Hallo allemaal, Zijn er ook meiden die last hebben van striemen?? Ik heb er niet zo heel veel..maar vind t wel vreemd en een beetje jammer want ik gebruik toch echt wel bio-oil alle dagen.. Gelukkig heb ik ze niet in het zicht... wat op me billen en onder me borsten..Tis ook niet dat ik me ervoor schaam ofzo...maar vind t toch wel jammer dat ze zijn ontstaan...maar hopen dat ze weer weg gaan En heeft een van jullie ook nog plannen om na de geboorte nog effe weg te gaan?? Wij willen in de winter..(dan is onze dochter een half jaar) wel even een midweek weg ofzo met ze 3tjes... Lijkt me heerlijk..' Heeft iemand nog leuke tips miss? Ik kijk wel s op internet hoor maar heb meestal niet zoveel geduld om het helemaal uit te pluizen enzo... Grtzz
je kunt smeren wat je wil, het helpt echt niet hoor. bij mij zijn ze snel na de geboorte onzichtbaar geworden. komt wel weer goed gelukkig en een midweek weg... gewoon naar center parcs? super makkelijk met een klein kindje! hebben wij met Ties ook al een aantal keer gedaan.
Dat smeren is echt geen garantie helaas. Het schijnt ook te maken hebben met leeftijd (hoe jonger hoe meer), erfelijkheid, en pech.. Ik viel binnen alledrie de categorien vorige keer. Maar het was na een jaar een stuk minder zichtbaar. Misschien kun je inderdaad voor vakantie naar een huisje toe. Wij hebben het er ook over in in het najaar nog een weekendje weg te gaan. Mijn jochie is dan 4, en de 2e komt eind december. Gewoon landal, dan heb je het meeste wel binnen bereik..
Smeren maakt geen bal uit zei mijn dermatoloog. Het ligt er maar net aan hoe "strak" je bindweefsel nog is. Boven de 31 schijn je weer minder kans op striemen te hebben.
Ik smeerde alleen mijn buik in tot nog toe. En die is nog mooi glad, maar ook nog niet zo heel groot, dus... Maar zag dus van de week ook striemen aan de onderkant van m'n borsten. Balen. Terwijl ik niet het idee heb dat die echt super veel groter zijn geworden. Blijf wel smeren, maar of het echt werkt weet je nooit natuurlijk.
Volgens mij gaat het nooit meer weg, ook al smeer je nog zoveel. Het wordt hier wel een stuk lichter maar tijdens de zwangerschappen komt het natuurlijk steeds terug. Ik maak me er echt niet druk om hoor. Ik heb nu eenmaal kindjes gedragen. Ik probeer op te letten wat ik eet en er verzorgd uit te zien, die strepen maak ik me echt niet druk om...
Heb ook last van striemen, de vorige zwangerschap kreeg ik ze nog even in week 36, dacht er goed vanaf te komen, maar helaas... Ze worden hier helaas ook niet veel minder, iets andere kleur.
Wij hebben gisteren toevallig een midweek center parcs geboekt dan is onze kleine 3mnd. we hadden ook nog 67euro jonge gezinnen korting en 57euro vroegboekkorting!!! We hebben (al jaren) een doorlopende annuleringsverzekering hier omdat ik niet weet of alles wel goed is dan....
Striemen, ik heb ze nog niet, maar maak me er ook niet druk om. Het feit dat we een kindje mogen krijgen vind ik veel mooier dat ik het er voor over heb. Smeren helpt niet. Wij gaan als ons kindje ongeveer 3 mnd is een midweek naar Centerparcs. Niet te ver weg en toch lekker vakantie!
geen last van striemen ben bijna 20 weekjes maar ik smeer 2x per dag met uierzalf weet niet of dat daadoor komt.
Je kan smeren tot je eens ons weegt, maar dat houdt die striemen echt niet tegen. Bij de zwangerschap van Ayla is mijn buik ongeschonden uit de strijd gekomen. Deze keer helaas niet. Beide keren heb ik niks gesmeerd. Mijn vriendin is de 1e zwangerschap ook striemloos geëindigd en heeft er nu wel op haar buik. Zij heeft beide keren 2 à 3 keer per dag gesmeerd. Het is dus gewoon vette mazzel, of dikke pech hebben...
Joepie!! Ben net 31 geworden . Ik hoor trouwens wel vaak, dat vrouwen er bij hun eerste kind geen last van hadden en bij hun tweede wel striemen kregen. Is ook geen garantie natuurlijk, maar het valt me wel op!
Hier nog steeds een lichte tijgerstreepdessin op mijn buik hahah en wij zijn een paar daagjes weggeweest in Amersfoort heb toen een hotel gezocht met kamers met kitchenette, zodat we voor de kleine dan makkelijker flesje en potje konden klaar maken ben zelf niet zo van de centerparcs enzo Booking.com: hotel Logies de Tabaksplant, Amersfoort, Netherlands - 60 Guest reviews. Book your hotel now!
Hoegenaamd geen last van striemen.... en heb noooooiiiiiiit gesmeerd!!!!! En heb er inmiddels twee "uitgeperst". Dus het zegt helemaal niets of je wel of niet smeert.... je krijgt ze of je krijgt ze niet (helaas)