Nee natuurlijk denk ik dat niet echt. Maar jouw reacties slaan zo de andere kant uit... En dat mag hoor maar ik vraag me wel serieus af of jij een realistisch beeld hebt van hoe zo'n festival is. Ik ga al jaren en heb serieus een keer een echte vechtpartij meegemaakt en dat was helemaal aan het einde van de avond. Ik was om 21:00 uur al weer lekker thuis op de bank bij mijn vriend.
Ik heb zeker wel respect voor jouw keus om het niet te doen en denk daardoor echt niet meteen dat je alleen maar binnen zit, ik vermaak me tenslotte ook prima op de andere 364 dagen dit jaar dat ik niet naar een festival was. Maar ik vind dat je wel erg afkeurend bent naar mensen die wel gaan en de redenen die je daar voor noemt zijn in mijn ogen een beetje overdreven.
Gewoon lekker gaan!! Je hebt overal goed opgelet en doet geen geen onverantwoorde dingen. Lekker van genieten!
Mijn reacties slaan zo erg de andere kant uit en ik ben afkeurend? Er reageren zelfs mensen met artikelen dat het slecht is voor je kind! Zijn zij niet afkeurend dan? Ik ben weg hier. Echt een raar topic. Er mag blijkbaar alleen bevestiging worden gegeven dat het normaal is. Nou blijkbaar vind niet iedereen het normaal.
Nou echt hè . Een keer een festivalletje is blijkbaar slecht voor je kind maar waarom we nou toch niet zonder medische reden voor een keizersnede zouden mogen kiezen is echt onbegrijpelijk ... Oh en mijn topic was trouwens echt niet alleen zoekend naar bevestiging hoor! Had helemaal niet verwacht dat er alleen maar do's zouden zijn. En zoals gezegd ik had me er toch niks van aan getrokken maar was gewoon benieuwd.
Ik heb don't gestemd, puur op mijn eigen ervaring. In de eerste weken ben ik te ziek, in de laatste weken heb ik geen behoefte aan drukte. Toevallig staat er vandaag een groot artikel over in de krant, namelijk dat zwanger naar een festival gaan geen goed idee is. De foetus kan gehoorschade oplopen. Maar als je uit de buurt blijft van de boxen en het niet hele dagen is, zal dat wel loslopen denk ik.
Wauw wat een reacties. Iedereen moet het zelf weten maar sommige redenaties . Echt om te lachen. Ik zal een leuke vertellen, ik sta aankomend weekend 24 weken zwanger 3 dagen lang op de zwarte cross, ik dans, hak, loop polonaise en maak plezier voor tien! Ik kan niet wachten!
Dat snap ik heel goed. Ik vond dit juist een goede termijn. Nog niet té zwanger voor mijn gevoel en heb pas kort van te voren daadwerkelijk een kaartje gehaald omdat ik inderdaad wilde aankijken hoe ik me voelde.
Jouw vooroordelen over festivals is hetgene waar mensen over vallen. Volgens mij heb ik je niet uitgelachen en je mening gerespecteerd. Ik vind het alleen overdreven wat jij als redenen aangeeft. Sanitair op sommige festivals is echt uitstekend. Zit gewoon een toiletjuffrouw of meneer. Een gevecht heb ik werkelijk waar in 2009 voor het laatst gezien. En zoals anderen ook aangeven, ik sta niet in de mensenmassa en voor de boxen. De gehoortest bij beide dames was trouwens perfect. Maar jij houdt er niet van en je wil het risico niet nemen. Helemaal prima, er zijn vast dingen die jij wel zou doen die ik afkeur tijdens een zwangerschap
Snap ik helemaal. En als je vroeger ook graag ging is het begrijpelijk om dat voort te zetten. Helemaal anders gaan leven omdat je zwanger bent lijkt me ook niet gezond.
Oh ik deed dat ook gewoon. Tijdens m'n laatste zwangerschap ook rond de 25-30 weken (geloof ik) tot 04.00 in de club gestaan. En juist een festival kan prima, lekker in de buitenlucht en je kan wat verder van de boxen afstaan. Dat geneuzel over vieze toiletten is echt onzin. Alsof je ze aflebbert? En ik ga al tig jaren naar festivals, vroeger bijna elk weekend, inmiddels nog maar een paar keer per jaar. Maar ik heb nog NOOIT een gevecht gezien (of er iemand over gehoord) festivals zijn vaak heel gemoedelijk (oa door het drugsgebruik). Eigenlijk zou er standaard mdma in het kraanwater moeten zitten, zou de wereld een stuk leuker van worden.
Toen we besloten niet te gaan was ik nog niet zwanger, als we wel zouden gaan dan was ik echt gegaan afgelopen weekend! Voel me prima, dus waarom niet
Vind ik ook hoor, zo lang je je goed voelt is er niets aan de hand. Wij gingen onverwachts. Hadden zaterdag het kraamfeest van onze dochter en vrienden gingen daarna door naar Sensation. Een van de stellen waar ze mee zouden gaan konden ineens niet meer, dus toen gingen wij mee. Loedermoeder hier hoor, net bevallen en lekker wezen stappen, waren pas om 08.00 thuis
https://www.rtlnieuws.nl/editienl/zwanger-en-naar-een-festival-let-op-baby-kan-gehoorschade-krijgen Dit stond vandaag toevallig tussen het nieuws op Facebook.....
Als je dr 'ik wil een keizersnede' topic met daar in 'de mmm is een cosmetische ingreep' leest zou je haast denken dat ze het nog is ook
Jij reageert met het feit dat er sigarettenrook, slechte energieen en vieze toiletten zijn... Uhhhm dan is het je vast wel opgevallen dat dat overal zo is. Zelfs tijdens een gezellig dagje in de stad. En als je je hier zo druk om kunt maken heb je dan al eens stil gestaan bij de uitlaatgassen etc?! Ik ben er volledig van overtuigd dat alle zwangeren onder ons de beste keuzes maken voor zichzelf en de (ongeboren) kindjes. Een paar uurtjes festival kan echt geen kwaad. Juist het geluksgevoel dat een aanstaande mama hierdoor ervaart is alleen maar goed voor de kleine...
Ik ben met koningsdag naar een festival geweest maar ik was toen nog niet heel ver. Ik vond het eerlijk gezegd niks aan aangezien ik natuurlijk nuchter moest blijven en al dat wilde gestamp om mij heen maakte me soms ook benauwd voor een stomp in mijn buik oid. Maar ik vind het geen raar idee hoor zou het alleen als hoogzwangere echt niet doen.