Zwanger naar een concert

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Within, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben ook van plan om nog naar wat concerten te gaan: in oktober naar Halestorm en in november naar Lord of the Lost. Helaas heb ik nu al last van bekkeninstabiliteit-achtige klachten (heb nog een beetje hoop dat het iets anders/tijdelijks is) dus andere concerten die ik gepland had sla ik daarom maar over. Maar anders was ik daar ook naar toe gegaan hoor. Onze baby zal wel vaker harde muziek horen, hopelijk raakt hij/zij er aan gewend ;)

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Als je je goed voelt gewoon lekker gaan!

3. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Heb destijds bij een ander concert van WT ook genoeg zwangere vrouwen gezien. Die overigens ook zitplaatsen hadden. Ik zou gewoon gaan als je kan zitten, ben stiekem jaloer op jou hihi, veel plezier!

4. Sanneee61

Sanneee61 Lid

25 aug 2012
    31
    0
    0
    Restaurantmedewerkster
    Ik ga in december naar Deep Purple, dan ben ik 23 weken zwanger geloof ik. Dat is in de Heineken Music Hall dus daar zijn gelukkig altijd wel zitplaatsen.
    Ben van nature altijd al een beetje draaierig bij lang staan, lage bloeddruk etc. Dat zal nu dan wel meer zijn maar misschien ook wel niet :D.
    We gaan met mijn pa ma en zus en zwager, en mijn vader is dit jaar aan zijn rug geopereerd dus die gaat zowiezo ook niet de hele tijd staan.
    Kan ik gezellig naast papslief zitten als het nodig is.
    Voelt die zich niet als enige beperkt hihi.

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Misschien vanavond nog naar racoon hier!!

Deel Deze Pagina