Zwanger naar een concert

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Within, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Neem je oordoppen mee want meeennnn what kan dat wijf gillen!!

2. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    @ Within; me wants too!! Heb ze afgelopen weekend nog op Appelpop gezien en hoop nog mensen te vinden om mee naar Antwerpen te gaan ;)

Maar denk dat het niet zo veel kwaad kan. Je beebje heeft nog zoveel water om zich heen. Als jij het lichamelijk trekt om een tijd te staan zou ik gewoon gaan. Als je je toch zorgen maakt, je vk nog eens raadplegen? Anders veel plezier alvast!

3. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Haha ja het was een kadootje voor me zusje die is fan. K zelf vind der niet zo bijzonder. Maar goed tis een gezellig uitstapje.

4. zwendel

zwendel Niet meer actief

ik ben in mijn vorige zwangerschap regelmatig naar concerten geweest. ook met 8 maanden nog en dat waren alleen maar staanplaatsen. kan best hoor ligt er qua plaatsen een beetje aan hoe je op dat moment bent. qua herrie zou ik me geen zorgen maken en tegen je buik stoten, ik zou gewoon niet helemaal vooraan gaan staan

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Met 15 weken horen baby's nog niet.
    Echter... ik trok zo lang staan niet in die tijd, enkele minuten en ik werd al lijkwit.

6. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Ik ben met 26 wkn naar een festival geweest. Ging goed alleen toen een box een harde knal maakte merkte ik wel dat het kindje er van schrikte. Met 30 wkn naar tentfeest geweest maar merkte wel dat het kindje aan protesteren was vanwege het harde geluid en had toen ook een harde buik.

7. giraf

giraf Niet meer actief

Ik ben nog naar het concert van Guus geweest toen ik (ong) 24 weken zwanger was, staanplaatsen. Ik ben wel expres niet naast de boxen gaan staan, en het enige nadeel was dat ik zoveel moest plassen :) maar voor de rest heb ik een topavond gehad!

Bij onze eerste ben ik met 41 weken nog naar het cafe gegaan.
    Mijn man is dj en moest werken die dag. Ik zat al weken thuis op de baby te wachten en ik was het ineens zo zat dat ik afleiding wilde. Dus ben ik naar het cafe gegaan waar ML moest werken en ben ik lekker op een stoeltje achter de dj booth gekropen, na 2 uurtjes was ik kapot en ben ik moe maar voldaan naar huis gerold :D
    (en de baby kwam pas met 42 weken :p)

Doe waar je je goed bij voelt is mijn advies :)

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik ben bij de eerste ook gewoon gegaan hoor.
    Was 23 weken toen...

Als jij je goed voelt gewoon lekker gaan

Oh enne have fun ben een tikkie jaloers

9. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Zelf ben ik met 18 en 30 weken naar een concert geweest. Maar had wel voor zitplaatsen gezorgd, anders had ik het niet volgehouden met mn bekkenklachten en lage bloeddruk.

Om het te laten vanwege het geluid, zou betekenen dat je niets meer kan. Ik zou bepaalde muziek soorten wel vermijden, maar qua geluid zou je dan ook geen bioscoop meer kunnen bezoeken.

10. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Als je dan 15 weken bent kan het echt geen kwaad hoor. Pas op het einde is het gehoor van het kindje goed ontwikkeld en krijg jij het ook zwaarder(bijv zere bekken of rug) en dan kan het vervelend zijn om in die herrie zo lang te moeten staan. Ik zou zeggen geniet ervan;)..Ik ben 2 weken terug ook nog uit geweest. Het was braderie en dan is het in't cafe altijd zo gezellig en op straat. Ik heb het alleen rustiger aan gedaan en eerder naar huis gegaan. En toen was ik bijna 38 weken zwanger;)

11. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Allerseerst: Ik ben stik jaloers!!!!! Had zo graag daarnaar toe gewild maar het is te duur en te ver snik snik.
    maar weer wachten tot ze weer in de buurt zijn.

Ik was 14 weken zwanger en ben toen ook naar WT concert gegaan. Hadden zitplaatsen maar hebben maar 1 nummer gezeten, de rest van het concert gestaan. was bekaf nadien maar het was me zeker waard!!

als je gaat... Heel veel plezier!!

12. Within

Within Niet meer actief

Dankjewel voor de reacties meiden :D toch leuk om te zien hoeveel meiden nog van een concert genieten.
    Ik ga er hoe dan ook heen, mij krijg je niet zomaar bij WT vandaan :p

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik ben met 36 weken naar een voorstelling van Sara Kroos geweest...nou als je daar dus ooit bent geweest dan weet je dat ze net zoveel herrie produceert als een gemiddeld concert haha.. mn dochter vond het destijds na een uur wel genoeg en begon te protesteren.. maar denk niet dat jouw kleintje er straks veel last van zal hebben ;)

14. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik heb de week dat ik ben uitgerekend nog kaarten voor 2 voorstellingen in de schouwburg, ben benieuwd of ik dat ga redden. Het is cabaret, dus kan lekker zitten. Enige angst is dat mijn vliezen breken tijdens de voorstelling.
    Maar ja, we wachten wel af, wie weet ben ik dan al lang bevallen!

15. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    ik was 7 maanden zwanger toen ik naar het concert van robbie williams geweest was. ik heb er goed van genoten ....maar was wel blij als het gedaan was eerlijk gezegd.
    maar de baby had er toen blijkbaar geen last van :)

16. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier met week of 7 naar wt op een festival geweest, ging prima!

Heb nog een kaartje voor een concert wat uitgesteld was maar daar ga ik niet heen. Denk dat ik naar wt wel zou gaan zelf. Mijn ervaring is dat je bij wt wel een plekje kan vinden waar geen geduw is ;).

17. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Sharon stond zelf ook tot (volgens mij) rond 30 weken zwangerschap op het podium.
    Wel meer zwangere zangeressen staan op het podium, ik neem aan dat het wel verandwoord is!

18. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik ben deze week naar een standup comedian show geweest en er was heel hard geluid, plus harde muziek afentoe.
    Nou de baby vond het echt NIET leuk, het was best zielig.
    Ik heb bij mijn dochter nooit kunnen onderscheiden wanneer ze nou iets onprettig vond ofniet in de buik.
    Nou daar ben ik nu dus wel achter gekomen. Bij elke piek aan geluid maakte de baby 10 salto's in me buik en kreeg ook de hik. Ik zou het niet nog is over doen persoonlijk.
    Dus geen concerten of shows met hard geluid meer voor deze baby.
    Heb een paar keer op het punt gestaan om weg te gaan.
    Maargoed, misschien hangt het ook wel af van je kind en zijn er baby's die het nietzo erg vinden hoor.
    Je kan altijd vertrekken natuurlijk.

19. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Vanavond ga ik naar Ilse de Lange. Ben nog maar 7 weken zwanger dus zal wel los lopen. Al voel ik me sinds gisteren niet topfit :S. Met 15 weken zou ik ook gewoon gaan. Vanaf de 20 weken kan je baby mee genieten van het harde geluid dus dan zou ik het niet meer doen.

20. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    @ Avon, ze is wel iets eerder gestopt. Zeker nadat ze bij haar eerste veel te vroeg beviel en de andere 2 ook prematuur waren. Ik vind het echt top dat ze er nog steeds helemaal staat tijdens een show, als mama van 3! :)

Deel Deze Pagina