je 2e ei moet zijn dan (als het tenminste bestaat) maar proberen kan geen kwaad... http://www.leichte.info/fuer_Frauen/kos ... lanung.htm
Voglens mij heb ik onder een steen geleefd. Heb hier werkelijk nog nooit van gehoord! En geen idee wat het is.
tot aan vorige week had ik er idd ook nog nooit van gehoord hoor, en sta er ook wel beetje sceptisch tegenover, maar ik was nieuwschierig naar de waarheid hiervan, aangezien mensen tijdens ongi zwanger zijn geraakt, en op deze manier is hier idd wel een reden toe... dan zou je zeggen van wel, maar ik weet het dus niet... maar na het openen van dit topic denk ik toch wel degelijk dat het een bakerpraatje is, maar aan de andere kant: voor de mensen die al langer bezg zijn, kan het wel net even een beetje meer moed geven denk ik... nou iedereen succes iig met klussen tijdens je 'normale' vruchtbare dagen, en voor de gene die toch een poging doen: succes met het klussen tijdens de vruchtbare dagen van je maan-ei! en mocht er iemand zijn die toch zeker weet dat het kan, daan graag hier jou verhaal!